[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Tech / Donanım & Yazılım
|-- |-- |+ Saatlik,Günlük İndirimler - Christmas, Black Friday, Cyber Monday filan...
Yazar RSS Konu: Saatlik,Günlük İndirimler - Christmas, Black Friday, Cyber Monday filan {59194}
Syf: ««/ 109 »»   [ A ]
Yörünge Disi
ID § 01 Dec 2014, 17:54    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Türkiyeye gelebilecekler, iyi indirim olanları ve aradan beyendiklerimi atacam buraya

ihtiyacınız varsa kaçırmayın bence...

CANON YAZICI çokfonksyonel...
[www.amazon.com]

Buda türkiyedeki bir üst modeli:
[www.hepsiburada.com]


Logitech Wireless Gaming Headset G930
70$
[www.amazon.com]


Buda çok sağlam bi laser yazıcıdır.

Canon Laser imageCLASS MF4880dw

400 den $109.99 a düşmüş

saatlik bu indirimler

[www.amazon.com]


Samsung 840 EVO 250GB

99$ gayet iyi fiyat

[www.amazon.com]



Daha gözüme takılan oldukça atacam... sizde atarsanız sevinirim.

Mainsteam: Nixniz/Snake
csgo: steamcommunity.com/id/larryaware/
Yörünge Disi
ID § 01 Dec 2014, 18:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
oha süper hizmet ^^
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2014, 19:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Abi ssd yanında farcry 4 kodu ile geliyor süpermiş lan elim iki defa gitti
Yörünge Disi
ID § 01 Dec 2014, 19:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
FC4te varsa kaçırmasın ihtiyacı olan, bende 240lık ssd olmasa direk alırdım bunu valla

.
Yörünge Disi
ID § 01 Dec 2014, 19:52    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
109 dolarlık yazıcıyı alsam gümrükte anlatamazsın indirimden aldığını geçirirler vergiyi yoksa lazımdı bana.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2014, 20:55    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Selam,

Amazon amca senden vergiyi alıyor, gümrük işlemleri senin adına hallediliyor ve kapıya teslim alıyorsun cihazı!

Saygılar.
Üye
medal 1k
ID § 01 Dec 2014, 21:18    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Poff, şu ssd'nin yarısını aynı fiyata almıştım :/
Üye
medal 1k
ID § 01 Dec 2014, 21:38    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ssd TRY 314,07 oldu bende export item ücreti nedir
noobum gösterin bana
Üye
medal 1k
ID § 01 Dec 2014, 21:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
free shipping ide yapamadım haydaa
Üye
ID § 01 Dec 2014, 22:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
paramecium
Selam,

Amazon amca senden vergiyi alıyor, gümrük işlemleri senin adına hallediliyor ve kapıya teslim alıyorsun cihazı!

Saygılar.

hocam alıyorum canonun printeri umarım takılmaz gümrüktesmiling smiley
Üye
ID § 01 Dec 2014, 22:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
4dv3nt
Alinti
paramecium
Selam,

Amazon amca senden vergiyi alıyor, gümrük işlemleri senin adına hallediliyor ve kapıya teslim alıyorsun cihazı!

Saygılar.

hocam alıyorum canonun printeri umarım takılmaz gümrüktesmiling smiley

bah 130 dolar civarı shipping cost çıktı
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2014, 22:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
mail at yada live chatten iletişme geç support ile
130$ kargonun cok oldugunu söyle
bi güzellik yapıyorlar

De ki, biz onu yaş üzümden yarattık
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2014, 23:00    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Selam,

Alinti

Order Summary
Items: $109.99
Shipping & handling: $105.24
Total before tax: $215.23
Estimated tax to be collected: $0.00
Import Fees Deposit $44.33
Order total: $259.56

$105.24 kargosu, $44.33 ise vergisi falan filan. Aslında vergi+harç+hizmet bedeli şeklinde o ücret.

Yine buradaki satış fiyatının yarısı demektir bu smiling smiley

Saygılar.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2014, 23:03    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Selam,

Şirkete fatura düzenletebilsem alırdım ama bu şekilde pek işime gelmiyor sad smiley

Saygılar.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 01 Dec 2014, 23:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
şu headset niye bu kadar ucuz?

209 TL'ye veririm diyo lan amazon? TR'de 600 TL'den bahsediyorlar? Alsak mi ya bilemedim.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 01/12/2014 23:11 tarihinde ShadowFax tarafindan yapilmistir.
Syf: ««/ 109 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum