[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Tech / Donanım & Yazılım
|-- |-- |+ Audiophile'lığa giriş ve gerekli ekipmanın temini...
Yazar RSS Konu: Audiophile'lığa giriş ve gerekli ekipmanın temini {36750}
Syf: ««/ 62 »»   [ A ]
donanım gurusu
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Feb 2018, 15:00    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
a5 kendinen amfili zaten de, yani macbook falan kullanacaksan boyle dragonfly falan alabilirsin

So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Feb 2018, 15:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Selam,

Macbook harici seçim olursa =D

Saygılar.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Feb 2018, 15:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
gerek yok bişey almana

verbum sat sapienti est
donanım gurusu
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Feb 2018, 15:04    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
paramecium
Selam,

Macbook harici seçim olursa =D

Saygılar.

abi biliyosun bu isi, deneme yanilma yani grinning smiley

masaustunde artistik dursun diyosan lambali bi dac-amp de alabilirsin. ama dragonfly her turlu yetiyo yani. cok ucmaya gerek yok

So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..
donanım gurusu
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Feb 2018, 15:09    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya da biraz para atayim bosver diyosan all in one solution bulursun Dacmagic Plus gibi.

So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..
donanım gurusu
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Feb 2018, 15:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
black fridayde %50 yemis tabi simdi 350$ vermek koyar

So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 02 Mar 2018, 11:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
paramecium
Selam,

Asus Xonar STX'li desktop'u elden çıkartma durumum var.

Laptop ile beraber ne kullanacağız?
Bir şeyler baktım ama hep kulaklık için DAC çıktılar.

Saygılar.
portable mı desktop tarzı mı?
desktop için en süperi topping d30 şu an bildiğim. ölçülmüş kanıtlanmış. fiyat çok uçuk değil(dacmagic plus gibi değil)
[audiosciencereview.com]

1 defa güncellendi. Son güncelleme 02/03/2018 11:33 tarihinde tiLi tarafindan yapilmistir.
donanım gurusu
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 02 Mar 2018, 12:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
D30 da entegre kulaklik amfisi yok ya, yoksa iyidir o da fiyatina gore

Arcam a falan cikabiliyosan negzel tabi

So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 02 Mar 2018, 12:57    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kulaklık amfisi istemiyo gibi anladıydım
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 02 Mar 2018, 20:22    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Selam,

Desktop ve kulaklık amfisi gerekli değil. Fiyatı güzelmiş smiling smiley

Saygılar.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 03 Mar 2018, 13:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
goldbären
hmm güzelmiş. dt770 grafı nasıl gözüküyor bi paylaşsana : )
ne kadar olacak bölüşünce?
kulaklık üreten bi firmada çalışan, bütün gününü kulaklık ölçümleriyle ve redditte geçiren oratory1990'dan geliyor:

dt770 250ohm taze pads: [www.dropbox.com]
çürümüş pads*: [www.dropbox.com]

kendi kulağına göre biraz oynaman gerekebilir ama bundan iyi starting point bulamazsın. bunu yaptıktan sonra bi log sweeple test etmeni öneririm. sorarsan link verilir

küçük alışverişimizle alakası yok şans eseri karşıma çıktı az önce

*: (>6 months of full-time use or >1 year of few-times-a-week)

1 defa güncellendi. Son güncelleme 03/03/2018 13:36 tarihinde tiLi tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 03 Mar 2018, 13:38    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
EQ kurmadım. neden beni stalklıyorsun bütün paramı verdim rahat bırak beni lanet olası : (((
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 03 Mar 2018, 13:55    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
la EQ APO diye bi program çok basit kurması KURACAKSIN. PEACE GUI DE KUR ÜSTÜNE
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 03 Mar 2018, 14:08    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
tamam hiçbir şeyi değiştirme yazan ayarı aynen uygula bi dene ya...
donanım gurusu
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 03 Mar 2018, 21:09    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Abi kafam atti duzgun bluetooth lu bi aktif set bulamiyorum, soyle salak bisi deniycem galiba, gulmeyin sdfgh



So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..

1 defa güncellendi. Son güncelleme 03/03/2018 21:15 tarihinde Esh tarafindan yapilmistir.
Syf: ««/ 62 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum