[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Anarchy Online
|-- |-- |+ Anarchy Online-Giriş-İlk İzlenimler (Resim ağırlıklı)...
Yazar RSS Konu: Anarchy Online-Giriş-İlk İzlenimler (Resim ağırlıklı) {6596}
Syf: ««/ 6 »»   [ A ]
Pati
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jul 2001, 18:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Oyuna üyelik ultima online gibi, kredi kartı ile ilk ay ücretsiz olmak üzere kayıt yapılıyor, yine bir bağlantı programı var, ancak güzel bir özellik olarak patch ler otomatik olarak yüklenmenin yanı sıra verilen adreslerden de çekilip oyuna eklenebiliyor...

Açılış ekranı...
[resimleri kaldırdım]

Bu ekranda bir nevi ırk seçiyosunuz, arkada görülen 7 adet seçenekten (4 ırk var 3 ünde erkek/kadın seçimi var) biri seçilirken ayrıca sesli olarak da seçilen ırk ile ilgili bilgiler sayılıyor...
[resimleri kaldırdım]

Bu iyi gibi, adı da karizma; Nano...
[resimleri kaldırdım]

Aslında bu da hayvani ama karizma yok bunda...
[resimleri kaldırdım]

Burada tipinizi seçiyosunuz...
-Çekil bilader şurdan bi tip seçelim kendimize.
[resimleri kaldırdım]

Ben Clint Eastwood tipini seçerken (benzemiyo mu ama :-)) yanımdaki lavuk da bunu seçiyo...
[resimleri kaldırdım]

Bir de meslekm seçelim kendimize (profession)...
-ne olabilir ki, engineer...
[resimleri kaldırdım]

Burası da çocuğun adını koyduğunuz yer...
[resimleri kaldırdım]

Ne demişler, insan kendi kaderini kendi çizermiş, burada da onu seçiyosunuz işte... :-)
-Select your destiny...
[resimleri kaldırdım]

Solda mesajlar geçiyo, birileri birbirlerini biçiyo, yandaki herifin silaha hasta oldum, acep ben ne zaman alacam bundan dedim klasik olarak, UO'da da ilk girdiğimizde Plate lere hasta olmuştuk aynen öle bişi yani... :-)
haa bi de büyü falan yapıyo adam, yanar döner bişeler çıkıyo göğsünde (oyunu bilen biri bunu okusa altına eder herhalde, newbie im nolcak :-D )
[resimleri kaldırdım]

Böle yüzülebiliyo, hoş bi aktivite tabi bu sıcaklarda...
[resimleri kaldırdım]

Aha da bankamatik buldum...
(bu arada sağdaki hatun da gözüme batmıyo deil, gitme Soth gitme bak başın belaya girecek diye bi ses ama dinlemiyorum)
[resimleri kaldırdım]

Meğer kadının adı guide mış (ne demekse, latince herhalde :-))...
-tell me how to enter the training grounds
gibi zor bir soru soruyorum ama hatun sağlam, yapıştırıyo cevabı...
(bu arada sağdaki eleman iyice karizma yapmış yerde oturuyo, sanırım makroya bırakmış skill kasıyo)
[resimleri kaldırdım]

Bu arada ormana daliim dedim, manzara güzel ama korkutucu...
[resimleri kaldırdım]

Bir hatun daha çıkıyo karşıma (yapma hocam be, valla yanacan bu gidişle diyo gene o ses ama azına çakıyorum bi tane susuyo)...
-hey güzelim seninle şöle biraz açılalım mı?
demeye kalmadan bir de ne göriiim, karı projectile mıdır nedir onunla yardırıyo bana...
[resimleri kaldırdım]

Eh neyse yoruldum artık bu kadar yeter, tuş tablosundan öğrendim bağdaş kurmayı az dinleniim bari...
-ulan bu papağan da nerden çıktı şimdi, git lan git, bak sölüyo kadının beni 2 kere üstüste öldürdüğünü alla alla gitsene kuş bozuntusu...
[resimleri kaldırdım]

Resimler bu kadar şimdilik, biraz girip nedir ne değildir diye bakim dedim, zamanım yoktu, oldukça bahsederim, yalnız elbette oyuncu sayısı az ondandır ama tık demeden dolaştım baya bi süre, takılma diye bir olay olmadı ama 2 kere cart diye düştüm, sanırım onlar da oyunun motorundaki bazı eksikliklerden oluyo, zamanla patchler çıktıkça düzelir gibi geldi...

[Bu mesaj BlackRose tarafından 15 Mart 2002 12:26 tarihinde değiştirilmiştir]
Üye
ID § 14 Jul 2001, 19:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
super bi oyun bu
grafikleri falan cok tatlıymıs

black sen yurtdısındanmı getirddin yosa satılıyomu tr de?
bide aylık ne kadar
Pati
medal 1k
ID § 14 Jul 2001, 19:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sadece merak...
serverı falan belliyse söyleyinde bi ping atalım.
bide oyun hakkında biraz daha bilgi verseniz?
galiba hala beta testing aşamasında...
bide oyun hangi firmanın?
Pati
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jul 2001, 19:59    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Cdmag dan aldım, 13.95 olması lazım aylık, yalnız 3 aylık 6 aylık ödeme seçenekleri var ve indirimli oluyo bayaa...

server ip lerini bilmiyorum ama www.anarchy-online.com dan girip detaylı bilgi alabilirsiniz, hatta ao.stratics.com bile var...
Üye
ID § 14 Jul 2001, 22:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
gusel oyun ama cok pahalıymıs aboneligi
bide 3d olunca aynı td gibi kasar falan

3 yada 6 aylık pesin vermek de butce yıpratır
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 15 Jul 2001, 02:48    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ehe Black Para olayı bize hitap etmez
Yani 18 - ye
Bi DSL almak için bi ataraflarımızı yırtarken
Baba ben oyun alcam bi de yalık üye olcam dersem tamam artık siktir yeriz...
Oynayacak olanlar güle güle oynasın
Üye
ID § 15 Jul 2001, 14:22    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
oyun baya gusele benzıo yaww .... ama money suxx ....
:-o :-o
Üye
ID § 15 Jul 2001, 15:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Lütfen bir dahaki sefere modem ile bağlanan arkadaşlarımızıda düşünerek daha az resim koy dostum.
Teşekkürler
Üye
ID § 15 Jul 2001, 16:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
gayet hoş ama çok masraflı bir oyuna benziyor...
Yörünge Disi
ID § 15 Jul 2001, 16:11    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
e ne alaka.. resimlere bakmama gibi bir şans var. ayrıca herkes modemle bağlanır internete.. yani ekran kartıyla bağlanan görmedim.

Alinti

2001-07-15 15:39 tarihinde, Dominus yazmış:
Lütfen bir dahaki sefere modem ile bağlanan arkadaşlarımızıda düşünerek daha az resim koy dostum.
Teşekkürler
Üye
ID § 15 Jul 2001, 17:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Black sağol resimler için tanidik birilerinin ağzindan almak yorumlari son derece iyi ama pek ilgimi çekmedi oyun gelecekte geçmesi filan .. Ama sana başarilar !
Pati
medal 1k medal 5k
ID § 15 Jul 2001, 20:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti

2001-07-15 15:39 tarihinde, Dominus yazmış:
Lütfen bir dahaki sefere modem ile bağlanan arkadaşlarımızıda düşünerek daha az resim koy dostum.
Teşekkürler

aslında haklısın 500k civarı bir resim var kasabiliyo... :-(

yalnız modemle bağlanan arkadaşlar demişsin de bişe geldi aklıma, ehe ben de modemle bağlanıyorum ama modem denemez ona, bazen 4800 bazen 9600, hatta bu resimleri tam bir gün boyunca ancak homestead e upload edebildim...

o kadar kötü yani... :-(

birkaç resimle de tanıtabilirdim ama birazcık geyik bi adam olduğum için (bkz. off topic :-) ) öyle hikaye yazmadan veya anlatacaklarımı resim gibi pek çok şey içeren bir seçenek kullanmadan yapamadım...
;-)
Pati
medal 1k medal 5k
ID § 15 Jul 2001, 20:56    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti

2001-07-15 16:06 tarihinde, Ravenloft yazmış:
gayet hoş ama çok masraflı bir oyuna benziyor...

valla ultima 10 dolar bu da 14, bence çok fark yok hele 3 aylık ödeme yaptığında ultima ile aynı paraya geldiğini düşünürsek...

mesela her ay 10 dolar çekilmesinin yaratacağı sıkıntıya, 6 aylık 60 dolar ödeyerek bir seferde atlatmayı herkes tercih eder...
Üye
ID § 15 Jul 2001, 23:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
black abi zaten para durumu yüzünde osi de oynıyamıyoduk bayadır sonunda orjinal elime geldi 2-3 gün içinde başlıyacam......................

Birde buna para vermem yıllarımı alır dedim sonra MoonWalker sen yanlış anladın herhalde arkadaş orda Kabloculara örnek gösterdi......

Kanloyla deilde modemle balananlarda var demek istedi bence.........
Üye
ID § 16 Jul 2001, 00:29    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ao gercekten guzel bir oyun, eger araya third dawn ın alpha testi falan girmeseydi betasını ısmarlayacaktım, olmadı kısmet degilmis.

gecen ayın gamepro sunda ao hakkında detaylı bir açıklama var. bir de bir clan dan bahsediyorlardı o dosyada eternal warriors diye (türk klanı olabilir mi?)

edit not: turk klanı degilmiş ama ilgilenmek isteyenler(blackrose bi gozat istersen) : www.geocities.com/eternalclan

<font size=1>[ Bu mesaj deviL tarafından on 2001-07-16 00:35 tarihinde editlenmiştir. ]</font>
Syf: ««/ 6 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum