[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Darkfall Online
|-- |-- |+ Haritalarınız ( M )...
Yazar RSS Konu: Haritalarınız ( M ) {2118}
Syf: ««/ 2 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 10 May 2013, 07:11    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ne alemde haritalar? Resimleyip yapıştırında görelim nereli gezdiniz ettiniz falanlar fişmanlar ben baya abuk subuk explore yaptım son durumum budur



Sufi, 20 November 2003 14:50 tarihinde demiş
ki: 1990, daha kimselerin nicki falan yokken

Yörünge Disi
ID § 10 May 2013, 09:11    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sudaki maceramızın haritası duruyo resmen asd

Intergalaktik komplolara karsı 5+0+3 luk planlar yaptım
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 May 2013, 11:32    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
AHAHAHAH
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 May 2013, 11:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kısmet çıkmış sana.
Üye
medal 1k
ID § 10 May 2013, 12:11    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ahaha 3 vakte ganklenecek skirmisherlar tarafından

steamid: Mos Qi
uplay: mosqui_pati
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 May 2013, 13:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Abi M diye uyardığın için de teşekkürler bu arada dkfjhs.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 10 May 2013, 13:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ona ben de çok güldüm
Üye
medal 1k
ID § 10 May 2013, 14:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Olm treasure maplerle karıştırmayın diye iyiliğigini düşündüğümden M koydum tötünüzden anlamayın direk doğru anlayın diye sdsdfsdfsdfsd ayrıca skirmishilerle problemim yokta, warriorlar cok sıkıntılı oluyor biliyormusun :/

Sufi, 20 November 2003 14:50 tarihinde demiş
ki: 1990, daha kimselerin nicki falan yokken
Üye
medal 1k
ID § 10 May 2013, 15:49    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
O kadar ingotu nerden buldun ya sad smiley
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 10 May 2013, 15:52    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Xaenin
Abi M diye uyardığın için de teşekkürler bu arada dkfjhs.
Hohohahahahahah
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 May 2013, 15:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Xaenin
Abi M diye uyardığın için de teşekkürler bu arada dkfjhs.
ahahahaha

Wubba lubba dub dub!
Üye
medal 1k
ID § 10 May 2013, 17:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
calvaria
O kadar ingotu nerden buldun ya sad smiley

sdfsd neye dikkat etmis, 4am - 7am arası metal kastım 2000 oredan onlar cıktı iste

Sufi, 20 November 2003 14:50 tarihinde demiş
ki: 1990, daha kimselerin nicki falan yokken
Üye
medal 1k
ID § 10 May 2013, 17:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
5 ore 1 ingot etmiyor mu a.q 650x5x10sn/3600 hic fail etmezse 2.5 saat eder ki benim bildigim kadariyla 1 spotda 250 ore oluyor yani allah belani verecek smiling smiley
Üye
medal 1k
ID § 10 May 2013, 17:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi miner öldürdüm sadece kendim mine etmedim grinning smiley ayrıca bankamdada vardı 2000 tene fln etti toplamda

ne o yalancılıkla suclanmisim sdfsdfsdf

Sufi, 20 November 2003 14:50 tarihinde demiş
ki: 1990, daha kimselerin nicki falan yokken


1 defa güncellendi. Son güncelleme 10/05/2013 17:37 tarihinde Netcafe tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 10 May 2013, 20:13    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Yalancilikla suclanmadin da cok pis goze geldin o ingotlar erir haberin olsun smiling smiley pis nazarim deger
Syf: ««/ 2 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum