[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Anarchy Online
|-- |-- |+ Öldük mü bittik mi?...
Yazar RSS Konu: Öldük mü bittik mi? {4727}
Syf: ««/ 3 »»   [ A ]
Üye
ID § 29 Oct 2005, 16:24    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ToTW neresi nasıl gidilir bende adventurer var kasamiyom kaldim 25 te ya sad smiley[signature][hline]Net Yavaş Anca Bazı oyunlarla yetiniyoz şuaralar hangi oyun bilmiyom online olarak tarafsızım ama linage 2 veya WoW a başlıyacam ( İnş :/ )
Üye
ID § 30 Oct 2005, 13:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bak anlatiom iyi dinli =p simdi Rome green e gidiosun ordakilere soruyosun Jobe wompah i nerde die jobe wompah ina sirtini verip sold taraftan evam edip ilk soldan iceri girion orda kirmizi konteynerler var ha iste tam orda cuppeli bi amca var o amca ile konus 1000 credit ver sana bi kagit vercek o kagidi amcanin arkasindaki mavi portal da use et ahanda ToTW un kapisininonundesin gerisini anlatmiom sen kesfet yok ole armut pis agzima dus ben utancemdan kimseye soramamistim zamanin da totw un yerini bulana kadare gobeeem catlamisti =p
Üye
ID § 30 Oct 2005, 21:46    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Genju arkadaş doğru anlatmış.Fakat eğer clansan rome da seni üzerler.Alternatif yoluda ben anlatayım.
[travel.to] sitesine girip huge mapi indir.Orjinal mapden daha ayrıntılı ve her zaman işine yarar.Kurulumuda basit içindeki readme de yazıyo.Sonra TIR şehrine git.Haritayı aç bulunduğun yerden biraz yukarıya doğru haritandan bakarsan orda totw işaretli.Sonrası tabana kuvvet.

Ahanda haritası
.
Üye
ID § 31 Oct 2005, 18:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
eh hiç bişey anlamadım map e baktım o kadar yuruyucemmi tır in teleportlarını gormuştum giderim ama ben oraya yuruyene kadar canım çıkar bide öldümmü orda oh ne ala iki saat yuru gine[signature][hline]Net Yavaş Anca Bazı oyunlarla yetiniyoz şuaralar hangi oyun bilmiyom online olarak tarafsızım ama linage 2 veya WoW a başlıyacam ( İnş :/ )
Üye
ID § 31 Oct 2005, 20:12    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Anlamamana şaşırmadım zati. Bu söylediğim klanlar için
zaten klansan yakında save edebileceğin birde outpost var.Haritada vardı outpost...

Ama bence imzanda yazdığın gibi wow oynamayı düşün bu oyun sana basit gelebilir. smiling smiley
Üye
ID § 31 Oct 2005, 20:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
WoW felan hayal parayı kim vercek önemli olan imza olsun ya benim bu oyundaki tek hayalim şu enforcerların armorunu giymekti ya ona bayılıyom elimde var biri verdi
Üye
ID § 31 Oct 2005, 20:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya birde enforcerlarda lvl kasmak en azından solo kasmak imkansıza yakın gibi benim enrforcer klan bide 2. karakteriyle yardım edebilecek yokmu yaa[signature][hline]Net Yavaş Anca Bazı oyunlarla yetiniyoz şuaralar hangi oyun bilmiyom online olarak tarafsızım ama linage 2 veya WoW a başlıyacam ( İnş :/ )
Syf: ««/ 3 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum