[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Anarchy Online
|-- |-- |+ Teleport Olayı....
Yazar RSS Konu: Teleport Olayı. {2716}
  [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 29 Oct 2005, 17:55    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Arkadaşlar teleport towerdan diger şehirlere gidemiyorum borealis access card ı war ama gidemiyorum.nasıl gidilir bi yardım edin.[signature][hline]:rock: Kings Of Metal :rock:
Üye
ID § 30 Oct 2005, 13:13    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Teleport tower??? O.o? borealis access cardi?? O.o??
Üye
medal 1k
ID § 30 Oct 2005, 13:22    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
yaw ben yeni başladım şu ekpaketsiz hali 2007 ye kadar bedava ya. ondan bir bakmak için girdim.karakter yarattıktan sonra içinde bulundugumuz arac senaryoya gore bir plajın yakınına dusuyor boylece macera başlıyor.yakınındada bir şehir war omni galiba adı.işte bu şehirde teleport tower war içinde 3 tane kapıwar borealis, rome,bitane daha şehrin gateleri war.bunlara gitmek için bi card lazımmış NPCler bahsediyodu buldum bi npc verdi.borealis acces card ama hala gidemiyorum.acaba belli bir level ın ustundemi olmak gerekiyor. bide atlantean(rubi-ka1) de oynuyorum.[signature][hline]:rock: Kings Of Metal :rock:
Üye
ID § 30 Oct 2005, 21:38    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Teleport towerın içinde boreallis yazan kulübe var(adını unuttum kulübeye beniziyor smiling smiley ) Oranın önünde inventoryinde bulunan access kartı çalıştırabileceğin düzenek(düzenek ne yasmiling smiley ) bulunuyor.Kartı sol mausla tıklayıp alıp düzeneye
tıkla borealise geçersin.Lvl sınırı yok hatta(yanılmıyorsam) lvl 15 olunca direk şutlanıyorsun.
Üye
medal 1k
ID § 30 Oct 2005, 23:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
saol zubaru kardeş ama onuda denemiştim olmuyor.neyse canım buluruz bir yolunu bizde lvl 15 e kadar bekleriz smiling smiley[signature][hline]:rock: Kings Of Metal :rock:
Üye
ID § 31 Oct 2005, 11:11    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Lvl 15 e kadar beklenmez orda ya.Olay asıl dünyada.Orda sıkılırsın bırakırsın oyunu.Rubi-ka'ya geçersen beğenir alırsın bütün expansionları smiling smiley En iyisi şöle yap inventoryi aç itemın üzerinde menü açılasıya kadar sağ tuşa bas ordan delete i seç acces cardı sil. Sonra tekrar npc ile konuş kartı alıp tekrar dene olması lazım.
Üye
medal 1k
ID § 31 Oct 2005, 12:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
saol zubaru gece oynarken gitmeyi başardım. borealis acces cardı calısmıyor ama NPC lerden biri Rome cardı werdi şuanda rome dayım. bide birşey sorcam grup olayı nasıl, party yani.nasıl party açıcam?[signature][hline]:rock: Kings Of Metal :rock:
Üye
ID § 31 Oct 2005, 13:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
NE Omni oldun yani.Kusura bakma omnilere su yok smiling smiley

Sağ tarafta team diye buton var oraya tıkladığında pencere açılıyo.Sonra istediğin kişiyi seçip team penceresinden invite(öle hatırlıyom yada benzer) butonuna tıkla adamda kabul ederse takım açılır.Missionlar için clicksaver diye bi program var onu öneririm.Ayrıca [travel.to] bu sitede de orjinal mapden daha güzel bi harita var onu indir.Daha bisürü şey var anlatcak yapcak,bu oyun piyasadaki en derin ve complex içeriğe sahip oyundur.

Ayrıca basic shoplardan omniden clana geçebilmeni sağlayan kartlar var.Alıp klan olsan daha iyi olur smiling smiley
Üye
medal 1k
ID § 31 Oct 2005, 14:13    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
saol dostum ewet omni niye kötüki?.tmm bi bildigin wardır gormuştum onları alıp clan olayım bari smiling smiley[signature][hline]:rock: Kings Of Metal :rock:
Üye
ID § 31 Oct 2005, 20:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bu arada bir uyarıda bulunayım taraf değiştirme işlemini
borealis gibi bir neutral şehrinde yap.Çünkü rome da clan olursan guardlar anında sana dalarlar.Yada new athende omni olursan...

Save etmeyide unutma rome a kayıtlı olup clan olursan ve birde ölürsen sonsuz döngüye girersin :-)
Üye
medal 1k
ID § 01 Nov 2005, 00:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
save etmekmi? anlayamadım nasıl save edecez.[signature][hline]:rock: Kings Of Metal :rock:
Üye
ID § 01 Nov 2005, 10:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Oyunda karakterinin kazandığı expleri ve öldüğünde yeniden çıkacağın save edeceğin teminaller var.Expleri save etmen önemli ölürsen saveden sonraki explerin havuza aktarılır.Ve havuzdan yavaş yavaş geri alırsın.(Exp kazandıkça)Bu oyunun güzel tarafı öldüğünde explerin kaybolmaz.Şehirlerde save terminalleri vardır.mesela borealisde çıkış kapısının yanında terminal var.

Bu arada benim account kapalıydı.kapatmıştım zaman sorunundan dolayı.Bayram için tekrar açmayı düşünüyorum.Charnameni yazarsan oyunda sana ulaşayım.Belki bir yardımım dokunur smiling smiley
Üye
medal 1k
ID § 01 Nov 2005, 11:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
tamam saol dostum hemen kaydetiyorum friends e[signature][hline]:rock: Kings Of Metal :rock:
Üye
ID § 01 Nov 2005, 18:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti

zubaru, 31 Ekim 2005 13:47 tarihinde demiş ki:
NE Omni oldun yani.Kusura bakma omnilere su yok smiling smiley

Sağ tarafta team diye buton var oraya tıkladığında pencere açılıyo.Sonra istediğin kişiyi seçip team penceresinden invite(öle hatırlıyom yada benzer) butonuna tıkla adamda kabul ederse takım açılır.Missionlar için clicksaver diye bi program var onu öneririm.Ayrıca [travel.to] bu sitede de orjinal mapden daha güzel bi harita var onu indir.Daha bisürü şey var anlatcak yapcak,bu oyun piyasadaki en derin ve complex içeriğe sahip oyundur.

Ayrıca basic shoplardan omniden clana geçebilmeni sağlayan kartlar var.Alıp klan olsan daha iyi olur smiling smiley


ehhmm!! hmmmm bi renegade hissediorum aramizda gelin omni olun arkadaslar bakin clanda o kadar aktif turk oyuncu yok * NASI YALAAAAAN!!!* olsun siz genede omni olun tongue sticking out smiley

Rjkaard OMNI Keeper 217/19[signature][hline]Hani karilar yapio ya pijamali parti bizde donlu anime partisi yapalim...
  [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum