[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Tech / Mobil Cihazlar
|-- |-- |+ Google Pixel...
Yazar RSS Konu: Google Pixel {6331}
Syf: ««/ 11 »»   [ A ]
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 04 Oct 2016, 22:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Google Nexus serisinin yerini alacağı bir süredir söylenen Pixel'i bu gece düzenlediği etkinlikte resmen tanıttı. 5 inç dışında 5.5 inç'lik Pixel XL modeli olacak serideki telefonlar Snapdragon 821 ve 4GB RAM ile gelecekmiş.

Android 7.1 ile gelecek telefonların belki de en gelecek vaat eden hatta yenilik sayılabilecek kısmı DayDream VR destekli ilk telefon olması olabilir. Ha bide mavi renkli olanı azıcık farklı ama telefonların genel tasarımı iPhone 7 ve HTC 10 kırması olmuş.

32 ve 128 GB depolama seçeneklerinin bulunduğu Pixel'in fiyatı 649$ ve Pixel XL'ın fiyatı $749'dan başlayacakmış. 20 Ekim'de piyasada olacak telefonlar bence Nexus'u tercih eden kitleye pahalı gelecek.

"3.5mm headphone jack satisfyingly not new" göndermesinin olduğu tanıtım filmi başarılı grinning smiley




Meet Pixel, Phone by Google.

=o= Another Project.. =o=
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 04 Oct 2016, 22:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
güzel reklam da, google'ın renkli imajını kullanmak yerine neden apple'ın beyaz imajını klonlamışlar, orası hatalı olmuş gayet.

paraçokomel eğrisi
ED:
Cmdr Xynocide
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 04 Oct 2016, 22:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
TR e gelmiyor abi bi anlamı yok ne yazık ki bizim için yoksa gözüm kapalı basarım yani googledan babam çıksa kullanırım

.o][__n_n_|SA[.._༼ つ ◕_◕ ༽つ__
>(________|__|_[hype_aboard]
_/oo OOOOO oo` ooo ooo '
TW
medal 1k medal 5k
ID § 04 Oct 2016, 23:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alloyu kullanıyor musun?
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 Oct 2016, 00:54    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
google android telefonları hep beyaz oluyor, apple'la alakası yok. ama yeni iphone'lar gibi mat siyah modeli de olsa şahane olurmuş.

ben de uyuz olmuştum, adam gibi telefon niye üretemiyorlar diye.
samsung note 7'nin kamerası mükemmel, ama edge'i var ve applar arasında geçişte sıkıntısı var samsungların.
iphone 7'nin mat siyah rengi çok güzel, performansı iyi, ama kulaklık çıkışını kaldırmışlar.
zaten iki telefon da patlıyor...

[www.gsmarena.com]

google pixel xl ve note 7'yi kıyasladığımda birbirine çok benziyor. kamerası onun kadar iyi olmasa da software buttons kullansa da, gidip bunu alacam ben. şahane aletmiş.

ama keşke htc yapaymış bunu, mükemmel olurmuş..


Üye
ID § 05 Oct 2016, 02:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ever kelimesini duyduğum anda ayşe teyze çamaşır suyu reklamında buluyorum beynimi.

Telefonuma kir sıçrıyor.
Hemen etrafımda bitiyorlar.
Daha parlak,
bembeyaz!,
en parlak!!,
yeniymiş gibi!!!,
ışıltılı!!!!
brightest wash ever!!!!!
it just works

dur lan böyle değildi bu.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 Oct 2016, 02:29    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
software tuş koymak için geri zekalı olmalı gerekiyordu, achievement unlocked gerçekten. kesinlikle almam software tuş kullanan bir telefonu bu zamandan sonra. dünyanın en kullanışsız ve saçma şeyi falan.

.o][__n_n_|SA[.._༼ つ ◕_◕ ༽つ__
>(________|__|_[hype_aboard]
_/oo OOOOO oo` ooo ooo '
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 Oct 2016, 03:12    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sakin ol abi ne bu düşmanlık bu kadar nası sinirlenebildin sldjkvnsd
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 Oct 2016, 05:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi yalnız googledan babam çıksa kullanırımdan software tuş mu allah belanızı versine geçişin sdfsdfg. ben de fiyatına sinirlendim. alınabilir fiyata telefon yaptıklarında haber verin.

Wubba lubba dub dub!
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 Oct 2016, 09:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
PrudenT
sakin ol abi ne bu düşmanlık bu kadar nası sinirlenebildin sldjkvnsd

Çok umuttan hiç umut yok a çok hızlı düştüm =(

Gerçekten ama dafuq

Hangi akla hizmet böyle bir şey yaparsın

.o][__n_n_|SA[.._༼ つ ◕_◕ ༽つ__
>(________|__|_[hype_aboard]
_/oo OOOOO oo` ooo ooo '
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 Oct 2016, 09:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
güzel sayılır ama o fiyata olmaz. ilk kez bi stock android arayüzünü beğendim ama keşke bizede gelse o arayüz

De ki, biz onu yaş üzümden yarattık
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 05 Oct 2016, 11:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
software tuş ne?
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 Oct 2016, 11:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
telefonun gövdesinde olan tuşları ekranın içine sokuyorlar, ekranın 1 parmaklık kesimi tuşlara ayrıldığı için ekranın kullanım alanı tuşların ebatında küçülüyor.

ben m7'den m8 e geçtiğimde çok hisssetmemiştim. m8'den s7 e geçtiğimde deli gibi hissettim farkı.

.o][__n_n_|SA[.._༼ つ ◕_◕ ༽つ__
>(________|__|_[hype_aboard]
_/oo OOOOO oo` ooo ooo '
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 05 Oct 2016, 11:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Bone
google pixel xl ve note 7'yi kıyasladığımda birbirine çok benziyor. kamerası onun kadar iyi olmasa da software buttons kullansa da, gidip bunu alacam ben. şahane aletmiş.

ama keşke htc yapaymış bunu, mükemmel olurmuş..

telefonu zaten htc yapmış?
camerası da dxomark'a göre 89 puanla ilk sırada
[www.dxomark.com]

bunun dışında siyah mavi ve beyaz vardı sanırım renk olarak.

software button olayı evet kötü ama tasarım gayet iyi duruyor.
sunum rezalet abi. Yani, tamam bi apple samsung değil, küçük bi firma google ama, o marka değerinin hakkını ver! İnanılmaz kötü.
bide şu türkiye piyasasını nasıl es geçebiliyorlar inanamıyorum, çoğu avrupa ülkesinden daha büyük satış yapacakları kesinken.

😎
Üye
medal 1k
ID § 05 Oct 2016, 11:25    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kusura bakmayin facebookda likeliycam, instagramda filtre ekleyecem, iki de arada eft havale yapacam diye 3800 tl veremeyecegim.
androidin, iosa gore en buyuk artisi ucuz telefonlarinin bulunmasi zaten. o yuzden bu telefon en az iphone kadar kotu.
Syf: ««/ 11 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum