[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Star Wars: Galaxies
|-- |-- |+ You feel a faint sense of the force...
Yazar RSS Konu: You feel a faint sense of the force {5815}
Syf: ««/ 4 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 25 Feb 2010, 01:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Grtz sevki smiling smiley
Üye
ID § 08 Apr 2010, 16:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bu holocron nerden düşüyo? napınca düşüyo? hologron düşürmek için skill fındık fıstık ne lazım nerden başlancak napılcak.Düzgün bişekilde baştan sona anlatın şunu gözünüzü sevim...

Bide merak ettiğim bişey var swordsmanlar hangi zırhı kullanıyolar composite set aldım karakterne ne regen kaldı nede başka bişey yine zırhsız takılıyorum çok daha iyi oluyo.Melee takılanlar için önerebilceğiniz zırh varmı?
Üye
medal 1k
ID § 08 Apr 2010, 17:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
composit iyi ama buff alman gerek . ve giydiğin armorun emburance leri çok yüsek se o da kötü tabiki

yanında devamlı vasarian brandy ve kötü durumlara göre diğer yiyecek içecekler yanında bulunsun. ah de var çoğu.
Üye
medal 1k
ID § 09 Apr 2010, 22:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
tunch
get a life!

şimdi gratz falan ama doğru söze ne denir grinning smiley

Sufi, 20 November 2003 14:50 tarihinde demiş
ki: 1990, daha kimselerin nicki falan yokken
Üye
ID § 12 Apr 2010, 19:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Beyler bu holocron olayı faint olmadan öncemi lazım yoksa sonramı? bide ne kesince düşüyo?
Üye
medal 1k
ID § 13 Apr 2010, 08:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Blaster21
Beyler bu holocron olayı faint olmadan öncemi lazım yoksa sonramı? bide ne kesince düşüyo?

Sonra lazım. ama Faint den sonra - surge olman sonrada strong olman gerekiyor. Strong olunca holo yu kullancaksın.

janta warriror(dantoine) nightsister .... ve singing..... ve rancor lardan düştüğünü duymuştum. Hatta bir arakdaşım bana janta warrior dan düşen holo yu hediye etmişti smiling smiley

Güç sizinle olsun...
Üye
medal 1k
ID § 13 Apr 2010, 08:22    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Blaster21
Beyler bu holocron olayı faint olmadan öncemi lazım yoksa sonramı? bide ne kesince düşüyo?

Sonra lazım. ama Faint den sonra - surge olman sonrada strong olman gerekiyor. Strong olunca holo yu kullancaksın.

janta warriror(dantoine) nightsister .... ve singing..... ve rancor (dothmir) lardan düştüğünü duymuştum. Hatta bir arkadaşım bana janta warrior dan düşen holo yu hediye etmişti smiling smiley

Güç sizinle olsun...[/quote]
Üye
medal 1k
ID § 13 Apr 2010, 08:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
.
Üye
ID § 13 Apr 2010, 22:49    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Tüm location badgeleri topladım

Şuan:

45 Location Badge
3 Mastery Badge(Brawler, Sw, Medic)
3 Explorer Badge'im var Kısacası hepsi ama hala barely takılıyorum.Faint olabilmek için bunlar dışında ne yapabilirim söylermisiniz

("Bu arada yeri gelmişken soriyim. Normalde 5 Explorer Badge var bende bage buglandı 30 explorer badge'ini 2 defa verdi ve 40 - 45 Explorer badgelerini vermedi.Başına önceden bu veya buna benzer bişey gelen veya bu konu hakkında fikri olan var mı? varsa düzeltilebiliyor mu? napılabilir büyük olasılıkla sırf bu yüzden faint olamıyorum..."winking smiley

Saygılar...
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 05 May 2010, 00:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
novice skillerin hepsini al sat olursun
deno 3 ay acı çekti bigün kendiliğinden faint oldu
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 05 May 2010, 00:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ÖYLE DE KALDI HOHAHO RUMOR FALAN YAPAMIYO TIRT Bİ FAİNT OLDU HOHAHAHO HERKESİ YAPMAYIN DEDİM YAPTILAR İŞTE
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 May 2010, 01:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
BAK YA

97 defa güncellendi. Son güncelleme 20/02/2018 10:03 tarihinde -Deno- tarafindan yapilmistir.

twitch.tv/denoran
Syf: ««/ 4 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum