[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Oyunlar / Bilgisayar Oyunları
|-- |-- |+ The CRPG Book Project - Toplanıp bastırma...
Yazar RSS Konu: The CRPG Book Project - Toplanıp bastırma {8520}
Syf: ««/ 20 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Feb 2018, 14:22    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
evladiyelik diyorsunuz da kapak nasıl olacak, karton mu?

"zenginliği gürültülü sözlerle övünmek için değil, bir iş başarabilmek için bir fırsat biliyoruz.
yoksul olmayı değil fakat bundan kurtulmak için uğraşmamayı ayıp sayarız.
devletle ilgilenmeyen kimseyi zararsız değil, yararsız buluruz." Perikles
Survivor
medal 1k medal 5k
ID § 13 Feb 2018, 15:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya 350 gram krome karton olacak ki bu şekilde biraz ince olur, yani sayfa kalınlı 1x ise kapak 3x olacak gibi düşün, sıvama olabilir. herşeyin detaylı maliyetlendirmesini yazıcam abi.

burası yabancı yer değil ondan bu kadar derin detay ve minimum maliyet ile iş çözmeye çalışıyorum. bide bok gibi yoğun bu ara iş, ondan tam yakalayamıyorum gerekli kişileri. yazıcam abi.

böyle yazmalar sayesinde de konu uplanır, görmeyen insanlarda görür. dediğim gibi ne kadar fazla kişi , o kadar düşük fiyat.
MTG Turnuvası 1.si
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Feb 2018, 16:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sayfa 1x - kapak 3x ise zannediyorum herkes 3-5 fazla verip kalın kapak ister
Üye
medal 1k
ID § 13 Feb 2018, 16:34    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Kirk yilin basinda bisi yaptiriyoruz, evladiyelik olsun. Kalin kapak, kuse kagit, renkli baski, 3 dikisli cilt smiling smiley Boyle kutuphaneye koyunca original Calculus ders kitabi gibi dursun istiyor insan.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Feb 2018, 16:34    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
calculus demeyin abi bana sad smiley

s.e.n.k.o Sucuk Ekmek Ne Kadar Oldu
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Feb 2018, 16:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya kapak bez kapak gibi olsun sad smiley

"zenginliği gürültülü sözlerle övünmek için değil, bir iş başarabilmek için bir fırsat biliyoruz.
yoksul olmayı değil fakat bundan kurtulmak için uğraşmamayı ayıp sayarız.
devletle ilgilenmeyen kimseyi zararsız değil, yararsız buluruz." Perikles


1 defa güncellendi. Son güncelleme 13/02/2018 16:40 tarihinde Feamer tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Feb 2018, 16:41    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
lan babyshower da hediye beğenemeyen kocakarılar gibi o olsun bu olsun ondan da koy,

yap abi sen. menteşeli kapak olsun, bunların her dediğine he dersen imamın baklavasına döner o.

the body is not one member, but many. now are they many, but of one body.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Feb 2018, 16:46    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
20-30 yıl sonra ne para eder bu be...



1 defa güncellendi. Son güncelleme 13/02/2018 16:48 tarihinde Xaero tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 13 Feb 2018, 16:57    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Niye pdfsini bastıramıyacak mı ilerde

''Someday someone will best me.But it won't be today, and it won't be you.''
Üye
ID § 13 Feb 2018, 17:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Arkadaşlar bu arada yazıya yeni bir update gelmez değil mi? Yazarla iletişim kurabilen var mı?
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Feb 2018, 17:20    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Devamlı update geliyor, proofreading için adam arıyordu en son. Hatta bi kaç yeni oyun da ekleyecek sanırım öyle bi tiviti vardı yanlış hatırlamıyorsam.

Götüyle inatlaşan donuna sıçar.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Feb 2018, 17:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
iyimis bu.

halen talep aliyor musunuz?
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Feb 2018, 17:24    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
evladiyelik olsun diyorsunuz da büyük ihtimalle güncelleyenler olur dönem dönem esas büyük kısmı tamamlanmışken, bastırılan kitap 2-3 yıl sonra outdated kalıp çöp olabilir kıymet olarak.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Feb 2018, 17:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
olur mu ya, ilk baskı candır <3

insane yet?
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Feb 2018, 17:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Xaero
20-30 yıl sonra ne para eder bu be...

bende böyle öngörüyorum o yüzden, ciddi bir kapağı olsun diyorum

kitap dediğin ya deri ciltli olur, ya bez, ben cimrilik yapıp bez diyorum smiling smiley

"zenginliği gürültülü sözlerle övünmek için değil, bir iş başarabilmek için bir fırsat biliyoruz.
yoksul olmayı değil fakat bundan kurtulmak için uğraşmamayı ayıp sayarız.
devletle ilgilenmeyen kimseyi zararsız değil, yararsız buluruz." Perikles


1 defa güncellendi. Son güncelleme 13/02/2018 17:31 tarihinde Feamer tarafindan yapilmistir.
Syf: ««/ 20 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum