[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / MMO Genel
|-- |-- |+ Ascent: Infinite Realm...
Yazar RSS Konu: Ascent: Infinite Realm {519}
  [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 09 Nov 2017, 13:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]



Alinti

ABOUT ASCENT: INFINITE REALM (A:IR)
Ascent: Infinite Realm takes place in a high fantasy steampunk world where machines and magic rule and everyone is dependent on flight to explore, travel, and conquer. In search of a new home, adventurers take to the skies using a wide selection of airships, vehicles, and flying mounts to traverse A:IR’s open, highly vertical world.


REALM VS REALM COMBAT
Vehicles and mounts in A:IR serve more than just the purpose of transportation; they will also provide adventurers with the ultimate battle experience: A:IR’s Realm vs Realm PvP mode. In RvR, factions fight for fame and glory, taking turns to lead offensive and defensive efforts using all kinds of fantastical flying vehicles. Players can also join the fight from the ground with mechs and the use of anti-air artillery to fight airborne threats?or initiate ground based aerial attacks depending on the map and strategy. Various strategic weapons such as cannons, mines and attack buffs are at each faction’s disposal to tip the balance in their favour. The combination of ground-based and aerial combat makes each fight strategically challenging and dynamic.


KEEPING IT PERSONALIZED
Most of A:IR’s content is highly customizable, allowing players to tailor detailed aspects of their play experience and unleash their creativity. An airship, for instance, can have its type, appearance, color, and performance modified. Players can even create their own quests, alter their hunting grounds, and change the difficulty when battling monsters in dungeons or hunting areas.


KEY FEATURES

Explore a beautifully designed high fantasy steampunk world

Discover a fusion of classic MMORPG elements with multi-dimensional gameplay encompassing both land and sky

Choose from five fully customizable classes

Conquer the skies with A:IR’s Realm vs Realm mode and experience massive aerial battles

Trailerdaki fps droplar baya komikti. Bluehole hakkında pek pozitif bir bakış açım yok ama en azından farklı duruyor oyun baya hem setting olarak hem içerik olarak. Bekleyip görmek lazım.

İkinciye izleyince şimdi videoyu beklentim dahada düştü ya. Klasik asian mmosu. Steampunk settingi gözümü boyadı biraz sanırım. O damage değerleri bile direk Tera diye bağırıyor lol.

There Is Only WAR

1 defa güncellendi. Son güncelleme 09/11/2017 13:47 tarihinde yazuach tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 09 Nov 2017, 19:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
oyun çıkınca sene 2020 falan olacak herhalde hala UE3 ile 15 fps gameplay..

setting'i final fantasy'e benzetelim demişler. ama art directorleri sikko olunca fantasy-steampunk çorbası bişi çıkıyor ortaya. tera'da bile bi tutarlılık vardı bu ne böle. diğer mmolarda cool gözüken featureları üstünkörü ekleyelim belki iyi bişi çıkar ortaya demişler. çoğu asset tera'dan rehash birde dsdfg. black gold online diye bi mmo vardı steampunk gibi ondan hallice olmuş. musik two steps from hells basmışlar arkaya ahahah

developer bluehole + publisher kakao zaten kanser bir kombo oluşturmuş.

give a man a fish and you'll feed him for a day
teach a man to google and he'll stop bothering you with stupid questions all the time
Üye
ID § 14 Nov 2017, 10:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Kore CBT si 1 aya başlıyormuş. IP blocklu olacakmış tabi ki klasik.

Wonderful Life...
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 17 Nov 2017, 02:53    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]



21:30'da rvr combat var.

meh tab-target yapmışlar şaka gibi. sene 2018 olacak. fail bless online'dan ders almamışlar. ui tasarımı 10 sene önceden kalma, tera'dan 1 gram ilerleme yok. artık bu grafikleri de oyuncu yemiyor zaten eskisi gibi.

give a man a fish and you'll feed him for a day
teach a man to google and he'll stop bothering you with stupid questions all the time
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 24 Nov 2017, 18:53    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
[www.airthegame.com]

[forum.airthegame.com]

adamlar EU/NA sitesini açılmış. FFXIV dışında, KR batı'yı senelerce unuturdu normalde. BDO'nun başarısı etkili olmuş.

give a man a fish and you'll feed him for a day
teach a man to google and he'll stop bothering you with stupid questions all the time
Üye
medal 1k
ID § 25 Nov 2017, 14:08    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Oyunun tırtlığı konusunda katılıyorum ancak combat konusunda aynı düşünmüyorum. Kaç yıl geçerse geçsin bir sisteme takılıp bütün bir piyasayı onun üzerine dizayn etmek kadar saçma birşey yok. Bunca yıl sonra ben hala Dofus'a girip turn based bir combat sisteminden nasıl zevk alıyorsam aynı şey. Combat tamamen zevkle alakalı. Eskiyen birşey yok ortada yani. Çeşitlilik her zaman en iyisidir. Bunu öldürme hevesi neden onu anlamıyorum.
Bless Online hybrid bir combat sistemi denediği için fail olmadı. O combat sistemini bok gibi yaptığı için fail oldu. Ondan yıllar önce çıkmış Gw2 var örnek olarak hybrid combata sahip. Açık ara piyasadaki en iyi combat sistemi. Action combat her zaman doğru etkiyi yaratmıyor. Misal Crowfall. Facia bir combata sahip. İnsanın miğdesi kaldırmıyor oynarken. Şuan piyasada adam gibi action combata sahip 2 mmo var sadece. Bunlarda Tera ve Black Desert. Ki RvR tarzı devasa bir savaş sistemini yine kaldırabilecek tek combat Tera'da. Bu tarz bir pvp düşünüyorsan tasarladığın oyunda. Action combat konusunda çok dikkatli olman lazım. Gw2 bunu minimuma indirdiği halde tab targeti aratıyor yer yer WvW'de.

There Is Only WAR

2 defa güncellendi. Son güncelleme 25/11/2017 14:32 tarihinde yazuach tarafindan yapilmistir.
  [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum