[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Oyunlar / Konsol
|-- |-- |+ Fifa 18 (ps4)...
Yazar RSS Konu: Fifa 18 (ps4) {8112}
Syf: ««/ 13 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Sep 2017, 00:04    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Selam

Oyunun çıkış tarihi yaklaşıyor.

Kimler alacak ?

Bi paticik pro club kursak ? Akşamları 2ser 3er mac atsak kinler gelir ?
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Sep 2017, 00:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
rocket league > all
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Sep 2017, 01:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
fifa 17de 15-16'nın üstüne script olarak hepten kduruduklarını görünce ben de bıraktım.

adam gibi futbol oyunu yok piyasada, boşuna kanser etmeyin kendinizi.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 01 Sep 2017, 09:32    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
hâlâ gameplay'de pes daha iyi.
ama online oynayacaklar yine fifa ile devam etsin her türlü, pes online'ına yaklaşmayın bile.

he who knows best knows how little he knows.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Sep 2017, 20:07    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
hala gameplayde pes daha mı iyi sdfsf.

script mevzusu h2h'ye sıçramasaydı iyiydi. para fut'ta dönüyor orda kalsaydi işin pisliği. ama hala oynanabilir tek futbol oyunu fifa malesef.

roket ligi de tatmin ediyor ama konsolu olan adam için her sene kenara atılmalı bi fifa oyunu.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 01 Sep 2017, 20:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
gameplay de pes daha iyi denmiş, şirk resmen kdksn
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 01 Sep 2017, 20:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
geçen sene 1 maç pes oynayanlar karşılaştırma yapıyordu bu sene de hiç maç yapanlar yapıcak sanırım.

tarafsız reviewlara da bakabilirsiniz. gameplay'de pes>fifa. üzgünüm çocuklar.

he who knows best knows how little he knows.
Yörünge Disi
ID § 01 Sep 2017, 20:22    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Pes bir tek ps cafelerde oynatiliyor saniyordum

fark ederse kahrolayim
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Sep 2017, 20:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben sırf bu yüzden arkadaşımdan pes 2017'yi aldım oynamak için. oynayanlar için üzüldüm kapattım 2-3 maç sonra.

2003 yılında falan olsaydık haklıydın.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Sep 2017, 21:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ps4 te bende varım bu sene

önsipariş vs var mı şu anda?

#TAMAM
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Sep 2017, 23:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Var abi 308 lira fut paketleriyle ssfagdhs
Üye
medal 1k
ID § 04 Sep 2017, 17:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Asıl gameplayde pes daha kötü.

Master77...
Üye
medal 1k
ID § 04 Sep 2017, 18:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
k1nJo
geçen sene 1 maç pes oynayanlar karşılaştırma yapıyordu bu sene de hiç maç yapanlar yapıcak sanırım.

tarafsız reviewlara da bakabilirsiniz. gameplay'de pes>fifa. üzgünüm çocuklar.

hangi gameplay abi? ne kadar PES oynayan adam görsem bütün sene aynı maçı oynuyor. bu sene PSG de oynanır toplam 3 takım falan olur oynanan. çok eski bir arkadaşımla FIFA 07'den beri canlı tuttuğumuz bir isveç-yunanistan fikstürümüz var mesela, adamın köpek gibi defans yaptığı ve benim sürekli ortasahayı tuttuğum falan. PES'te neyin gameplayi var yani allah aşkına ne taktik var ne bir şey.

çok methedildi diye oturup denedim PES 17'yi, allahım bu kadar kütük oyuncular olamaz. topun gerçekçiliği sıfır, pozisyon algısı sıfır. keşke FIFA'da şu scripting muhabbeti olmasaydı da hiç kaygısız sövebilsek.

FIFA'yı babam yaptığı için sevmiyorum bu arada, mesela yarın 2K games futbol oyunu yapsa muhtemelen gider ona geçerim. ama PES hala langırttan farksızken gameplay daha iyi demek çok komik çünkü oyunun gameplayi üç tuştan falan ibaret.

pascalnouman:
sidik yaristircaksan bizim gibi isemen lazim fyi
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 04 Sep 2017, 19:34    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
aynı maçı oynamalarıyla gameplay'in ne alakası var abi
neyi nasıl eleştiriyosunuz anlamıyorum bazen.

taktik maktik de var gayet istediğin şekilde oynarsın. ofansif/defansif istediğin ayarı yaparsın. takım dizilişini muhafaza edebilir veya flexible oynayabilirler. sen bilmiyorsun diye "taktik yok" olmuyor o.

ben gidin tarafsız reviewlara bakın diyorum, sen gelmiş hala diyosun ki yok onu öyle demek komik, yok efendim 3 tuşla oynanıyor falan.
bi şeyi eleştirirken ekşi sözlük tier eleştirmeyin lütfen.

he who knows best knows how little he knows.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 04 Sep 2017, 20:00    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bir zamanlar "FIFA bu sene de PES etmedi" başlıkları atılıyordu. PES'ın fırtına gibi estiği zamanlardı..

ancak 2011 yılından sonra FIFA acayip çağ atladı, yerden yere vurdu PES'i kabul etmek gerek..

teknik taktik kısmını bir kenara bırak PES gerçekçi değildi en son oynadığımda. Balon gibi uçan toplar, yürüye yürüye yapılan çalımlar, tek tuşla 99 yılı savunma mantığı falan lul.

lisans olayını hallettiler mi bari o rezillik vardı bir de ?

şuan PES oynayan insan sadece 2005-2009 yılları arasındaki efsane döneminde oyuna tutulmuş ve fifa'nın yaptığı devrimi ıskaladığı için oynuyordur.
Syf: ««/ 13 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum