[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Tech / Mobil Cihazlar
|-- |-- |+ Laptop Tavsiye...
Yazar RSS Konu: Laptop Tavsiye {2697}
Syf: ««/ 6 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 09 Mar 2017, 09:07    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Selam

Kardeşime laptop bakıyorum.

Mak müh. okuyo, çizim falan uğraşabileceği, oyun da oynayabileceği bi makina lazım.

En uygunu monster'ın abra a7'si gibi geliyor bana ama çok da bu işlerden anlamıyorum. f/p açısından daha iyi önerilerinize açığım smiling smiley
Üye
medal 1k
ID § 09 Mar 2017, 19:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ya hu help!
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 Mar 2017, 14:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Esh
Osx app storeda bissuru oyun var ya poe dir civ dir falan. Tam maclik oyunlar.

Gecen gun annemin mid2010 pro sunu elden gecirdim, ram+ssd+sierra , sanki yeni makine almissin gib efekt verdi. 6 yillik alet lan dile kolay.

PoE oynanır mı macbook pro'da, HS oynarken bile ısınıyor alet uzun süre çalıştırınca. Geçen ekran kartını yaktım aletin ki HS falan da oynamıyorum 6-7 aydır lel. Bir haftadır tamirde, işlerim inanılmaz aksadı mk...

hihi
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 Mar 2017, 14:51    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
parasıyla rezil olmak böyle bir şey herhalde. aleti çalıştırmaya korkmak nedir abi asdasd.

.o][__n_n_|SA[.._༼ つ ◕_◕ ༽つ__
>(________|__|_[hype_aboard]
_/oo OOOOO oo` ooo ooo '
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 Mar 2017, 14:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Abi oyun oynamak için almadım da, cidden bok gibi oyun performansı aletin. Ekran kartını nasıl yaktığımı ise inan bilmiyorum. İmkansızı başardım sanırım. Telefonda sordum ne olmuş diye, soğutucunun kablosu falan bir şeyler saçmaladılar ama imkanı yok yerinden çıkmış olmasının.

Taşıması, stabilliği, pili, işim konusunda sunduğu deneyim ve müşteri hizmetleri inanılmaz iyi ama oyun oynamak hayal yani. Civ miv oynanmaz 13"'lik macbook pro'da (Benimki 2015 bi de).

hihi
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 Mar 2017, 15:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
koy abi wallpaper olarak



oyunların ikonlarını lütfen baktığı açıya göre yerleştir

.o][__n_n_|SA[.._༼ つ ◕_◕ ༽つ__
>(________|__|_[hype_aboard]
_/oo OOOOO oo` ooo ooo '


1 defa güncellendi. Son güncelleme 10/03/2017 15:02 tarihinde bingildak tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 Mar 2017, 15:09    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
AHAHAHAHAHAH çok iyiymiş bu.

Bu arada mac'i servise yollayınca emektar HP Elitebook 8560p var ona döndüm. Altında 7/24 soğutucu çalışıyor, hesapta aliminyum kasa, ekstra soğutuculu vs. ama odayı 1-2 derece daha sıcak hale getiriyor idle'da bile.

hihi
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 Mar 2017, 15:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
gpu heavy şeyler oynamıyorsan

[www.amazon.com]

kafan rahat olsun

ısınma ıvır zıvır derdi yok. taşınabilirlik, performans, ekran, touch screen, keyboardun portatifliği, kalemi. 10 numara alet.

.o][__n_n_|SA[.._༼ つ ◕_◕ ༽つ__
>(________|__|_[hype_aboard]
_/oo OOOOO oo` ooo ooo '
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 30 Mar 2017, 16:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Gençler 4k tl sınırında laptop lazım. autocad çizim counter overwatch tarzı fps oyun da oynayabilirse mid range de güzel olur ama acil alınacak. onun için bir model söylerseniz bakalım hemen kardeşime.

"I am Fire , I am Death."
Üye
medal 1k
ID § 30 Mar 2017, 16:03    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
[www.monsternotebook.com.tr]

illa 4k altı diyorsan 15 inç modelleri daha ucuz.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 30/03/2017 16:06 tarihinde Promenader tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 30 Mar 2017, 16:13    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
zaten 15`bakıyoruz da hangsi. 4k tl sınırıda nakit o kadar var şu anda onun için acelemiz var yoksa daha düzgününü alıcaktık

"I am Fire , I am Death."
Üye
medal 1k
ID § 30 Mar 2017, 16:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
[www.monsternotebook.com.tr]


[www.monsternotebook.com.tr]

Alttakinde sadece 240gb SSD var ve 100 lira daha pahalı ama depolamayı genişletme imkanları daha fazla. Üsttekide 1 tb hddyle geliyor ama 1 slot eksiği var alttakinden.

ha ben olsam 17 inç olanı alırdım kesinlikle 17 inçten 15e geçince acı çekmeye başladım hiç bir şey göremiyorum ekranda ve çok küçük geliyor.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 30/03/2017 16:22 tarihinde Promenader tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 30 Mar 2017, 16:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
yok 15 inch kesin ben bidaha 17 inch laptop almam hatta bana kalsa 13 falan ideal de zira evde monitor var. ama monsterde karar kıldık bizde tişiikkürler süpermen.

"I am Fire , I am Death."
Üye
medal 1k
ID § 30 Mar 2017, 20:57    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi bende 17'inchlik asus var ama biyerden biyere taşırken okadar zorlanıyorumki.özellikle uygun bi taşıma çantası bulmak çok zor.omzuna asılan çantalar ile taşıdığında sakat kalıyosun.

kesinlikle 15 inch tercih et sadece evde kullanmıyacaksan.onun dışında kardeşim aldı geçen sene bi monster laptop,çok memnundu herşeyinden.teknik servisi falanda oldukça iyi yorumlar almış.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 Mar 2017, 21:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
aynen 17inç i taşımak zor oluyor ama oyun ve film izlemek için güzel.sürekli taşıman gerekmiyorsa 17 inç ideal.

Yönetim istifa #azizyıldırımistifa #yallahazizyallah
Syf: ««/ 6 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum