[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Oyunlar / Konsol
|-- |-- |+ Fifa 18 (ps4)...
Yazar RSS Konu: Fifa 18 (ps4) {8471}
Syf: ««/ 13 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 21 Dec 2017, 20:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben normal gold ile pack açıyorum. cavani ve kroos çıktı güzel oldu sattıydım.
Yörünge Disi
ID § 22 Dec 2017, 10:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kontrollere bi türlü alışamadım ya, alternative ayarlı şuan, x'e ayı gibi basınca PES'teki gibi markaj yapıp topu almaya çalışsın istiyorum yapmıyor. adamlara kaya kaya hayatım kaydı. bütün hakemler mete kalkavan olmuş.

fark ederse kahrolayim
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 22 Dec 2017, 11:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
grinning smiley

o eskidendi fifada. artık öyle x'e basılı tutayım gitsin topu alsın yok. baskı tuşu yalnızca rakibe markaj yapıyo. ondan sonrası senin mudahale ve kayma yeteneklerine bakar. istersen gölge savunması yapar adamın hata yapmasını beklersin, ister direk girip almaya çalışırsın. ama bunların hiçbirini kendi yapmaz sadece bi tuşa basarak

#YENİDENFENERBAHÇE
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 22 Dec 2017, 11:51    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
biraz daha gözyaşı akıtmak istiyorum başlığa...

abi AI'ye karşı oynarken resmen "göklerden gelen bir karar vardır" şeklinde geçiyor maçlar çıldırıyorum ya. özellikle legendary zorlukta ve bazen world class'da.

elite 2 olmaya çalışıyorum squad battleda o kadar çok 90 ve 120. dkda gol yiyorum ki imkanı yok ya.


dün 2-1 öndeyim 90+2 gösterdi, normalde +2 uzatma demek hucum sonuçlanmazsa dönen topta falan bitirir demek hakem yani ben gol atcak olsam öyle oluyor.

resmen fener gol atana kadar oynandı.. ben hucum yaptım auta çıktı, adam hucum yaptı ceza sahasında topu kaptım, ben hucuma kalktım şut savunmadan döndü AI hucuma çıktı hala bekliyorum bitecek diye, çat kitledi golü.. santra yaptım daha pası atarken maçı bitirdi, sonra penaltılarla kaybettim tabi..


süper savunma yapıyorm, isabetli şutu yok 1-0 öndeyim 35metreden çatala asıyor olmayacak bir oyuncu ile.


online'da böyle şeyler olmuyor, daha kolay pozisyona giriyorsun daha tahmin edilebilir hamlelere karşı savunma yapabiliyorsun falan da, AI bazen slalom yaparak gollere başlıyor durduramıyorum.

4-1 önde olduğum maçta 88-90-90 da 3 tane atıp 4-4 ile uzatmaya götürdü ya
Yörünge Disi
ID § 22 Dec 2017, 17:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
EA de kafa topu gibi AI'lara şerefsizlik modu eklemiş demek ki sad smiley

fark ederse kahrolayim
Yörünge Disi
ID § 22 Dec 2017, 17:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
mokoko
grinning smiley

o eskidendi fifada. artık öyle x'e basılı tutayım gitsin topu alsın yok. baskı tuşu yalnızca rakibe markaj yapıyo. ondan sonrası senin mudahale ve kayma yeteneklerine bakar. istersen gölge savunması yapar adamın hata yapmasını beklersin, ister direk girip almaya çalışırsın. ama bunların hiçbirini kendi yapmaz sadece bi tuşa basarak

KOCAMAN BİR MEH!



fark ederse kahrolayim
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 22 Dec 2017, 17:55    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
adamın kadrosunun fotosunu çektim bir tanesinin. tek kale oynamama rağmen 2-2 bitti sdfs. ama çok mücadele ettim.

de gea- ramos-roberto carlos- modric- gullit- kante- ronaldo- no9- salah

bi de şuana kadar bir sürü icon veya rare topçuya karşı oynadım ama en hile gibi olanı bale gibi geldi. karşı takımda bale varsa kazanamıyorum. dün akşam bale 5'te 5 yapıp 5 şutu da gol oldu mesela. acayip olmuş adam.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 22 Dec 2017, 18:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bu oyun daha iner mi sizce psn türkiye de?

inmezse alayım, online oynamam zaten, maksat millet gelince 2 pes atmak

s.e.n.k.o Sucuk Ekmek Ne Kadar Oldu
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 22 Dec 2017, 18:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
fifayla pes atmak zor olmasın safdsadf

#YENİDENFENERBAHÇE
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 22 Dec 2017, 19:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ahaha lafın gelişi ya
maç oynamak = pes atmak

s.e.n.k.o Sucuk Ekmek Ne Kadar Oldu
Üye
medal 1k
ID § 22 Dec 2017, 23:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
eskiden pati pro club vardi, hala var mi o tarz bir şey?
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Feb 2018, 14:56    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
son dönemde aşırı sinirlendiriyor beni bu oyun.

büyük takım felsefesiyle oynuyorum. millet için taktik değiştirmem diyerek oyunumu kabullendiriyorum sdf.

ama kardeşim her maç yaptığım adamın kadro 4-3-3 counter/ultra defensive olur mu arkadaş.

dün %71 %29 topla oynama 18/10 şut yenildim. herif 2 şut 2 gol ile aldı maçı.

kanser yemin ediyorum. kalenin dibinden vuruyorum girmiyor. herif ceza sahası dışından pogba ile kareye dokununca gol. gerildim.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Feb 2018, 17:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben bırakalı çok oldu oyunu ya.


ne packden bir şey çıkıyor, ne scripted pozisyonlar/maçlar zevk veriyor.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Feb 2018, 18:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
red, paticigin son fifa neferi ya. fifa rage'lerini ondan takip ediyoruz artik asdf

fifa 19 on siparis, ultra extra mega dembele editiyon $159 bekliyoruz hot smiley
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Feb 2018, 23:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]






bi tane attığım bi tanede kaçırdığım gollere bakın abi asfdasfd

#YENİDENFENERBAHÇE
Syf: ««/ 13 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum