[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Tech / Mobil Cihazlar
|-- |-- |+ akıllı bileklik...
Yazar RSS Konu: akıllı bileklik {8427}
Syf: ««/ 15 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 27 Feb 2015, 01:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bir tane spor için bilekliğe ihtiyacım var fitbit chargehr gibi bir ürün önerebilir misiniz? denk gelirsem onu alıcam ama daha iyi bir şey varsa daha uygun fiyata tongue sticking out smiley

2+ senedir spor yapıyorum 40 kilo verdim ama artık şu aşamadan sonra çok zorlanıyorum(hızlı kilo vermeye çalışınca artık tansiyon fln gidiyor grinning smiley) planlı programlı antreman yapmak uyku düzenini oturtup takip etmek istiyorum. bu tarz cihazlar kullanan varsa dubai'yi salla gitti gidiyordan(haftaya iş için gidiyorum burada bulamadığımız aletler varsa belki oradan alırım) şu var fln gibi öneriler çok makbule geçer

1 defa güncellendi. Son güncelleme 27/02/2015 01:38 tarihinde Milamber tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 27 Feb 2015, 01:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
İlk dediğin gibi Fitbit
Jawbone
Nikefuelband
Samsung GearFit
Misfit (bu sadece uyku olabilir)
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 27 Feb 2015, 11:22    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
2 senedir FitBit kullanıoyrum ve çok memnunum. Arkadaşlarını falan tanıtıp birbirinizle challange yapabiliyorsunuz falan baya dolduruşa getiren bişi.

Kalplerdeki Kaymak آبسولوت
Üye
ID § 08 Mar 2015, 21:52    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bugün şundan sipariş ettim 70 tlye işini görür mü bilmiyorum

Üye
medal 1k
ID § 08 Mar 2015, 22:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
güzelmiş bu, sipariş eline ulaşırsa ben de o siteden bir tane alayım.

Yazdığım herşey hayaldir, sorumluluk kabul etmiyorum.
Üye
medal 1k
ID § 08 Mar 2015, 22:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Valla bayağıdır araştırıyorum en son vivosmart aldım bi tane ama bozuk çıktı iade ettim. Çoğu güzel aletler ama çok pahalı bence.

Vivosmart: Kalp monitörü ayrı ama diğer fitness bandlere göre üstünlüğü akıllı saat özellikleri de olması. Telefona gelen çağrı, mesaj vs. direk bilekliğe düşüyor. Yalnız bluetooth 4.0 destekleyen telefon olmalı, resmi desteklediği telefon sayısı çok az. 7 gün gidiyo diyorlar şarjı ama deneyemedim. Su falanda geçirmiyo. 450tl civarı heryerde, nabız ölçerle 550tl. Hepsiburada'dan söyleme ama, benim bozuk olanı kakalarlar.

Fitbit charge hr: Bilekten nabız ölçüyo direk, bence vivosmarta üstün tek tarafı bu. Ha bi de web/mobil programı daha iyi diyorlar bilmiyorum. Nabız ölçümü hassas değilmiş, özellikle spor yaparken. Çağrılar bilekliğe düşüyo ama başka bi akıllı saat olayı yok, saat göstermesi dışında tabi. Şarjı 5 gün, tam olarak su geçirmez değil (splash proof diyorlar, yağmurda falan bişey olmaz ama yüzemezsin). 600tl, sadece n11'de bulabildim. Sahibinden de çakalın biri 800e satıyo gerçi.

Fitbit charge, surge vs. : Surge tam akıllı saat ama eşşek kadar pek beğenmedim. Bi sitede buldum 800tl civarıydı zaten bence değmez. Nornal fitbit charge da alınmaz bence, az biraz daha para verip hr almak daha mantıklı.

Polar loop: Vivosmarta çok benzer, aynı şekilde nabız ölçeri ayrı. Biraz daha ucuz ama özellikleri vivosmarta göre eksik. 5 gün gidiyo şarjı yanlış hatırlamıyorsam. 400tl civarı, nabız ölçer ile 500.

Garmin vivofit: Vivosmartın küçük kardeşi. Şarjlı değil pilli, 1 sene falan gidiyo olması lazım. Titreşim mitreşim hiç bi olayı yok, millet vivosmartla aynı fiyata satıyo. Bence değmez.

Microsoft band: Bence hepsini döver ama hem türkiyede yok hem de tasarım leş. Çok büyük kalın her gün takılacak gibi değil. Yakından görmedim tabi.

Basis peak: Özellikler iyi ama türkiyede yok, bileklik değil bildiğin saat zaten.

Nike adidas vs. onları bilmiyorum, tiplerini beğenmedim zaten. Onun dışında ekransız modeller var ama saate bile bakamayacaksan gereksiz bence.
Üye
ID § 08 Mar 2015, 23:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bu mi band'ı bugun arkadaşta gördüm sonra biraz bakınıp sipariş ettim

artıları
-30 gün şarjı gidiyo
-uyku takibi yapıyo ve alarm zamanında veya işaretlediysen hafif uyku sırasında uyandırıyo alarm saatinden 30 dakika olan süreci takip edip
-adım, yol takibi ve galiba merdiven vesairede sayıyor
-telefona çağrı geldiğinde bilekliği titreştiriyo
-tweaked app ile mesaj veya notification geldiğinde bandın üzerinde farklı renkler yayarak telefon dışındaki bildirimleri de titreşimle alabiliyosun
-fiyatı 70 tl
-1 metreye kadar su geçirmez sanırım

eksileri
-saati yok
-nabız ölçmüyor

1 defa güncellendi. Son güncelleme 08/03/2015 23:06 tarihinde 4dv3nt tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Mar 2015, 23:20    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Saati olsaydı şuan sipariş vermiştim sanırım. Gerçi yine de verebilirim bilemedim.

For those I love; I will sacrifice.
Üye
medal 1k
ID § 08 Mar 2015, 23:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
miband yol takıbı yapıyor derken ?gps yok diye bılıyorum ben
Üye
ID § 08 Mar 2015, 23:38    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
miyaw33
miband yol takıbı yapıyor derken ?gps yok diye bılıyorum ben
yol takibi derken km/mil demek istemiştim hoş bunu saydığı adımı çarparak yapıyo sanırsam
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Mar 2015, 23:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
4dv3nt
Bu mi band'ı bugun arkadaşta gördüm sonra biraz bakınıp sipariş ettim

artıları
-30 gün şarjı gidiyo
-uyku takibi yapıyo ve alarm zamanında veya işaretlediysen hafif uyku sırasında uyandırıyo alarm saatinden 30 dakika olan süreci takip edip
-adım, yol takibi ve galiba merdiven vesairede sayıyor
-telefona çağrı geldiğinde bilekliği titreştiriyo
-tweaked app ile mesaj veya notification geldiğinde bandın üzerinde farklı renkler yayarak telefon dışındaki bildirimleri de titreşimle alabiliyosun
-fiyatı 70 tl
-1 metreye kadar su geçirmez sanırım

eksileri
-saati yok
-nabız ölçmüyor

napyon len...

nerden aldın bunu? birde iphone ile çalışıyor mu bu?

30 Ocak 2015 21:27
Üye
ID § 08 Mar 2015, 23:51    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
elesso
Alinti
4dv3nt
Bu mi band'ı bugun arkadaşta gördüm sonra biraz bakınıp sipariş ettim

artıları
-30 gün şarjı gidiyo
-uyku takibi yapıyo ve alarm zamanında veya işaretlediysen hafif uyku sırasında uyandırıyo alarm saatinden 30 dakika olan süreci takip edip
-adım, yol takibi ve galiba merdiven vesairede sayıyor
-telefona çağrı geldiğinde bilekliği titreştiriyo
-tweaked app ile mesaj veya notification geldiğinde bandın üzerinde farklı renkler yayarak telefon dışındaki bildirimleri de titreşimle alabiliyosun
-fiyatı 70 tl
-1 metreye kadar su geçirmez sanırım

eksileri
-saati yok
-nabız ölçmüyor

napyon len...

nerden aldın bunu? birde iphone ile çalışıyor mu bu?

sanal marketten aldım. Iphoneda da çalışıyo ama androidde daha fazla özellik olabiliyo milletin geliştirdiği uygulamalarla
Üye
medal 1k
ID § 09 Mar 2015, 21:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben anlamıyorum abi bu paticikteki insanları, herbi özelliği olan hemde ucuz olan samsung gearları zamanında itin g.tüne soktunuz,şimdi osuruktan fitbit vs silikon kayışdan oluşan şeylere 800 tl vermeyi tartışıyorsunuz... nasıl bir forumuz anlamadım gitti smiling smiley

örnek..

Vivosmart: Kalp monitörü ayrı ama diğer fitness bandlere göre üstünlüğü akıllı saat özellikleri de olması. Telefona gelen çağrı, mesaj vs. direk bilekliğe düşüyor. Yalnız bluetooth 4.0 destekleyen telefon olmalı, resmi desteklediği telefon sayısı çok az. 7 gün gidiyo diyorlar şarjı ama deneyemedim. Su falanda geçirmiyo. 450tl civarı heryerde, nabız ölçerle 550tl. Hepsiburada'dan söyleme ama, benim bozuk olanı kakalarlar.

bu nedir lan ??bu nedir?? 550 tl demişler...55 tl bile vermem ..kendi kullandığım samsung geari 200 tlye verdim üzerinde kamera bile vardı fotoğraf çekip video kaydediyodu be..kendi speakeri vardı konuşabiliyodum üstelik rehberimden veya kendi klavyesinden numara bile çevirebiliyordum..

titreşip mesaj geldi diyen plastiğe 550 tl mi verecekseniz..yapmayın etmeyin..

geçen sony satan bayiide 500 üzeri smartwatchi gördüm adama soru sordum konuşabiliyormuyuz bunun üzerinde speaker varmı,kamera varmı dedim..yok dedi...dedim benim kolumdaki gear da herşey var 200 tl ye aldım dedim siz bu parayı neye istiyorsunuz dedim..boynu büküldü adamın bildiğin,abi bize verilen fiyat bu dedi grinning smiley

Volkann Lionheart
Powertech
"The HUN Empire"


4 defa güncellendi. Son güncelleme 09/03/2015 22:18 tarihinde Vulcan_Lionheart tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 09 Mar 2015, 23:56    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
miband iyidir giriş için.

hopdediks
TW
medal 1k medal 5k
ID § 10 Mar 2015, 11:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Miband tek sikintisi bluetooth 4 olmadan calismiyor. Gerci artik 4.0 olmayan telefon kalmadi neredeyse ama 2012den beri ayni telefonu kullanan fln varsa o zmn 3.0 ile uretim yapiliyordu.
Syf: ««/ 15 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum