[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Pati UO
|-- |-- |+ Rof Uo...
Yazar RSS Konu: Rof Uo {12322}
Syf: ««/ 15 »»   [ A ]
Yörünge Disi
ID § 20 Jun 2016, 17:18    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
acınacak bir şey görmüyorum, umarım götlerinden kan alırlar.

.o][__n_n_|SA[.._༼ つ ◕_◕ ༽つ__
>(________|__|_[hype_aboard]
_/oo OOOOO oo` ooo ooo '
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 20 Jun 2016, 17:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
yalnız kendi ismini falan silmişsin ama altta da aynısı yok mu zaten onu silmemişsin
Üye
medal 1k
ID § 20 Jun 2016, 17:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben açmadım ki, başka forumdan kopyaladım ssi

сын тупой собаки
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 20 Jun 2016, 17:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
he herneyse ben konuya direk burdan girdim bilmiyorum pek de komik olmuş asdas
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 20 Jun 2016, 17:38    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
lan bi de facebookta instagramda sürekli karşıma reklamları çıkıyor parazit gibi öf.


RAMAZANDA ULTİMA ONLAYN KEYFİ BAMBAŞKADIR


ne alaka lan. sanki böyle bi gelenek varmış gibi. ramazan dedin mi herkesin aklına uo gelir tabii ki.

paraçokomel eğrisi

twitch.tv/xynocidetv


1 defa güncellendi. Son güncelleme 20/06/2016 17:39 tarihinde Xenocide tarafindan yapilmistir.
Yörünge Disi
ID § 20 Jun 2016, 19:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bi keresinde Revolution mıydı neydi brit bankta karakter açtı yemek yedim ramazanda 3 kişi kalvas atmıştı bana Oruç tutmuyonmu sen diye
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 21 Jun 2016, 21:12    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
bingildak
oha lan kullanıcının bilgisi olmadan böyle bir şeyi clienta ekleyen adam çok sağlam dayağı hak ediyor. adamlarla alay ediyorduk, sleeper agentın bok attığı kadar varmış.

abi topici okudum savunanlar var bi de NE OLACAK NE SAKLIYORSUNUZ tarzında, tam türklere göre bir iş cidden sdşfksd
Üye
ID § 25 Jan 2018, 16:57    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
3 ayda kapanır denildi 3. seneye girdik.
Edit var denildi ispat gerekir dedik halen elle tutulur bir ispat sunan olmadı. Neymiş demek ki yokmuş.
Oynamak isteyenler için halen kapımız açıktır.

www.Rofuo.com
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Jan 2018, 17:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bold olduğu için ikna oldum hemen indiriyorum.

Spacecake#2892
Üye
medal 1k
ID § 25 Jan 2018, 18:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Edit olmayan bir uo serveri hic oldu mu acaba ya
Üye
medal 1k
ID § 25 Jan 2018, 19:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ee mahkeme noldu
Üye
medal 1k
ID § 25 Jan 2018, 20:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
olm ya kurtlar vadisi edebiyati ile adam marketing yapti
inandim girip oynayasim geldi.
Üye
medal 1k
ID § 25 Jan 2018, 20:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ayrica edit olmadigi icin oynamiyoruz
Üye
medal 1k
ID § 25 Jan 2018, 20:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben oynuyorum gayet guzel bekleriz
Üye
ID § 28 Jan 2018, 14:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bizim gelin gelmeyin diye bir derdimiz yok. Bizler ultima online oyununa aşık insanlarız. Aynı aşkı paylaşanlar varsa bu ortamda haberleri olsun derdindeyiz.
Senelerce pislik yöneticilerden, pislik oyunculardan çok sıkıntılar çektik hem oyunculuğumuzda hem de serverlarımızda. 4 Senedir birlikte olduğum yönetici arkadaşlarım ile aynı duyguları paylaşıyor ve ultima online keyfinin yaşaması adına elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Gerek oyun, gerekse forum ortamı olarak bizimkinden daha özgür bir ortam olduğuna inanmıyorum. Başka server reklamı yapmak, diğer oyuncuları hacklemek ve server hakkında ispatı olmayan iddialarda bulunmak hariç ban atmıyoruz bile oyunda.
Eksiklerimiz olmuyor mu tabi ki oluyor, Hatalarımız olmuyor mu tabi ki oluyor. Ancak bunların içinde edit yoktur. daha önce de dediğim gibi eğer olsaydı illa birileri dış forumlara atardı ss lerini yada skype, telefon görüşmelerini 3 senede. Bu bile ispattır olmadığına.

Birisi mahkeme demiş bu 3 senede bize yönelik mahkeme falan açılmadı herhangi bir konuda. Biz serverın 3 sene önceki açılışında hack olayı yaşadık ve yapanı mahkemeye vermek istedik Bilişim suçları birimi ip sinden adres isim bilgisini çıkartamadığı için saldıranın. Herhangi bir şey yapamadık kanuni anlamda. Yanına kar kaldı malesef.

Bold yazmam değişik platformlarda yaklaşık 20 senedir yönetici olmamdan kaynaklıdır. Forumları sadece gençler değil yaşlılar da okumaktalar ve yeri gelip görememektedirler. Herhangi bir başka anlamı yoktur.
Syf: ««/ 15 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum