[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Garbage
|-- |-- |+ Steam / DC gg?...
Yazar RSS Konu: Steam / DC gg? {386}
  [ A ]
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 07 Dec 2018, 23:29    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Yeni geldim eve, Steam'de hiçbir oyunun download'unu yapamıyorum, Discord'a 10 kere denedim anca girdi modem reset'ten sonra. Bi yandan internet akıyor, bi yandan da dev sıçış var.

Var mı başkalarında bu sorun? İki üç kişide daha var benim listede ama anlamadım.

97 defa güncellendi. Son güncelleme 11/10/2018 10:03 tarihinde -Deno- tarafindan yapilmistir.

twitch.tv/denoran
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 07 Dec 2018, 23:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
birkaç saat önce oldu, telekomu aradım filan düzeldi o arada.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 07 Dec 2018, 23:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
daha 10 dk önce 1.8 gb dota 2 patch attım, sıkıntı yok bende.

#TopunuzGelin
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 07 Dec 2018, 23:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kantır betıl royal ve pet of egzayl aynı güne denk gelince biz de yenilmiş sayıldık galiba

I shall fight ten to one; defeat all and spare none.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Dec 2018, 14:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
DC gece düzeldi de download hala sıkıntılı, region da değiştirsem aynısı.

İşin garibi aslında download ediyor, ama 100 MB edip gene aynı hata çıkıyor.

Böyle böyle demin PUBG'yi updateleyebildim, sürekli manual tekrar başlat diyorum. Hiç görmedim böyle bişi daha önce, Steam tarafında bişi var sanırım. En alakasız oyuna bile aynı gün download gelmiş ya, bu da nasıl bir psikopatlıktır.

97 defa güncellendi. Son güncelleme 11/10/2018 10:03 tarihinde -Deno- tarafindan yapilmistir.

twitch.tv/denoran
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Dec 2018, 21:12    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Yok mu beyler çözümünü bilen?

100 mb indirip duruyor, sorun hep aynı. No internet connection, no download source falan diyor.

Çoğu oyunu ite kaka 50 mb - 100 mb yükleye yükleye yaptım da Rocket League bozuldu mesela şimdi, açılırken hata veriyor. Kesin downloadda bişi oldu.

97 defa güncellendi. Son güncelleme 11/10/2018 10:03 tarihinde -Deno- tarafindan yapilmistir.

twitch.tv/denoran
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Dec 2018, 21:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
interneti wireless mı kullanıyosun? öyleyse bi kablo çek.

he who knows best knows how little he knows.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Dec 2018, 22:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Her daim kablo ile bağlıyım.

97 defa güncellendi. Son güncelleme 11/10/2018 10:03 tarihinde -Deno- tarafindan yapilmistir.

twitch.tv/denoran
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 09 Dec 2018, 00:00    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
hdd olmus olmasin?

So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 09 Dec 2018, 00:07    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ben benzer bi sorun yaşadığımda hadi len dediğim, region ı Vietnam olarak değiştirme çözümü ile huzuru bulmuştum. 1 sene kadar başka herhangi bir region üzerinden update yapamamıştım. Bi dene istersen

lel
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 09 Dec 2018, 15:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Huzur Vietnam'daymış ya, eyvallah Ferit.

Baya bir region denemiştim, Frankfurt - Netherlands - US Miami/Los Angeles, hiçbirinde olmadı. Vietnam'da sıkıntı olmuyor şimdilik.

97 defa güncellendi. Son güncelleme 11/10/2018 10:03 tarihinde -Deno- tarafindan yapilmistir.

twitch.tv/denoran
  [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum