[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Oyunlar / Magic the Gathering
|-- |-- |+ Yerli Kart Oyunu Last Hand...
Yazar RSS Konu: Yerli Kart Oyunu Last Hand {1265}
Syf: ««/ 2 »»   [ A ]
Üye
ID § 11 Jan 2016, 17:03    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Selamlar arkadaşlar,

Belki gören olmuştur. 10 kişilik ekiple yeni bir kart oyunu yapıyoruz. Büyük çabalarla ve fekadarlıklarla inşa ediyoruz oyunu, umarız beğenirsiniz.





Oyun genel olarak şöyle:
6 element var, hepsinin de farklı bir oyun tarzı var. Elementin içinden 12 kart seçerek maça başlarsınız. Maç 6 slotlu bir arenada oynanır ve kartlarınızı ilerleterek rakibe en yakın slot'a ulaşmaya çalışırsınız. En yakın slotlarda rakibin base'ine (ana canına) saldırma hakkına ulaşırsınız ve canı biten kaybeder. 4 çeşit kart var: Kahraman, Tılsım, Disiplin ve Minyon. Kartların gücüne göre mana'sı var sizin de seçtiğiniz elemente göre mana havuzunuz (her tur 5 mana kazanıyorsunuz), o yüzden dengeli bir deste oluşturmak çok önemli. Kahraman ve tılsım kartları elemente özel, diğer kartlar ise her elemente ortak.

Oyunun diğer kart oyunlarından farkları şöyle:
- 12 kart belirleyip oyuna girersiniz ve oyunda kart çekme olmaz. Böylece stratejinizi ve hamlelerinizi önceden belirleyip girersiniz oyuna; ihtiyaç duyduğunuz kartın gelmemesi nedeniyle oyunu kaybetmezsiniz.
- Bizler Moba oyuncusuyuz esasında. Oyunda da Moba tarzını yansıtmak istedik. Bu yüzden koridor sistemi getirdik maça. Kartlarınızı doğru şekilde yerleştirmeniz ve doğru zamanda saldırmanız veya karşı koymanız gerekiyor. Ayrıca kahraman kartlarının kendine has aktif/pasif yetenekleri var. Yani kartı attıktan sonra da dinamik olarak yönetmeniz gerekecek. Zaten kahramanların canına dikkat ettiğinizde hemen ölen tek kullanımlık kartlar olmadığını fark edeceksiniz.
- Oyunun en has özelliklerinden birisi de kart kazanma sistemi. Bildiğiniz gibi hs'de işe yaramayan veya aynı kartları açmak deli eder. Bizim oyunda bir kez kazandığınız kahramanı bir daha kazanmazsınız. Sadece tılsım kartları yeniden çıkar, onları da bir üstüne geçirmek için craft edersiniz. Yani işinize yaramayan kart gelmez Last Hand'de. Parayla kart açma var ama parayla üstünlük sağlama olmaması için epey uğraştık. Bu uğraşımız Last Hand yaşadıkça da devam edecek. Zor bir denge, umarız kimseyi üzmeyiz.
- Son olarak da hikaye modu. Oyunda kurgusal bir ilerlemeli mod olacak. Bu mod'da yapay zekaya karşı maç yaparken aynı zamanda güzel görsellerle desteklediğimiz hikayeleri okuma fırsatı bulacaksınız. Bu hikayelerde kendi kültürümüzden pek çok yansımalar bulacaksınız. Bunun dışında hikaye modunda ilerledikçe yeni kartlar kazanacak ve craft yapmanızı sağlayacak tılsım tariflerini de kazanacaksınız.



- Arkadaşlar oyunla ilgili daha fazla detay için Anda Games
- Projemiz Kickstarter'da. Destek olmak için Kickstarter Sayfamız
- Hakkımızda çıkan incelemer ve haberler için Oyungezer , Yerli Ninja , CNN Türk

Lütfen fikirlerinizi paylaşıp bize yardımcı olun. Eleştirilere de açığız. Mükemmel bir oyun olmadığının biz de farkındayız. Sadece elimizden geleni yaptığımızı bilmeni istiyoruz. Vakit ayırdığınız için teşekkürler!
Üye
medal 1k
ID § 11 Jan 2016, 17:09    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
fena değil gibi duruyor , başarılar şimdiden smiling smiley

Battletag : sexslave#2842
Steam : Riverwind
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 11 Jan 2016, 17:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Böyle çalışmalara çok imreniyorum. Başarılar.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 11 Jan 2016, 17:56    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
başarılar ama kurallar kasış geldi bana
uno tarzı şeyler lazım bana, learning curve'ı 5 dakika olan.

s.e.n.k.o Sucuk Ekmek Ne Kadar Oldu
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 11 Jan 2016, 18:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
görseller çok karışık, kart oyunlarında sevmiyorum bu kadar karışık görsel.
Üye
medal 1k
ID § 11 Jan 2016, 18:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
başarılı çalışma olmuş thumbs up
sonucunu görelim alırız.

haritayı uo haritasına benzettim az.
[www.worldofuo.com]
Üye
ID § 11 Jan 2016, 20:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
güzel olmuş direk steam greenlighta verin

r u a beaver? cuz dam
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 11 Jan 2016, 21:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
nays

verbum sat sapienti est
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 11 Jan 2016, 21:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
elinize saglik, kolay gelsin.

no woman, no megri.
Üye
ID § 12 Jan 2016, 14:20    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Teşekkürler yorum yapan herkese smiling smiley açık beta süreci kısmetse mart veya nisan'da başlayacak, bekleriz!
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Jan 2016, 14:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
süpermiş elinize sağlık

30 Ocak 2015 21:27
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Jan 2016, 19:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Güzel gibi, bir kaç sorun:

- kart trade olacak mı
- pvp yaparsak kart kaybetme ihtimalimiz olacak mı, olsun çünkü
- oyun içi turnuva olacak mı
- oyunda rng elenti yoksa, herkes aynı (en güçlü) desteleri yapacak, oyun kendini tekrar etmeye başlayacak ya da ilk başlayanın kazanma ihtimali daha yüksek olacak vs, nasıl önüne geçilecek
- ingilicez çıkarsanız olmaz mı, çıkarın çünkü
Üye
ID § 18 Jan 2016, 20:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
dreagloth
Güzel gibi, bir kaç sorun:

- kart trade olacak mı
- pvp yaparsak kart kaybetme ihtimalimiz olacak mı, olsun çünkü
- oyun içi turnuva olacak mı
- oyunda rng elenti yoksa, herkes aynı (en güçlü) desteleri yapacak, oyun kendini tekrar etmeye başlayacak ya da ilk başlayanın kazanma ihtimali daha yüksek olacak vs, nasıl önüne geçilecek
- ingilicez çıkarsanız olmaz mı, çıkarın çünkü

Selam, soruların için teşekkür ederiz smiling smiley

- Kart trade'i başlangıçta olmayacak. Esasen bizim de istediğimiz kartların oyuncular arasındaki markette satılması fakat böyle bir model için çok oyuncuya ihtiyacımız var.

- pvp ile kart kaybetme açıkçası ilk kez duyduğumuz bir olay ve çok enteresan bir tavsiye. Oyun modu olarak eklememiz mümkün, bu olayı düşüneceğiz smiling smiley

- turnuva olacak, elimizden geldiğince turnuva sistemini cazip hale getirmeye çalışacağız. diğer kart oyunlarından çok daha farklı, yaratıcı turnuvalar yapmaya çalışacağız. ama konuşmak için erken smiling smiley

- oyunda şans olacak; ama kahraman yetenekleri içinde. herkesin aynı metayı takip etmesi, tekrara binmesi gibi durumlar gerçekten bir tehlike. biz bunu şöyle ele aldık: gerek elementleri, gerek kahramanları kişiselleştirmeye çalıştık. Yani demek istediğim, güçlü kartlar mantığını mümkün olduğunca törpüledik. Kısaca kahramanların büyük çoğunluğu (kalanları da dengeleyeceğiz) farklı şekillerde denk ve sadece Tılsım kartlarında level var. Onları da craft ederek elde edebiliyorsunuz. Mesela doğru iki Tılsım kartını ve uygun craft materyallerini birleştirerek bir üst level Tılsım kartını (belirli bir şansla) yapabilirsiniz. Güç dengesini bir miktar bozsa da hem "achievement" hissiyatını güçlendirmesi hem de diğer faktörlerle dengelebildiği için tercih ettik. Bir diğer olay da elementlerin karıştırılmaması. Yani hangi elementi seçtiysen onun kartlarıyla deste yapıyorsun ve her element birbirinden çok farklı. Kısaca düşündüğümüz birkaç şey var; ama beta süresince bu konuda çok yardıma ihtiyacımız olacak.

- İngilizce / Türkçe çıkacak.
Üye
medal 1k
ID § 18 Jan 2016, 20:56    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
güzel proje. buradan gördüğümde betada bile denemek isterim. hatta olur da zamanı gelince öm le bildirim yaparsanız gözden kaçma riski de olmaz smiling smiley
kart çekmeme olayı bana da ilginç geldi açıkçası, hep aynı decklerle karşılaşmamak için dengeyi kurmak zor olacaktır bence
bir de; bir oyun ortalama kaç dk civarı sürecek öngörülerinize göre

Rabbime sordum Cleveland dedi.
Ya sev ya ba daba du!!!
Üye
ID § 19 Jan 2016, 15:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Archangel_
güzel proje. buradan gördüğümde betada bile denemek isterim. hatta olur da zamanı gelince öm le bildirim yaparsanız gözden kaçma riski de olmaz smiling smiley
kart çekmeme olayı bana da ilginç geldi açıkçası, hep aynı decklerle karşılaşmamak için dengeyi kurmak zor olacaktır bence
bir de; bir oyun ortalama kaç dk civarı sürecek öngörülerinize göre

teşekkürler smiling smiley beta hazır olduğunda pek çok kanaldan duyuracağız, bekleriz.

Maçlar ortalama 8 dk ile 12 dk arasında sürüyor genelde. Hedeflediğimiz süre de 12 dk'yı geçmemesi. Oyunu Mid-Core denilen bir oyuncu segmentine mümkün olduğunca uygun hale getirmeye çalıştık. Mid-Core oyun oynamaya eskisi kadar vakit ayıramayan; bu sebeple kısa zamanlarda tüketebileceği core (en azından casual kadar sade olmayan) oyunlar arayan segment oluyor.
Syf: ««/ 2 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum