[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Oyunlar / FPS
|-- |-- |+ Quake Champions...
Yazar RSS Konu: Quake Champions {15529}
Syf: ««/ 20 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 18 May 2017, 21:09    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
duel çok cheesy hakikaten. Dayanamayp girip aerowalk aç diyicen diye korkuyorum sdkjhfgh

Sacrifice falan oynarız işte dur bugün yarın öbürsügün baba hatunu memlekete yolladı. 7/24 hazır!

reemy
Baba Pati
medal 1k medal 5k
ID § 18 May 2017, 21:13    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
adam gibi sacrifice oynucaksak +1 yaz
Üye
medal 1k
ID § 18 May 2017, 21:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ben gelip bi pc başına geçeyim dürtecem zaten hepinizi

reemy
Yörünge Disi
ID § 18 May 2017, 23:59    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
netcode'u düzeltmezlerse oyundan hiçbir patates olmaz. 10 oyuncudan 4 u frame atlıyor oynarken.

.o][__n_n_|SA[.._༼ つ ◕_◕ ༽つ__
>(________|__|_[hype_aboard]
_/oo OOOOO oo` ooo ooo '


1 defa güncellendi. Son güncelleme 19/05/2017 00:00 tarihinde bingildak tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 19 May 2017, 23:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]




şöyle bişey yaşandı, çok iyi oldu çok da güzel iyi oldu.

paraçokomel eğrisi

twitch.tv/xynocidetv
Üye
medal 1k
ID § 19 May 2017, 23:48    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
58. saniye gibi megayı alsaydın daha bile gidermişsin smiling smiley

reemy
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 05 Aug 2017, 22:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
demin cooller vo0 maçı vardı çok iyiydi, vod falan çıkar izleyin

ಥ_ಥ Сука Блять ಥ_ಥ
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 28 Aug 2017, 17:51    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
clawz diye yeni nesil quakerlardan biri almış vo0'yu 3-0'layıp. lan bu vo0'da cypher ve başka bi rus vize alamasa main turnuvaya bile giremiyodu ausdf. favorim cyka cooller da 3. olmuş




ಥ_ಥ Сука Блять ಥ_ಥ
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Sep 2017, 15:52    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Yeni izledim maçları, claws bütün oyunu herkezden daha iyi okumuş
cocugun 30 saat bile dueli yok qc de, coller rapha hatta voo bile ql gibi oynuyor oyunu. it gibi aim var yanlız

oyunda aircontrol karakterler varken armor farklarının olmaması (q1 cpm yada ut gibi), lite herolarda stack farkı gibi şeyler collar gibi adamları bitirmiş bence, harita kontrol eskisi gibi degil, pasif oynayarak biyere varamıyorsun
en azından su anki balancela böle görünüyor. anton dm6da hala telede kamp yapıyodu izledigimde lel.
collar twitchte rat game diyodu gecen aylar paso, 200 200 aircontrol sarloga 5 kere rail vuramıosun işte gelip çöküyo sana adam.

eskiler oyuna alışamamış bence yada bu aircontrol sandıgımdan cok negatif etkilemiş adamları.

red/yellow gelse 3 hero ve round sistemi degişse cok daha güzel olur oyun bence.

ama genede a-fps dönemi biteli 20 yıl oldu pubg varken sarmıyo kimseyi :d

kocainum-o
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Sep 2017, 16:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bide 18 yaşında it gibi staminan oluyo tabi, voo 3. haritada bitti yorgunluktan

kocainum-o
Üye
ID § 22 Dec 2017, 03:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
betasını oynamıştım herkese mi veriyorlar bilmiyorum ama iki tane kod göndermişler.
"Free to Play access to Quake Champions and 1100 Platinum" yazıyor.
Steam olanını ben kullandım, Bethesda launcher için isteyen varsa:
6XK9-4F3E-P74A-8QY3-MF6G

ffs

1 defa güncellendi. Son güncelleme 22/12/2017 03:06 tarihinde Khiran tarafindan yapilmistir.
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 20 Apr 2018, 20:20    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
P0ZCJ-XE365-46FIY

ಥ_ಥ Сука Блять ಥ_ಥ
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 20 Apr 2018, 20:24    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kaptım teşekkür smiling bouncing smiley

I shall fight ten to one; defeat all and spare none.
Üye
medal 1k
ID § 24 Apr 2018, 15:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
oynayan varsa sacrifice/tdm birlikte girelim
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 24 Apr 2018, 15:48    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
valla geçenlerde bi oyuna girmek istedim, 5-6 dakika boyunca oyun bulamadı, karakterlerin de hepsi kilitli sadece Ranger açık. in-game currency ile de 24 saatliğine unlock edebiliyosun falan. dedim sıçmışlar içine. bi daha da girmedim.

paraçokomel eğrisi

twitch.tv/xynocidetv
Syf: ««/ 20 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum