[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Knight Online
|-- |-- |+ Bunlar ne demek ya?...
Yazar RSS Konu: Bunlar ne demek ya? {2487}
Syf: ««/ 3 »»   [ A ]
Üye
ID § 09 Mar 2006, 08:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Arkadaslar bence çogu insan bu oyunda sacmalıorar ... ya bi sokaga cıkın ac insanlar ac kişiler var .... pazar alanına komik fiatlarla gelmeyin yazılıor ... 60 lvl full +8 shell set dual +8 shard full uniqe 1300 dolar ... ya size garip gelimior mu ? fakir o kadar insan varken ... ayrıca bide diorki komik fiatlar 300-400 die gelmeyin ... bence komik olanlar bu insanlar ... ceki düzen verilmeli ... tepki gösterebilirsiniz ama ben bu yazıyı yazmak istedim ... ii günler herkese
Üye
ID § 09 Mar 2006, 08:46    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
@lupin :


Iyide arkadaşım zaten çoğumuz o charı kasasıya kadar o itemleri yapasıya kadar 1500dolarlık masraf etmiyormuyuz ?
Üye
ID § 09 Mar 2006, 09:00    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben reel para olarak 1500 dolar diorm ?? gökhan abi bölemi düşünüorsun ? 1500 dolarlık masrafmı edilior bi oyun için ???
Üye
ID § 09 Mar 2006, 09:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bazıları daha da çok edio
Üye
ID § 09 Mar 2006, 09:52    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya yapmayın allahını severseniz milletin halini düşünün bide bi oyun için 1500 dolarlar ... vallaha ne diim size ...
Üye
ID § 09 Mar 2006, 09:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Sen 1500$ a pahalı diyorsun Bazıları Kaç 1500$ harcıyor bu oyun için....
Üye
ID § 09 Mar 2006, 10:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sonucta pahalı ?? harcıor veya harcamıor ama yaptıkları üyük yanlıs
Üye
ID § 09 Mar 2006, 11:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
yanlış manlış..


sonuçta reel para ile arkadaşımın aldığı +8 mirageı
az önce adam hayır yap abi allah rızası için diye yalvarıyordu

eli boşmuş moşmuş bilmem ne

sence akıl karımı ?
bu oyunda bu kadar kahpe yönetim ve oyuncular olmasa belki hediye edilir ama ...
Üye
ID § 09 Mar 2006, 11:53    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
@lupin
sana %1500 katılıyorum
ama benimki o aç insan falan davası değil
bu adama dupe yapıyor diye ana baba falan 7 sülalesine gidene kadar küfür ediyolar. sonra yaptıkları o ayıp ları bile bile gidip o parayı verenlere acıyorum.
dupe wipe te silinmese bile o şerefsizler bu yönden para kazanıyor gidipte kendi bassa belki ben bile alırım ama şerefsizlik yapıp para kazanıyolar ya yüzüne tükürsen yarabbi şükür diyecek tarzda insanlar.
Üye
ID § 09 Mar 2006, 13:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
lupin suan 60 lvl olan ve dogru durust elle hatrı sayılır bir itemi olmayan charima bugune kadar premdi cashtı 1000 $dan fazla harcadim.. bugun satmaya kalksam ki düşünmüyorum en az harcadigim paranin yarisini istemek benim en doğal hakkım ki bide buna verdiğin emek var..
Üye
ID § 09 Mar 2006, 13:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
charına bişey demiyoruz
dupeyle(şerefsizlikle) item yapıp satanlara ne demeli?
ve bu yaptıkları çiçek böceklikleriyle milyarlar kazananlar var.
Yörünge Disi
ID § 09 Mar 2006, 13:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
lupin ole diosun ama bole oyunlardan para kazanıp geçinen kişiler var
Üye
ID § 09 Mar 2006, 14:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
lupin kardes haklısın bazı mal arkadaslar var ki aramizda dupe yapip 1-2 saatlik emeginin karşılıgını 1000 lerce dolar olarak geri almak istiyorlar. bu turkce i.d ile dupe yapan arkadaslar + edit itemlar piyasayi düşerecegine sacmalayip 100 lerce dolar istiyorlar kısaca bunlara s.git dieceksiniz... ha bi de referans istiyorsaniz www.ebay.com
orda aratin knight online'i ordaki fiyatlarin %50'si türkiye icin gecerlidir... daha fazla verirseniz size denecek tek söz var ZAVALLI
Üye
ID § 09 Mar 2006, 15:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bi kere oyunda char almak kdr sacma birsey olamaz bence.. sonucta onemli olan kendi karakterini yaratmak.. eger oyundan sıkılıp satiosan orasini bilemem tabii.. oyuna pre harici para verenin aklina sasarim.. pre de zorunlu gibi bisi oldu yoksa onada vermesek keske.. hele hele 1500$+ para veren birisine daha dogrusu ailesine acirim.. bunku bu kdr parayi calisip kazanan birisi oyuna yatirmaz..
Üye
ID § 09 Mar 2006, 15:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya bu kadarmı saçmalıkmı olur, aç insan varken diosun bide onlar saçmalıyo diyosun lol

ya ne alakasız bişe aç insan var diye adam 1500$ a charı satmıcakmı yani yani dicek çok şey var ama

hangisini yazcamı şaşırdım, aç insan varsa almaz dime
bi araba 50 milyarsa satan adam hee aç adamlarda var be bunu 30 a satıyımmı dicek yani puhaha

zorla al diyen yok ki kimsee stıyo sa satıyo almassın olur biter beni charıma zamınında 1000$ verdi adamın biri satmadım nie satmadım daha fazla para harcadımdan deil sadece pre alıyodum her ay ama ona verdim vakte zamana gecelere kıyamadım anlıyomusun....

not: bu sölediklerim düpe yada illegal şekilde yapanara deil onlar 10milyona satsa bile haksız olurlar

bb
Syf: ««/ 3 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum