[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Oyunlar / FPS
|-- |-- |+ Quake Champions...
Yazar RSS Konu: Quake Champions {18838}
Syf: ««/ 21 »»   [ A ]
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 09 Aug 2018, 09:51    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Wheel kalas degil bu arada eski mxler veya g400 gibi ama premium da degil g900 gibi. Orta iyilikte

ಥ_ಥ Сука Блять ಥ_ಥ
Genel Yönetici
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 09 Aug 2018, 13:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
tık tık geciniz bi cacık olmaz o mousetan bok gibiymiş

64K RAM SYSTEM 38911 BASIC BYTES FREE
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 18 Aug 2018, 12:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya bi hush cücü

ಥ_ಥ Сука Блять ಥ_ಥ
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 18 Aug 2018, 15:11    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
şarj olayı nası ne kadar gidiyo ne kadar sürede doluyo

niye paracord ile üretmiyolar şunu cok ucuz bi malzeme

kocainum-o

1 defa güncellendi. Son güncelleme 18/08/2018 15:20 tarihinde Daesu tarafindan yapilmistir.
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 18 Aug 2018, 15:32    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ışık kapalı ve 1000hz'de max şarj 33 saat diyor programda. sıfırlayana kadar 5-6 gün gider benim haftaiçi sadece akşamları kullanıldığı için ama sıfırlanmasını beklemiyorum %30 falan olunca gece kapalı pcye bağlıyorum saabaha %100. pc açık kullanırken yaparsadn 1.5-2 saate fullenir ama dandik kablo yüzünden o sıkıntı anca film dizi vs izlerken yani mouseu kullanmazken rahat olur.

ಥ_ಥ Сука Блять ಥ_ಥ

2 defa güncellendi. Son güncelleme 18/08/2018 15:35 tarihinde Silphatos tarafindan yapilmistir.
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 01 Sep 2018, 12:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]




dayum

ಥ_ಥ Сука Блять ಥ_ಥ
Üye
medal 1k
ID § 01 Sep 2018, 12:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Aw yiiiiis
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Sep 2018, 18:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kaç fps kaybetcez bakalım bu patchle

fps ms leri 8-9 arası gidip geliyodu bende baya iyiydi artık hangi patch iyiydi böle hatırlamıyorum, şimdi 8-40 aralıgında sapıtıyor sanırım DK ile sıçtı.

zaten maç historyde direk anlasılıyor bir ara %40 %46 LG vurmuşum, dk dan sonra 35lere düşmüş, yani özet geciyim sokim böle oyun motoruna.

athena ve ctf geliyomuş ona sorarız

kocainum-o
Üye
medal 1k
ID § 02 Sep 2018, 13:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
picmip'e gectim, nvidia inspector ile.
deneyin bence.

baska oyunda hile derim ama picmip bu oyun icin yaratilmis smiling smiley

1 defa güncellendi. Son güncelleme 02/09/2018 13:06 tarihinde Goering tarafindan yapilmistir.
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 07 Oct 2018, 23:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]



yıl 2018 hala rapha vs cooller finali oluyor

ಥ_ಥ Сука Блять ಥ_ಥ
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Oct 2018, 00:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
C O O L L E R
O
O
L
L
E
R

kocainum-o
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 09 Oct 2018, 20:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]



ಥ_ಥ Сука Блять ಥ_ಥ
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 09 Oct 2018, 20:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
swing hook cok daha iyiydi ya bu arada
bur athena galiba attıgın yere dümdüz çekiyo kalas gibi




kocainum-o
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 22 Dec 2018, 15:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
son patchle öldürdüler oyunu, rip

ಥ_ಥ Сука Блять ಥ_ಥ
Syf: ««/ 21 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum