[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Tech / Programlama
|-- |-- |+ Bu saatten sonra unity...
Yazar RSS Konu: Bu saatten sonra unity {5698}
Syf: ««/ 6 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 30 Mar 2015, 23:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Yaş demiş 27. Unity ile oyun geliştirme merakı var, bolca da vaktim var şu sıralar. Nerden başlanır, nasıl başlanır. Önerileriniz nedir.

Atıyorum 1 yıllık bir süre ciddi emek veren sıfır kişi nerelere gelebilir. Birkaç yıla ciddi olarak da bu sektöre para ile yatırım da yapma niyetindeyim gelecek para ile.

Mobil mi başlayın yoksa direk pc mi?

Kısaca gaza getirin.

Bone, 8 Şubat 2013 20:34 tarihinde demiş ki;
"bir de filmlerde gördüğümüz darth maul sizce tank buildine mi daha yakın, yoksa dps buildine mi?"
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 Mar 2015, 23:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
önce bi kur :)


sonra youtube

30 Ocak 2015 21:27
Üye
medal 1k
ID § 30 Mar 2015, 23:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
fizibilite mevzularını falan bir kenara bırakıyorum tamamen.

önce 3d mi 2d mi olacak ona karar ver bence. ikisi epey bir ayrılıyor çünkü yapı olarak. ondan sonra istedigin şeyler için paketlere bir göz atarsın. mesela unity nin kendi butonları oldukça dandikti önceden bir sürü package vardı. onlar için bir miktar para gidebilir. sonra youtube da oyun implementleri var onlara göz atarsın.

beni okuduğunuz için teşekkür ederim.
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 30 Mar 2015, 23:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
gir bi tutoya basla iste.

no woman, no megri.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 Mar 2015, 23:38    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
boşver

ಥ_ಥ Сука Блять ಥ_ಥ
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 Mar 2015, 23:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
orta-giriş seviye programlama geçmişin varsa hızlıca kaparsın. ingilizcen iyi ise zaten kaynak derya deniz unity için. aç bi tutorial serisi başla.

3dbuzz çok kalitelidir. giriş seviyesi videolar ücretsizdir. burdan direk unity nedir hangi tuş hangi menu ne işe yarar gibi şeylere başalyabilirsin.

[www.3dbuzz.com]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 31 Mar 2015, 01:54    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
su unity ye bide ben bakicam ya, lan abuk sabuk aa falan diye oyunlar milyon kez indiriliyor smiling smiley unity ile 2d cok zor olmasa gerek?
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 03 Apr 2015, 21:07    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Unity gayet kolay öğrenilmesi. Asset Store'da zaten binlerce ücretli/ücretsiz kullanabileceğin materyal var.

Q: How do you know you are in love?
A: All the songs makes sense
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 03 Apr 2015, 22:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
yasla ne alakasi var ya
hepimiz hergun yeni yeni frameworkler api'ler ogrenmek zorunda kaliyoruz.

s.e.n.k.o Sucuk Ekmek Ne Kadar Oldu
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 Apr 2015, 06:51    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
vira bismillah diyip kurup basladim, anca sag sol klavye tusuna basinca kupu falan dondurme asamasindayim grinning smiley

aslinda sole ortaklasa bi github projesi yapip herkes ortaya biseyler atsa guzel olur gibime geliyo, hem birbirimize destek oluruz.

simdi bu zimbirtiyi kendi ide si yerine visual studio da calistirmayi denicem, C# ile olmasi cok manyaq olmus, resharper olmadan kod yazmak ne zormus yalniz yahu sdfsf
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 Apr 2015, 07:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Mono tam nefretlik ya. Allah Xamarin'incilerin evlerine ateşler salsın.

Normalde Unity'de hangi IDE'yi kullanmak istediğini seçebiliyosun da, VS ile debug yapamadığın için (en azından ekstra bi tool satın almadan) ben tercih etmiyorum onu. O yüzden ben direk proje dizinindeki solution dosyasını Visual Studio açıp işimi görüyorum, debug yapacağım zaman ancak MonoDevelop'a geçiyorum.

67 YEDİ KİŞİ HUNHARCA BANLANDI - İyi forumlar.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 Apr 2015, 15:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
[unityvs.com] bedava oldu, debug da vardi sanirim

mac & parallels kullananlar bakmasin gerci, notepad.exe kullanmama sebebi olan ozellikler (misal otokomplete ve suggestionun bozulmasi, dandik monodevelopun bile bir nebze sagladigi seyler), unity navigatordan acinca sapitmasi gibi seyler olabiliyor rastgele

windowstan bodoslama sln'i acinca autocomplete etc calisiyor mu, nasil yani ?
sadece bana mi oluyor abi bu tur egzantrik seyler

\//\

1 defa güncellendi. Son güncelleme 30/04/2015 15:10 tarihinde Fly tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 Apr 2015, 19:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bende çalışıyo valla, VS Express 2013 for Desktop var, proje dizinine gidip küt diye açıyorum solution'u, mis gibi kullanıyorum. Compile etmesinde de bi sorun yok, dediğim gibi bi debug eksikti ama şu siteye de bi bakayım madem

67 YEDİ KİŞİ HUNHARCA BANLANDI - İyi forumlar.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 Apr 2015, 22:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
12 saat sonunda ilk oyunumu yapip bitirdim..

diyelim bu unity ile 2d oyun yapip windows phone yada android e export ettik, hic eclipse yada vs acmadan stora a publish edebiliyormuyuz? yada illaki onlarla app yaratip icine mi embed etmek gerekiyor?


saka lan saka, daha bilgisayarin basina bile oturamadim, ben oyun yapana kadar unity legacy bir teknoloji fln olur heralde sdfsdf

1 defa güncellendi. Son güncelleme 30/04/2015 22:18 tarihinde reyou tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 30 Apr 2015, 22:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
oyun yapmak uzun iş ya. flappy bird kafasında şeyler yapılırsa yapılıyo da oturup oyun kurgulamak, levellar, spritelar falan filan tek kişi baya boş zaman ve hırs lazım bence.

Yazdığım herşey hayaldir, sorumluluk kabul etmiyorum.
Syf: ««/ 6 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum