[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Tech / Donanım & Yazılım
|-- |-- |+ Televizyon tavsiyesi...
Yazar RSS Konu: Televizyon tavsiyesi {3385}
Syf: ««/ 4 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 May 2018, 16:24    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bir televizyon almak istiyorum, UHD filmler izlemek, Konsol bağlayıp oyun oynamak, ve belki de PC bağlayıp kullanmak. Aradığım özellikler yaygın HDR formatlarını desteklemesi, derin siyah renge sahip olması, input lag'ının düşük olması, oyunlarda ghosting gibi problemler çıkarmaması, büyük ekran olması ama çok da pahalı olmaması.

OLED televizyonların avantajı daha yüksek kontrast, daha geniş görme açısı, daha düşük tepki süresi, hareketli görüntülerde ghosting olmaması gibi özellikleri.

Ama görüntü yanması ve 75+ inç büyük modellerindeki aşırı fiyat farkı büyük dezavantajları. Örneğin Sony'nin A1 serisinde 55 inç modeli 11 bin lira, 65 inç modelinde 18 bin lira, 77 inç modeli ise 65 bin lira. Bu da o boyuttaki OLED'leri almayı anlamsız hale getiriyor.

[www.epey.com]

LG C8 (LG OLED65C8)
[www.rtings.com]
Sony A1E (Sony KD-65A1)
[www.rtings.com]
LG B7 (LG OLED65B7V)
[www.rtings.com]
Sony X900F (Sony KD-75XF9005)
[www.rtings.com]
Samsung Q9FN (Samsung 75Q9FN)
[www.rtings.com]
Sony Z9D (Sony KD-75ZD9)
[www.rtings.com]
Sony A8F (Sony KD-65AF8)
[www.rtings.com]
Sony X940E (Sony KD-75XE9405)
[www.rtings.com]

aralarında en çok LG C8, Samsung Q9FN, Sony X940E iyi gibi gözüküyor.

Q9FN X940E'ye göre daha iyi kontrasta, daha iyi siyahlara, daha geniş renk hacmine, daha iyi tepki süresine, daha az input lag'e sahip. daha iyi bir televizyon gibi duruyor.
ama dolby vision desteklemiyor ve locam dimming'inin görüntüyü bozacak kadar çok agresif olduğunu söylüyorlar.
aralarında en iyisi C8 gibi gözüküyor, ama o da OLED olduğu için, 77 inç modeli 100 bin törkiş liraya felan satılacağını tahmin ediyorum.

neyi seçeceğime karar veremedim, buraya sorayım dedim.
Üye
medal 1k
ID § 29 May 2018, 16:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bende OLED var 2016 subat'ta almisim:
LG 55EG910V

sadece siyahlar icin bile OLED alinir, baska TV'ye bakamiyorum.
arkadasta ps4 falan oynayinca ghosting cok rahatsiz ediyor...

4k'ya ihtiyac duymadim benimki 1080p.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 29/05/2018 16:29 tarihinde Goering tarafindan yapilmistir.
donanım gurusu
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 May 2018, 16:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Oledi gec quantum dot samsung al yeter. Basin agrimasin.

Daha ucuza hdr uhd falan almis olursun

So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..
Üye
medal 1k
ID § 29 May 2018, 16:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben LG olan OLED'i alirdim.

fiyat cok iyi:
[www.incehesap.com]

1 defa güncellendi. Son güncelleme 29/05/2018 16:30 tarihinde Goering tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 May 2018, 16:34    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
arkadaşlar ben de evleniyorum tv bakindim bu sıra. Yakında alacağım.

ben de hazır yeni tv alıyorum. oled 4k olsun diye düşünüyorum ama yeni evler çük kadar. OLEDler de 55" en düşük.

55" için 2.5m filan çok mu kısa mesafe oluyor izleme mesafesi için?

bakındım internette gerekli mesafelere, ona göre biraz kısa gibi ama kişisel kullanım yorumlarınızı alayım.

en çok takıldığım nokta bu şu an. 49" e inersem normal bi 4k alıp geçeceğim. Qled de yok 49" e sanırım. 55" olsa acaba çok mu büyük kalır.

YARDIM
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 May 2018, 16:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Esh
Oledi gec quantum dot samsung al yeter. Basin agrimasin.

Daha ucuza hdr uhd falan almis olursun

hmm sen öyle diyorsan öyle alalım.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 29 May 2018, 16:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Abi 55 gayet standart bas geç. 2,5 metre için de gideri var.
Üye
medal 1k
ID § 29 May 2018, 16:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
2.5-3 metre civarından izliyorum 55" tv, zevkler ve renkler tabii ama daha büyüğü bile gayet de giderdi yani. 65" istiyordum hatta ama konsolda ölçüm yapmayı akıl edemeyince 55" almak zorunda kalmıştık (65" sığmayacaktı)

Rabbime sordum Cleveland dedi.
Ya sev ya ba daba du!!!
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 May 2018, 16:51    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
LG sorgusuz sualsiz derim.

=o=
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 May 2018, 17:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
55 hatta 65 asla büyük gelmez, marka da sony/samsung/philips/LG aldığın sürece yine fark etmez, bi işte modelleri önemli yok siyahın siyahlığı yok hdrın kalitesi işte bilgisayara bağlarsan tepki süresi vs.

Gerçek hz i 100 olan bişi al, siyahları güzel olsun fiyatı uygun en büyüğünü seç.

Götüyle inatlaşan donuna sıçar.
Üye
medal 1k
ID § 30 May 2018, 23:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben tekrar LG demeye geldim.

samsung'a +6-8k premium vermeyin grinning smiley
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 May 2018, 23:49    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
4k şart mı? olursa iyi olur olmasa da olur bence.

"I am Fire , I am Death."
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 31 May 2018, 03:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
4k şart değil. küçük televizyonda uzaktan izlediğinizde 720p ile 4k'yı ayırt etmeniz mümkün olmuyor zaten.

Alinti
barbu
55" için 2.5m filan çok mu kısa mesafe oluyor izleme mesafesi için?

eğer 2.5m'den izleyecekseniz,
ucuz olsun diyorsanız 55 inç 1080p
iyisinden olsun diyorsanız 75+ inç 4k gidin.

hazır burada Beko bayisinde çalışan da var, fiyatta da yardımcı olur, şöyle bir şey olabilir:
[www.epey.com]

almışken biraz daha kaliteli bir şey istersen şu olabilir:
[www.epey.com]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 31 May 2018, 03:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Jun 2018, 17:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Güzelmiş video. Ama yine de hazır bi ton para veriyorsun. 4k tv almakta yarar var bence. 2-3 sene sonra ne olacağını bilemezsin. Ben TV çok sık değiştiren biri değilim. o yüzden 4k almak az daha pahalı ama 1080p ölü yatırım gibi görüyorum.
Syf: ««/ 4 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum