[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Star Wars: The Old Republic
|-- |-- |+ SWTOR son durum... positive....
Yazar RSS Konu: SWTOR son durum... positive. {35265}
Syf: ««/ 24 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 24 Dec 2012, 10:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Selam beyler.

Son bir haftadır oyundayım Tomb of Freedon Natt serverinda adım atacak yer yok ve son gelen patchler ile oyun baya güzel hale geldi,bir çok olumsuzluk ortadan kaldırılmış f2p olayıyla verilmiş yanlış kararları düzeltmişler (parayla extra quick slot vs),yeni gelen wz ve raidler baya bir eğlenceli,yeni pvp ve pve itemları gelmiş yeni mountlar gelmiş (uçan taht bile var heheh).. daha birçok yenilik var seveceğiniz.

HUN guildinin birçok üyesi yavaş yavaş geri gelmeye başladı ve de yabancı arkadaşlarımızda dönmeye başladılar yavaş yavaş, size tavsiyem flame etmeden önce tekrardan bir girip bakmanız ve bardağın dolu tarafını görmeniz,birşey kaybetmezsiniz inanın. Ha bunu neden yazıyorum sonuçta siz girince benim cebime para girmeyecek ama bizim pati komunü kaliteli bir ekip olduğundan bizi kazansınlar istiyorum ondan grinning smiley

Volkann Lionheart
Powertech
"The HUN Empire"
Üye
ID § 24 Dec 2012, 11:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Hunlarda benimde karakterim var hala orda çıkarmadım.
Cumhuriyet tarafındayım şuan Sage oynuyorum
Üye
medal 1k
ID § 25 Dec 2012, 10:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
open world de adam kesince bişi kazanma gelmişmi

Ok thanks, bye.
Üye
ID § 25 Dec 2012, 11:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
VALOR kazanıyorsun diyolardı da ben daha öyle bişi geldiğini görmedimgrinning smiley
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Dec 2012, 11:46    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
die with dignity

ciao adios
Üye
ID § 25 Dec 2012, 11:48    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Fin
die with dignity

tongue sticking out smiley
Yörünge Disi
ID § 25 Dec 2012, 13:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
WHERE ARE THE FUCKING LIFEBOATS?

WE ARE FREEZING, IT'S -24 DEGRESS, ALL IS GONE.

ALL IS SILENT.

Ekran kartı için atar yapılır.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Dec 2012, 13:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi o kalabalık serverları birleştirdikleri için :p

Nadd serverına ittirdiler hep 100 tane serverdaki kalıntıları

"Did not your mother about me warn?"

1 defa güncellendi. Son güncelleme 25/12/2012 14:32 tarihinde Norak tarafindan yapilmistir.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Dec 2012, 14:18    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Nice try, EA.

Professional Procrastinator.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Dec 2012, 14:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
tuzak
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Dec 2012, 14:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
tomb of freedon nadd*

give a man a fish and you'll feed him for a day
teach a man to google and he'll stop bothering you with stupid questions all the time
Üye
ID § 25 Dec 2012, 15:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Yahu ne güzel oynuyoruz.Oynamayı düşünenlerin beynini yıkamayın
bırakın çekilin dağılın filan vs.vs.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Dec 2012, 15:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bi zorlayıp 15 lvl oynadım

herhalde dünyanın en kötü f2p modeline sahip oyun. gidin amerika serverında tera falan oynayın daha iyi

I shall fight ten to one; defeat all and spare none.
Yörünge Disi
ID § 25 Dec 2012, 15:51    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ya bence sen neden bahsettiğin hakkında bir fikre sahip ol gel.

Madem endüstriyi takip etmiyorsun, oyundan insanların lafını bi dinle bi araştır sonra geri gel beynini yıkamayın bık bık diye.



Ekran kartı için atar yapılır.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 25/12/2012 15:52 tarihinde Xunn420 tarafindan yapilmistir.
Üye
ID § 26 Dec 2012, 11:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Hocam necisin sen de gelip burda gaming expert oldun başımıza.
Her önüne gelen 2 kelime bir araya getirebilen laf sokmaya başlar oldu insanın giresi kalmıyor foruma.

Hep aynı isimler allah aşkına ne zaman gelip de oyunu tekrar denediniz hala aynı haltlardasınız f2p de adamlar gayet güzel iş yapıyorlar ben subscriber olarak memnunum wz lar full, alt lvllerken birton yeni f2p sayesinde hızlıca group questleri instanceımı yapıyorum. Deli gibi cartel coin harcıyor millet auction house da birton cartel item dolu.

Her ay yeni content geliyor ne ile kıyaslıyorsunuz hala çözmüş degilim.

Alinti
Xunn420
Ya bence sen neden bahsettiğin hakkında bir fikre sahip ol gel.

Madem endüstriyi takip etmiyorsun, oyundan insanların lafını bi dinle bi araştır sonra geri gel beynini yıkamayın bık bık diye.
Syf: ««/ 24 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum