[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Star Wars: Galaxies
|-- |-- |+ Swg patladi...
Yazar RSS Konu: Swg patladi {4542}
Syf: ««/ 2 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 20 Jun 2015, 14:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
swg design process ve neden her şeyin boka sardığı üzerine "lead designer and director of massive titles such as Ultima Online and Star Wars Galaxies" tarafından yazılmış bir yazı. ilgililere
[gamasutra.com]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 20 Jun 2015, 14:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Çok keyif aldım okurken - anılarım canlandı.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 25 Jun 2015, 22:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
sostizm
Çok keyif aldım okurken - anılarım canlandı.

O zamanlardaki eğlenceyi bir daha yakalayamayız herhalde...
Üye
medal 1k
ID § 19 Jul 2015, 13:32    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Oyun eğlenceli değildi bence, FRF eğlenceli idi. Daha öyle community denk gelmez.

Mind the gap
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 Jul 2015, 14:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
oyun nasıl eğlenceli değildi glad, daha iyi mmo hala gelmedi lol

97 defa güncellendi. Son güncelleme 20/02/2018 10:03 tarihinde -Deno- tarafindan yapilmistir.

twitch.tv/denoran
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 Jul 2015, 14:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
crowfall'ı yapan ekipte raph koster işte. güzel birşeyler çıkar umarım sonunda

oyun eğlenceli değildi denmiş birde sad smiley

give a man a fish and you'll feed him for a day
teach a man to google and he'll stop bothering you with stupid questions all the time
Üye
medal 1k
ID § 29 Jul 2015, 14:56    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
-Deno-
oyun nasıl eğlenceli değildi glad, daha iyi mmo hala gelmedi lol

Jedi grindleyen adamlara da sormak lazim, 32 tane profession, kas babam kas.

Anca benim gibi nerd trader/crafter larin acik pazarda kendinden gectigi bir oyundu Swg, evet oyle crafting ve player economy daha baska oyunda gelmedi.

Combat tarafinda bir turlu balance tutmadi ve ne yazik ki here comes the shit load of change diyerek CU yi getirdiler, oyunda tamamen bitti gitti o noktadan sonra.

Ayni oyunu pre-cu olarak getir, senin benim gibi bir kac adam oynar bilemiyorum. Bundan 3 4 sene once, serverlar dolar tasar diyordum, simdi bakiyorum da Sandbox cikan her oyun diger MMO lara gore cok daha erken patliyor.

Bizim jenerasyon yaslandi, siz de essek kadar oldunuz, oynayacak kalmadi yani hardcore sandbox i.


Edit: Community cok cok onemli idi sandboxlar da, en azindan eskiden. Kafa dengi Star wars nerd i o kadar adam bir araya gelmeseydi hic birimiz Swg yi o kadar uzun oynamazdik.

Keza, Swtor da FRF yi yeniden kurduk. Guild im ile yapabilecegim tek sey lanet olasi instance/raid ler oldugu icin content i tuketip biraktik.

Yani ozetle good community + sandbox = priceless

Mind the gap

1 defa güncellendi. Son güncelleme 29/07/2015 15:02 tarihinde Gladmir tarafindan yapilmistir.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 Jul 2015, 11:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
tiLi
swg design process ve neden her şeyin boka sardığı üzerine "lead designer and director of massive titles such as Ultima Online and Star Wars Galaxies" tarafından yazılmış bir yazı. ilgililere
[gamasutra.com]

gerçekten çok başarılı bir yazıydı, demin okudum.

oyunun ilk 2 - 3 ayında yoktum, yani oyun vardı ama bir türlü çalışmıyordu. sırf oyunu oynamak için babamla 2.5 ay debelenmiştik, yazıcıoğlundan tut babamın şirketindeki bilgisayarcıya kadar. ne hırs yapmıştım oynicam diye.

ama oyunun development kısmını bu kadar detaylı ve güzel anlatan bir yazı daha önce görmemiştim. gerçekten de çok zor şartlar altında çıkarılmış oyun, ve yapılmak istenen çoğu şey ya hiç yapılamamış çok az zaman ve bütçe ayırıldığı için, ya da eksikler ile yapılmış. tüm bunlara rağmen, benim için hala en iyi game experience swg'de geçirdiğim yıllardır. oradaki anılar, community, atmosfer bambaşkaydı.

yazan herif de çok samimi bir adammış, diğer yazılarına da bakıyorum.

97 defa güncellendi. Son güncelleme 20/02/2018 10:03 tarihinde -Deno- tarafindan yapilmistir.

twitch.tv/denoran
Üye
medal 1k
ID § 30 Jul 2015, 12:32    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
-Deno-
oyun nasıl eğlenceli değildi glad, daha iyi mmo hala gelmedi lol

+1
Üye
medal 1k
ID § 01 Sep 2015, 11:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Gladmir
Alinti
-Deno-
oyun nasıl eğlenceli değildi glad, daha iyi mmo hala gelmedi lol

Jedi grindleyen adamlara da sormak lazim, 32 tane profession, kas babam kas.



Anca benim gibi nerd trader/crafter larin acik pazarda kendinden gectigi bir oyundu Swg, evet oyle crafting ve player economy daha baska oyunda gelmedi.

Combat tarafinda bir turlu balance tutmadi ve ne yazik ki here comes the shit load of change diyerek CU yi getirdiler, oyunda tamamen bitti gitti o noktadan sonra.

Ayni oyunu pre-cu olarak getir, senin benim gibi bir kac adam oynar bilemiyorum. Bundan 3 4 sene once, serverlar dolar tasar diyordum, simdi bakiyorum da Sandbox cikan her oyun diger MMO lara gore cok daha erken patliyor.

Bizim jenerasyon yaslandi, siz de essek kadar oldunuz, oynayacak kalmadi yani hardcore sandbox i.

Yani ozetle good community + sandbox = priceless

cok iyi bir ozet olmus, tamamen ayni fikirdeyim.
ayni oyun gelse artik oynar miyim bilmiyorum , zamaninda universitedeyken 1 yil okula gitmeyip mezun oldum, o ara 32 sinifi profladim, bugun sittin sene ugrasmam.
Üye
ID § 20 Sep 2015, 03:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ne güzel hala aynı adamlar swgnin peşinde smiling smiley
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 17 Jan 2016, 17:41    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bu baya bir seyi acikliyor zamaninda yasadigimiz

Alinti

We learned during beta that our deployment hardware was going to be less powerful than we had expected. As a result, we couldn't compute the really nifty procedural terrain on the servers as far out as we had hoped. As a result, our range for combat fell in half or more. This actually broke everything, because the new range was smaller than the minimum optimum range for rifles and snipers. Creatures couldn't pathfind, suddenly. In alpha testing, our AI was way smarter than it was at launch. Pathfinding was supposed to include things like creature emotional state affecting the paths they chose -- e.g., you could stampede a scared critter right off a cliff, and different creatures would attempt different slopes based on how scared they were. Instead, even the basics of whether they were scared of you or not started to not work well. Dynamic spawns that affected terrain couldn't adequately check to see if anyone was there, so buildings would spawn on top of someone else. I don't remember exactly when we realized we had to settle for 2d collision instead of 3d, which meant you couldn't step over a short wall, but that made nobody happy, and I had to defend it on the forums.

namessar.blogspot.com
Syf: ««/ 2 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum