[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Tech / Mobil Cihazlar
|-- |-- |+ Laptop Tavsiye...
Yazar RSS Konu: Laptop Tavsiye {2666}
Syf: ««/ 6 »»   [ A ]
Gökkuşağı
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 31 Aug 2016, 15:13    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Selam,

MacBook Pro var bende bir süredir, satıp -Apple olmayan- adamakıllı bir şey alayım diyorum.

Oyun dışında çok zorlayacak bir işlem yapmıyorum ama yine de efendi gibi rahatça son 1-2 yıla kadar çıkmış oyunları çalıştırabilecek, 1 senede pert olup fan sesi, hayvan gibi ısınma problemleri yaşatmayacak bir şey alayım istiyorum.

Mac o konuda muazzam, 2 seneye yakındır kullanıyorum, en ufak bir çıt yok, ısınma son derece makul, bilgisayar 10 saniyede açılıyor halen.

Tavsiyeleriniz nedir?
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 31 Aug 2016, 15:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Lg g4

 
Gökkuşağı
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 31 Aug 2016, 15:20    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Komiklik olsun diye mi yazdın, ben anlamadım.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 31 Aug 2016, 15:24    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Lenovo Y50

F/P olarak daha iyisi yok, özellikle dolar kuru bu vaziyetteyken.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 31 Aug 2016, 15:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
mac harici 2 senede hepsi pert

verbum sat sapienti est
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 31 Aug 2016, 15:29    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Onun dışında Monster'a bakabilirsin 950m var ama Notebookcheck'ten kontrol ettiğimde 950m ile 1 sene sonra yeni çıkan oyunları hiç oynayamazsın.
Gökkuşağı
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 31 Aug 2016, 15:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
1 sene sonra çıkan oyunları bırak, son 1-2 senede çıkan oyunları takip etmiyorum zaten çoğunlukla.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 31 Aug 2016, 15:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Asteroth
Komiklik olsun diye mi yazdın, ben anlamadım.

Ahahah 2k tl telefon topiğinde komiklik yapacaktım burada yapmışım sorry sad smiley

 
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 31 Aug 2016, 15:41    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Macbook olunca tabii takip etmemen normal zaten çalıştırmıyor =). Ancak fazla oyun oynamıyorsan ve yeterince zamanın yoksa bence macbook sterilliğinden vazgeçme derim. Taşıması rahat, gayet hızlı ve stabil. Batarya ömrü uzun.

Gaming Laptoplar taşınabilir masaüstü gibi macbook'a göre avantajları çok ama dezavantajları da çalışan adamı sıkabilir. Ben memnunum her istediğimi karşılıyor 2.5 yıl geçti üstünden ama hem bilgisayar hem adaptör ağır. Öyle küçük bir el çantasına koyayım götüreyim diyemiyorsun sırt çantasına koyuyorsun, çantanın yarısı laptop oluyor. Hafif olsun dersen bu sefer soğutması sıkıntılı oluyor.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 31 Aug 2016, 15:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ayrıca o isteklerini tam karşılayabilecek garantide bişi yok abi elektronik alet 2 tane msi almıştık öküz gibi olanlarından aynı ürünler biri 3 ay sonra patladı fan sesi ısınma random reset falan.
Diğeri halen hiçbişi yok.Çizim işlerinde kullanıldılar oyun vs bişi yok yani en fazla youtube video izlenmiştir ekstra öyle hardcore işlemlerde yapılmadı.
Kronik bir sorun harici biraz şans işi isteklerin.Bu yüzden firmalar 2 sene garanti veriyor.

 
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 28 Sep 2016, 23:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
beyler şöyle 1300-1700 tl civarlarında yavaşlıktan ısınmadan kanser etmicek ağırlıklı film,word,excel falan kullanılacak laptop önersenize.

asus lenovo falan baktım ama en son 8 sene önce falan laptop aldım piyasayı hiç bilmiyorum.

arada şöyle indie oyunlar ,eski oyunları falan da açsın tabi alet.

evde masaüstü var zaten oyun için. gidip laptopa 2.5-3k vermenin anlamı yok.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 28/09/2016 23:29 tarihinde Red tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 28 Sep 2016, 23:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Thinkpad e460 ssdli.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 Sep 2016, 01:49    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Lenovo flex 3 aldım kardeşime, 500$di amerikada refurbished. Dokunmatik ekran ve katlanir ekran çok büyük rahatlıkmis yatakta koltukta dizi film izlerken. Ses çıkışı da oldukça güçlü ve netdi.

*Hasta la victoria Siempre*
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 29 Sep 2016, 10:57    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
flex3 300 dolar değilmi ya?
basit offis ve OCR programı çalıştıracak, video izleyecek pili iyi gidcek f/p ürünümüdür peki flex3? Öyle birşeye ihtiyaç oldu benim mb hayali yalan oldu.
Banada önersenize.

"I am Fire , I am Death."
Yörünge Disi
ID § 29 Sep 2016, 11:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Osx app storeda bissuru oyun var ya poe dir civ dir falan. Tam maclik oyunlar.

Gecen gun annemin mid2010 pro sunu elden gecirdim, ram+ssd+sierra , sanki yeni makine almissin gib efekt verdi. 6 yillik alet lan dile kolay.

So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..
Syf: ««/ 6 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum