[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  
Sikayet

Bu mesaji sikayet etmek istediginizden emin misiniz?

Bu mesaji neden rapor ettiginizle ilgili bir açiklama girebilirsiniz. Bu islem yöneticilerin mesajin neden sikayet edildigini anlamasini yardimci olacaktir.




Büyülü Eşya,Zırh ve Silah Özellikleri
Gönderen Kisi:: Anason

Büyülü Eşya,Zırh ve Silah Özellikleri;

Bilindiği gibi Age of Shadows,Osi dev team in söz verdiği gibi yeni bir dünya yarattı.İçinde Uo tarihinin en büyük zindanını barındıran 1 facet ın eklenişi,yeni 2 skilin gelmesi,bazı skillerin en baştan değişimi,büyülü eşya ve silahların gerek özellik,gerek farklı yöndeki resistance lara olan etkisi Age of Shadows u oyuncuların değimiyle daha Diablo vari bir oyuna bürüdü.Artık Sosaria da takılar içine bürünmüş değişik şapkalar giymiş savaşçıları,büyücüleri görmek hiçde şaşırtıcı birşey değil.Ufak bir değişimi bile değerine milyon gp değer katabilen,hayat kurtarabilen bu eski oyunun yep yeni özelliklerini inceleyelim ;


Physical,Fire,Cold,Poison,Energy Resistance ;Resisting Spell skilinin etkisini hiç haketmediği kadar düşüren bu özellikler kalkan,zırh,silah ve jewel (ring/bracelet) lerde bulunur.aldığınız damage türüne göre etkisini azaltır.mesela bir ogre sadece physical damage verir böylelikle bu yaratıktan alıcağınız damage in azlığı veya çokluğu sizin physical resist (eski değimle AR)iniz belirler.Bir büyücü size Flame Strike atarsa devreye Fire Resistiniz girer,Eğer birinin Energy Vortexine saldırıcaksanız energy resist inizin yüksek olması gerekir zira Energy Vortex 100% energy damage verir.Resist başına çıkarabilceğiniz maximum değer 70 dir.Armor ,jewel,shield ve silahlardan bulunabilen bu özellik jewel ve silahlardan en fazla 15 değerini alır.armolar ve shield lar enchant sayesinde bu özelliği sınır rahatlıkla geçebilir.

Physical,Fire,Cold,Poison,Energy Damage ;Elinizdeki Silahın verdiği damage in silahın sahip olduğu oranda ki damage türlerine dağılmasını sağlar.Mesela 100% fire damage e sahip bir silahla bir yaratığa vurduğunuzda vereceğiniz damage hedefin fire resistine ilgilidir.yani vuruşunuz %100 fire dır.tabi silahın enchantlanmasına/silahın türüne bağlı olarak 40% cold,30% poison,30% energy de olabilir.Dağınık damage türüne sahip silahlar daha çok tercih edilir.

Swing Speed Increase ;Bu özellikler silahlar en çok aranan özelliklerden biridir.Özelliği silahın hızını belli oranda artırmasıdır.mesela Swing Speed Increase 25% özelliğine sahip bir silahın hızı %25 daha fazla artar.aralığı %5-30 dur

Hit (Physical,Fire,Cold,Poison,Energy) Area;Mevcut silahınızın başarılı vuruşunda,verdiğiniz damage i gösterdiği oranda etrafınıza elemantel damage olarak vermesidir.aralığı %2-50 dir.

Hit (lightning,harm,magic arrow,fireball,Dispel);Silahlarda en çok aranan özelliklerden dir,Başarılı bir vuruşta hangi büyü ye sahipse onu cast edebilme şansı vardır.mesela hit ligtning 25% özelliğine sahip bir silahın 4 başarılı vuruşundan birinde hedefe ligtning büyüsü cast edilmesi gerekir ama Uo da zar hesabı kullanıldığından bu 4 kere ard ardada olabilir 4 ü boş da geçebilir.Dispel büyüsü bilindiği gibi sadece summon edilmiş yaratıklar için etkilidir.aralığı %2-50 dir.

Mage Weapon ; Mage weapon lar kullanıcının magery skilini o silah için gerekli olan skill gibi kullanmasını sağlar.Mage weaponu elinizde tuttuğunuz sürece belli derecede magery skiliniz düşer.eğer silahı elinizden atarsanız magery skiliniz eski haline gelir.Mesela Mage Weapon -28 skill bir kryss e sahipsiniz.gm mage olarak bu silahı elinize aldğınız zaman magery niz 72 ye düşer ve sanki Fencing skiliniz 72 ymiş gibi silahı kullanabilirsiniz.Mage weapon la Special attack yapmak için o silahın gerçek skiline ihtiyacınız vardır.

Mage Armor ;Mage armor lar meditasyona giremediğiniz zırh larla meditasyon a girbilmenizi yani meditasyon skilinizi kullanabilmenizi sağlar.

Hit Lower Attack ;başarılı bir vuruşta hedefinizin attack rating ini yani size vurma şansını belli oranda düşürür.sahip olduğu oran ne kadar düşürüceğini belirler.aralığı %2-50 dir.

Hit Lower Defense ;başarılı bir vuruşta hedefin defans rating ini yani başka açıdan sizin vurma şansınızı artırır.Hit lower atack la birlikte yine önemli sayılan özelliklerdendir.aralığı %2-50 dir.


Hit (life,mana,stamina) leech ;

Hit Life Leech ;Damage e katkısı yoktur.Başarlı vuruşta verdiğiniz zararın %30 unu hit pointinize ekler.Özelliği oranı bu özelliği başarılı kullanıp kullanamıyacağınızı gösterir.yüksek orana sahip silahla reg,mana veya bandaj harcamadan keyifle heal olabilirsiniz.aralığı %2-50 dir.

Hit Mana Leech ;hesaplamarı Hit life leech ‘de olduğu gibidir.fakat leech edeceğiniz bu sefer mana dır ve başarılı kullanımda verdiğiniz zararın %40 ı oranında mananızı doldurur.yüksek orana sahip bu silahla special move larınız daha rahat kullanabilirisiniz.aralığı 2-50% dir.

Hit Stamina Leech; bu sefer leech edilen stamina dır ve verdiğiniz zararın %100 ünü stamina ya ekler.

Slayer Silahlar ; Belli bir monster a veya gruba verdiği zararın iki katına vermesini sağlar.Mesela Water Elemantel slayer sadece Water Elemantel'e iki katı zarar verir fakat Elemantel Slayer bütün elemantel grubu içine giren ya

[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum