[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Dark Age of Camelot
|-- |-- |+ Ywain...
Yazar RSS Konu: Ywain {5922}
Syf: ««/ 4 »»   [ A ]
Üye
ID § 24 Feb 2010, 11:57    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ywain acildiktan sonra, burda vakit geciren, Classic charlarini Tao ile birlestirip RvR yapan arakdaslar varsa izlenimlerini almak isterim...

RvR yogunlugu ne durumda Bizim aksam saatlerimizde?

Item ,ML,Arti, Artifact, scroll eskisi gibi zor ve ugrasmi gerektiriyor?

Farewell!
Üye
ID § 24 Feb 2010, 20:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
u.s prime time zamanları ciddi zerg oluyo doğrusunu sölemek gerekirse ama bizim saatimize görede action gayet iyi..asyalı ve avrupalı bi çok oyuncu oldugundan kaynaklı aslında en çok 8man aksiyonu EU time a göre oluyo diyebilirim..artifact-ml-scroll a gelince.30-35plat ın varsa çok rahat bi şekilde tüm artifact-scroll ve ml10 a kadar hepsini satın alabilirsin..yada yüksek rank sen zaten bounty point in yeterli olacaktir
Üye
ID § 24 Feb 2010, 20:54    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
dogums, ayrıntılı bilgiler için teşşekkürler...

Eski classic serverımdaki bir kaç yabancı arkadaşın guildine gitmeye karar verdim onlarında soyledıgı kadarı ile RvR başarılıymış... Bounty ler sonunda bir işe yarıyor sevindim.. ywain 5 te hib den devam edicem stealtherımla buyuk ıhtımalle yolun duserse mesaj atarsın pmden ...
Üye
ID § 26 Feb 2010, 16:00    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Şuanda oyunu uzun bi aradan sonra tekrar yüklüyorum,benimde klasik server da stealth karakter var ama onu nasıl transfer edicegimi henuz bilmiyorum,yukleme işlemi bittikten sonra onuda bakıcam.

www.gurkangenc.com

2 defa güncellendi. Son güncelleme 26/02/2010 16:02 tarihinde Satoshie tarafindan yapilmistir.
Üye
ID § 26 Feb 2010, 16:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
FAQ yapmislardi vnboards ta ve camelotherald ta... oyun menusunde /xfer command yolu ile sanirim ... bende hard disklerden copy paste yapiyorum dosyalari...henuz yukluyemedim.
Üye
ID § 26 Feb 2010, 19:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bizde geliyoruz...
Üye
ID § 26 Feb 2010, 20:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
aoc dan vazmı geçtiniz
Üye
ID § 26 Feb 2010, 20:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
trolleme topigi enver..
Üye
ID § 26 Feb 2010, 21:32    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
karakterlerinizi /freexfer serveradı komutuyla yapabilirsiniz..eğer ismini değiştirmek isterseniz öncelikle aynı isimle başka bi karakter açmanızı öneririm transfer edeceginiz serverda
Üye
ID § 27 Feb 2010, 02:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ya simdi clasicteki charları tutup toaliya mı atıcak? atıcaksa hangi servera atıcak merak icerisindeim..acilinden yardum

1 defa güncellendi. Son güncelleme 27/02/2010 02:24 tarihinde Mina tarafindan yapilmistir.
Üye
ID § 01 Mar 2010, 18:25    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ywain serverlarinda butun serverlar ortak diye biliyorum ( gecmisteki killbury ve bossiney clusterlari gibi )sadece, ywain 5 te hib karakterlerin varsa ywain 6 ya albion karakterlerini koyman mantikli olabilir.
Üye
ID § 01 Mar 2010, 18:49    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bu transfer olayı ne zamn gelicek ? 1 ay denemek icin acc ları gene aktif hale getirdik ama server transfer olayı daha acılmamış ?

www.gurkangenc.com
Üye
medal 1k
ID § 01 Mar 2010, 20:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
eu içinde geçerliymiş transfer doğru hatta goa nın sitesinde açıklama var nasıl yapılıcağına dair şu saatte 2300 kişi diyor camelotherald a girince kontrol edilebiliyor tüm serverlar down sadece ywain var

1 defa güncellendi. Son güncelleme 01/03/2010 20:59 tarihinde Curunir tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 01 Mar 2010, 21:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Mina
trolleme topigi enver..

berk aion patladı ama varmı daoc gibisi vent de az muhabbeti dönmedi smiling smiley
Üye
ID § 02 Mar 2010, 00:56    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Su charları bi gecirsek us serverlarına rahatlicam..Shadowblade kasıcam gurul gurul akıcam.
Syf: ««/ 4 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum