[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Tech / İnternet
|-- |-- |+ Yeni bina ve internet altyapı sorunsalı...
Yazar RSS Konu: Yeni bina ve internet altyapı sorunsalı {3152}
Syf: ««/ 3 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 01 Dec 2016, 13:41    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Abicim müteahhit tam malmış. Telekom firmaları, en azından Türk Telekom, müteahhitlerin başvurularına göre bütçeyi oluşturuyor ve bütçesi yettiğince belli finansal analizler sonucunda bazı projelere onay veriyor ve bütçe aktarıp yapımını sağlıyor. Eğer başvuru yapmadıysa yatırım miktarına göre belki nispeten erken gelebilir ama 5-6 ay iyi bir ihtimal bile olabilir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2016, 15:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Belki iyi bi haber alırım diye buraya geldim daha cok keyfim kacti sdfsfs

Su euronet olayina bakicam bi
Üye
medal 1k
ID § 01 Dec 2016, 16:57    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Asıl sorun iskanı olmayan evin satılabilmesi.

İskan olmadan ayrı su bağlatamazsın, elektriğe suya fazla para verirsin. Mütahiti zorlayın elektrik - su daha önemli internetten. Kat mülkiyeti de yoktur iskan yoksa arsa tapusudur. Şerefsiz mütahitler bunları bitirmeden satıyorlar evleri sonra ortadan kaybolabiliyorlar. Mütahitle acil olarak iskan olayını çözün. İstanbul'da Turksat'ın olduğu bir sokaktaysanız büyük ihtimalle eve gelip bağlarlar. Onun da kanser ettiği vakadır. 3. bir firma şansınız yok diğer hepsi TT altyapısı.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2016, 17:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
olm adam internet diye geldi, neredeyse evde oturamayacak hale getirdiniz ddsfdsf

blood on her skin, dripping with sin, do it again living dead girl
Üye
medal 1k
ID § 01 Dec 2016, 17:11    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Aynı problemleri ben de yaşıyordum valla. İskan yok, su - elektrik ortak, ttnet yoktu vs.

Interneti Uydunet'le çözdüm ilk haftada, ttnet'ten kat kat daha memnunum. Bi geçenlerde herkesin yaşadığı interneti kıstıkları dönem problem yaşadım o kadar.

Elektrik ve su faturalarımı da iskanlı evde oturduğumdan daha az ödüyorum, o yüzden fak iskan tbh. Şaka bi yana 2-3 ay içerisinde alınır dediler, 8 ay geçti hala ses yok. Geçen mimarla konuştum, yılbaşına kadar hallolacak dedi ama bakalım.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2016, 17:22    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Benim de doğal gaz ve su harcadığım kadar ödenecek. Elektriğe baktim gecen ay 38.5 odemisler daire basi.

Ama internet buyuk sorun ya. Onun dışında hersey okey
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2016, 18:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
konuş bi vodafonedur, aveadır falan işte, sınırsız var mı bilmiyorum da bi şekil çözülür.

blood on her skin, dripping with sin, do it again living dead girl
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2016, 18:08    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Sinirsiz vinn varsa düşünürüm de o da kol gibidir ya sdfa

Su euroneti aricam birazdan
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2016, 18:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
20gb 59 lira vinn
Üye
medal 1k
ID § 01 Dec 2016, 20:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
[forum.paticik.com]

10 ay sonra geldi.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Dec 2016, 21:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Sokakta hat var sadece bizim binaya cekilcek max 5-10m bisey ya atla deve değil aslinda da Türkiye iste.

Lan eve taşınalı 1 hafta olmadi daha yeni ev arayisina basladim moral bozuklugundan sdfaf
Üye
medal 1k
ID § 03 Dec 2016, 13:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
1 seneyi bulabilir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 03 Dec 2016, 13:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Eve çekildikten sonra başvuru yapacaksın, port yok diyecekler 1 sene falan sürer portun gelmesi
Üye
medal 1k
ID § 03 Dec 2016, 14:25    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Eskiden ne guzel telefon hattina 2 toplu igne batirip sizardik hatta. Simdi yok port acacaz, uzaydan siyal verecez...
Yan apartman yakinsa wifi router koysan briyle anlasip? O da zirt pirt router'i kapatir sana kota koyar sirf eglenmek icin. Sen en iyisi evi kiraya ver 1 sene, iyi interneti olan bi arkadasinin yaninda tasin.

O.o
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 03 Dec 2016, 15:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ben zaten kiraciyim abi sdfa
Syf: ««/ 3 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum