[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Silkroad Online
|-- |-- |+ Silkroad online 6 saat sürdü DL ettim fakat.....
Yazar RSS Konu: Silkroad online 6 saat sürdü DL ettim fakat.. {951}
  [ A ]
Üye
ID § 29 Nov 2005, 16:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
6 saat sürdü indirmem fakat yılmadım indirdim ancak oda ne oyuna giriyorum sürekli disconnect verio bide sol alt köşede

"cannot connect due to server traffic" diye bi yazı oluyo ne yapmam gerek yoksa 6 saat boşamı gitti sad smiley[signature][hline]YıLLaRca KaHrolSaK DeRTTeN KeDeRDen!!!
BiLLseKKi KeLLemiZ KopAr BeDeNDeN!!!
AşKıMıZ HaRBiDeN HeMDe DeRinDeN!!!
AsLa VaZGeçMiyCeZ BEŞİKTAŞ SeNDeN!!
Üye
ID § 29 Nov 2005, 16:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya cvp vercek bir kişi bile yok mu allahım ya?
Üye
ID § 29 Nov 2005, 16:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
pfff haklisin sad smileyKoreliler istila etmis girilmiyor kalabaliktan grinning smiley
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 Nov 2005, 16:56    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
azimle denersen girmeye giriyorsun en sonunda smiling smiley
20dakka uğraş girersin serverlar full[signature][hline]S.E.N.K.O.: Sucuk Ekmek Ne Kadar Oldu
bu mesaj bitmiştir lüften sıradaki mesaja geçiniz.Ayrıca bu msj okunduktan 10 yıl sonra kendini doğal şekillerde toprağa dönüştürüp imha edecektir.
Üye
medal 1k
ID § 29 Nov 2005, 17:52    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Benim denemeler hep 3-5 denemeden sonra giriyo.Akşam deniyorum ondanmı acaba ?[signature][hline]Palantis Admin
Türkiye'nin İlk Web Based Online Frp Oyunu.

İmza İcat OLdu MertLik BozuLdu
Üye
ID § 29 Nov 2005, 19:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ya bakın oyuna girmeden önce şifrenizi kısaltın sonra oyunun daha kamera ilk baştayken adanın ortayı geçmeden hemen sadece yazdıktan sonra 1 kere enter a basın User bilmemne olayını diyecek sonra biras bekleyince girecek en azından 2-3 denemede girer en azından bende öyle %90 girer diyorum.Eğer girerse veya girmezse söyleyin lütfen[signature][hline]Net Yavaş Anca Bazı oyunlarla yetiniyoz şuaralar hangi oyun bilmiyom online olarak tarafsızım ama linage 2 veya WoW a başlıyacam ( İnş :/ )
Üye
medal 1k
ID § 01 Dec 2005, 09:52    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
@mysteryspectre tam kocakarı ilacı gibi olmuş hea.:lol:

Walla benimde kendime has bi kocakarı ilacım var anlatayım.Oyuna girerken hiç mouse kullanmıyorum.Video oynamaya başlayınca direkt bi tuşa bastığınızda acct name passwrd ekranı gelior.Giriyom account name ile şifreyi sonra entera basıyom.Mouse ile bastığınızda %90 disconnect yazısı geliyor ama enter ile denediğinizde bir kaç deneme şansınız oluyor çıkmadan.Genelde 3-5 disconnect sonra giriyor oyuna.Ama hiç 10 kere disconnect olmadım mutlaka girmiştir.[signature][hline]Palantis Admin
Türkiye'nin İlk Web Based Online Frp Oyunu.

İmza İcat OLdu MertLik BozuLdu
Üye
ID § 01 Dec 2005, 10:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
get right ile DL ediorm hadi hayırlısı
agzımın suyunu akıttırdınız resmen dayanamadım grinning smiley
Üye
medal 1k
ID § 01 Dec 2005, 18:04    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
3 serverın açılması biraz rahatlatır herald. ama daha fazla gerekiyor bence artmalı server sayısı. hatta mümkünse şöyle ayrılmalı. UzakDoğu, Avrupa, Amerika falan filan[signature][hline][emrkck.blogspot.com]
Üye
ID § 01 Dec 2005, 18:25    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bende çekiyorum hayırlısı... =)

nerde okusam serverlar full yazıyo bea.
  [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum