[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Tech / Mobil Cihazlar
|-- |-- |+ iOS Uygulamaları...
Yazar RSS Konu: iOS Uygulamaları {62827}
Syf: ««/ 82 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 12 Oct 2016, 04:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
GERGE
Deli gibi bu oyunu oynuyorum: [itunes.apple.com]

30 turla sinirli oldugunuz 4X. Basta bir 4X fani olarak 30 tur oynanmaz kesin demistim ama mukemmel tasarlamislar. 30 tur oldugu icin mukemmel planlama ile ilerlemeniz gerekiyor, 4X tadini da tamamen veriyor.

Zaman siniri kaldiran modu da var ayrica, ama tutmadim ben.

IAP'ler var, ama oyun tamamen beles. Toplamda 9 irk var, 5 tanesi parayla aliniyor.

abi anlatsanız ya oyunu. ne yapmaya çalışıyoruz olayı ne
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Oct 2016, 09:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Sorieno
Abi : )
US hesabı açmak istediğimde o hatayı alıyorum zaten.

itunes dan logout ol
store u us e ayarla
beleş herhangi bir uygulamaya tıkla
hesap yaratmak ister misin ?
evet
adresin ne ?
internetten adres bul us
ödeme
no thanks
bitti

böyle olması gerekiyordu diye hatırlıyorum

wubba lubba dub dub
Üye
ID § 12 Oct 2016, 13:18    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
masa
Alinti
GERGE
Deli gibi bu oyunu oynuyorum: [itunes.apple.com]

30 turla sinirli oldugunuz 4X. Basta bir 4X fani olarak 30 tur oynanmaz kesin demistim ama mukemmel tasarlamislar. 30 tur oldugu icin mukemmel planlama ile ilerlemeniz gerekiyor, 4X tadini da tamamen veriyor.

Zaman siniri kaldiran modu da var ayrica, ama tutmadim ben.

IAP'ler var, ama oyun tamamen beles. Toplamda 9 irk var, 5 tanesi parayla aliniyor.

abi anlatsanız ya oyunu. ne yapmaya çalışıyoruz olayı ne

abi gelişiyosun şehri büyütüp asker basıp diğer ırkları yok ediyosun işte.

ben de bayadır bu oyunu oynuyorum ya.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Oct 2016, 13:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Kisa tur tabanli 4X. Diplomasi yok ama, dovusup yeniyorsun. 30 turda bitti icin (bitmeyen modu da var, herkesi dovene kadar ya da dovulene kadar devam eden) taktik cok onemli. Hangi teknolojiyi alacagin, nereye saldiracagin, hangi kaynaya yonelecegin filan hepsi dikkatli secimler. Eger yuksek puanla bitirmek istiyorsan hata yapmaman lazim.

Sonuc olarak guzel oyun cok, epey derin ama. Oyle casual da oynanir fakat, cok iyi bir denge yakalamislar. Zorluk seviyeleri de cok iyi, Cidden duzgun kadamelerle artiyor.

IAP'larin tek olayi da baska irklar. Ama satin almadigin irka karsi da oynayamiyorsun. Yani oyle uzun, buyuk haritalarda, 7-8 dusmanla oynamak istiyorsan IAP, yoksa kendinden gelen irklar 30 turluk oyun icin cok yeterli. Istiyorsan ₺2'lik 2 irk alirsin, haritayi daha kalabalik edersin. Uzun modda oynarken daha hosuma gidiyor kalabalik. Irklarin tek farki basladiklari teknoloji ve birim. Pek fark yaratmiyorlar.

Gecen hafta gelen guncelleme de cok iyi oldu bu arada. 1-2m kadar oyunculari varmis, buradan belli zaten ne kadar iyi oldugu, score board cok kullanilmaz haldeydi. 9 irka bolmusler score boardi. Iyi puan aldigini gorup listeye girmek daha kolay. Otomatik etrafi kesfeden adam bazen bildigin yerlere de gidiyordu, onu da duzeltmisler. AI icin de buyuk guncelleme geliyormus, AI zaten fena degil, daha iyi olursa tadindan yenmez.

Multi bir gelse, hazirliyoruz diyorlar iste, o zaman birakilmaz oyun.

3 defa güncellendi. Son güncelleme 12/10/2016 13:43 tarihinde GERGE tarafindan yapilmistir.
Üye
ID § 12 Oct 2016, 14:03    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
2021 diyolar sitelerinde abi multi özelliği için.

bazen catapult ve super unit'ler sadece bir birim gidiyo rakipteyken catapult 5 birim ilerleyip ateş edebiliyo onu pek çözemedim.

ben 10k'dan fazla da skor yapamadım. 30 tur olanda ise hard'da oynadığımda kimse kimseyi ele geçiremeden oyun bitiveriyo. zaten ilk 5-10 turda hiç gelişme yapılamıyo ya da ben o kadar iyi olamadım daha.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Oct 2016, 14:13    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Hard oynuyorum ben, 20k-30k arasi aliyorum iyi giden oyunlarda. Yiktiklarim oluyor her zaman. Yollar, askerlerin gucleri, durduklari terrain, her sey etkiliyor guclerini ve hareket limitlerini.
Üye
ID § 13 Oct 2016, 19:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
hardda 2 kişiye karşı 16k yaptım daha da olmadı..
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 18 Nov 2016, 06:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
eskiden itools ile istediğim gibi ringtone koyuyodum telefona ama artık çalışmıyo galiba.

başka nasıl yapabiliriz bu işi? iphone'un salak 30 saniye limitine takılmak istemiyorum

y
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 20 Nov 2016, 19:11    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bu futbol manager mobile 2017 nasıl? değer mi 20 liraya?

türkiye ligi de gelmiş.

önemli olan yeşil mercimek

1 defa güncellendi. Son güncelleme 20/11/2016 19:12 tarihinde ahmedinejad tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 07 Dec 2016, 20:08    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Apple seçti

iPhone App of the Year: Prisma

iPad App of the Year: Sketchbook Motion

Apple Watch App of the Year: MySwimPro - Personal Swim Trainer

Apple TV App of the Year: Twitter

Mac App of the Year: Bear
Mac Game of the Year: Life is Strange

1 defa güncellendi. Son güncelleme 07/12/2016 20:08 tarihinde kizillelma tarafindan yapilmistir.
MTG Turnuvası 1.si
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 07 Dec 2016, 20:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
kizillelma
Apple seçti

iPhone App of the Year: Prisma

iPad App of the Year: Sketchbook Motion

Apple Watch App of the Year: MySwimPro - Personal Swim Trainer

Apple TV App of the Year: Twitter

Mac App of the Year: Bear

Mac Game of the Year: Life is Strange
Mac Game of the Year: Football Manager 2017

fixed

1 defa güncellendi. Son güncelleme 07/12/2016 20:38 tarihinde Masticore tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 13 Dec 2016, 04:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
iOS 10.2 iniyor ..







1 defa güncellendi. Son güncelleme 13/12/2016 04:31 tarihinde kizillelma tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 14 Dec 2016, 16:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Apple Destek
uygulaması TR mağazasında

Müthiş olmuş ..
Üye
medal 1k
ID § 25 Dec 2016, 23:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
fotoğrafları filan koymak için gizli dosya gibi birşey oluşturabiliyor muyuz, yoksa uygulama mı gerekiyor?
uygulama gerekiyorsa hangisini önerirsiniz?
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 11 Jan 2017, 11:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
hesap makine görünümlü uygulamalar var.
kendi photos içinde de paylaş kısmına basıp hidden yapabiliosun ama camera roll de gözükür yine de. hidden diye albümde de gözükür ama ana photos kısmında gözükmez

😎
Syf: ««/ 82 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum