[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Eve Online
|-- |-- |+ eve beleş oluyor?...
Yazar RSS Konu: eve beleş oluyor? {8300}
Syf: ««/ 7 »»   [ A ]
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k


ID § 19 Nov 2016, 21:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Sen elindeki karakteri 4e böl o zaman mete ne deyim smiling smiley adam o niye 4 acc açsın hepsini bir tanesinde toplamak varken.
Üye
medal 1k
ID § 19 Nov 2016, 21:25    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Onuda yapabilir, engel olan yok. Bugüne kadar başlamış herkes gibi plexini, dolarını verir yapar smiling smiley

Eski düzene kıyaslandığında kaybedilen bir şey yok. Kazanılan çok şey olduğunu ise 2 yıl sonra ilk defa 45bin oyuncu sınırını geçmemiz kanıtlar bence.

"he is POS guy"
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k


ID § 19 Nov 2016, 21:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ben artık oynamıyorum zaten nasıl değiştiğinin bana dokunan bir ucu yok lakin sandbox diye yıllarca savunduğum bu oyunun birden bire en basit şekilde bile kısıtlamaya gitmesi garibime gidiyor. T2 olmuş olmamış ortasında değilim ama sen her ırktan zaten cruisera kadar izin verdiysen bırak herkes istediğini kassın. Ben şahsen başka acc açıp kasmakla uğraşmak istemezdim. Online sayısı f2p olduğu için tabiki artıyor ama uzun sürede ne olacak orası önemli bir de o sayının artmasının bir sebebi de eminim ki büyük alliancelar ve alt accları, scoutları vs.
Üye
medal 1k
ID § 19 Nov 2016, 21:55    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Kisitlanmak zorunda degil diyorum bende. Su patchce kadar nasil herkez odemesini yapip oynadiysa yeni baslayanlarda o sekilde oynayabilir.

Yeni degisiklige eski oyuncu gozuyle bakiyosunuz. Bu degisiklik eski oyuncular brdava oynayabilsin diye degil. Yeni oyuncular istedigi kadar oyunu deneyebilsin diye.

Belki siz kendinizce bu f2p olayinin daha farkli ve guzel bir sekilde yapilabilcegini dusunuyodunuz. Saygi duyarim. Ama daha once dedigim gibi "eski sisteme" gore yeni gelen ozelliklerin elle tutulur hic bir kotu yani yok.

"he is POS guy"
Köylü
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 19 Nov 2016, 21:56    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
eskisi gibi olsa sen hiç giremeyecektin mesela plex yada subscription olmadan. şimdi trial hesapmış gibi takılabiliyorsun ödeme / harcama yapmadan kaybettiğin bişey yok yani her türlü.
Üye
ID § 22 Nov 2016, 09:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Güzel abi, güzel oldu. Mete ninde dediği gibi uzun zaman sonra ilk defa 45k gördüm oyunda ve bu oyuncuların çok az bir kısmı devam etse gene bir başarı CCP için yani oyuncu sayısını artırmak için hiç bir şey yapmamaktan çok daha iyidir bu yapılan. İkincisi f2p hesapla adam PvE den 5-6 saatte nasıl plex çıkaracak konu içinde biri söylemiş. Anlamıyorum abi nasıl oluyo bu iş ben 2 saat incursionde 300-350m maksimum isk kasıyorum oda büyük bir kısmı TCRC ve NRF olursa. Şu 6 saatte PvE de plex çıkarma olayını biri bana anlatsın olm.
Köylü
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 22 Nov 2016, 11:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kim o alpha accountla 5-6 saatte plex parası çıkar diyen?
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 22 Nov 2016, 11:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kız taklidi yapıp 5-6 saatte plex giftlicek bi hıyar buluyosun işte

y
Üye
ID § 22 Nov 2016, 11:34    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
en son 2007 de oynamışım haydi dedik alpha accountla geri döneyim ancak oyunu yeniden keşfetsemde birkaç sorum olacak biraz yardım edebilecek var mı ? öm den ulaşırsanız sevinirim ya da oyun içi chat
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 22 Nov 2016, 11:38    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
PI mumkunmu bu clonela
Köylü
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 22 Nov 2016, 11:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
hayır
Üye
medal 1k
ID § 29 Nov 2016, 03:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
[docs.google.com]

Alphaların ırklara göre kasabilecekleri skiller.

"he is POS guy"
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 30 Nov 2016, 15:12    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Saeros
kız taklidi yapıp 5-6 saatte plex giftlicek bi hıyar buluyosun işte

kız taklidi degilde newbro rp si yaparak para kazanılıyor oyunda. Ben fakirken alt karakterle jita dodixie arası gezip hacılar skillbooklar cok pahalı verebilecek var mı diye yazıyordum localdan, millet para atıyordu direk 3-5 mil. Bir de farklı channellara giriyordum arada. Boyle gunde 60-70 mil geliyordu bir 10 dklık ugrasla.

Biralıyım kalbimden yaralıyım
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 Nov 2016, 15:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sdf pis lamer ya ahah
iyiymiş ama lol

y
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 30 Nov 2016, 16:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
lordum 1k pls?
Syf: ««/ 7 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum