[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Oyunlar / Bilgisayar Oyunları
|-- |-- |+ PC Gaming #2...
Yazar RSS Konu: PC Gaming #2 {93729}
Syf: ««/ 116 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Aug 2013, 20:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Eski pc gaming konusu 132 sayfa olmuş, burda devam edelim.

RPG Codex fena olmayan bi 2012'ye bakış yazısı postlamış. RPGler ekseninden gitse de genel olarak gaming sıkıntılarına değinen iyi bi yazı. Püskevitin streamlined fpsler eleştirisiyle başlayıp kickstarter ve 2012nin fiyaskoları ass effect / gayablo 3 ile devam ediyor.

Alinti

You can guarantee that if a game is ever too difficult, someone will cry about it until an easier version comes out.

The same problem exists with RPGs. Once massive, sprawling worlds that required a bit of planning and thought to navigate are now filled with compasses that point you right to the next part of the quest and "fast travel", so that you don't even have to bother walking there. Just click on the map and you'll pop right over. Complicated skill choices and multiple combat skills are "stream-lined", dumbed-down to single skills that are easier to level up. And you don't even have to worry about the enemies you encounter.

Where-as once upon a time, walking into a strong area too early - before your character had a chance to level up sufficiently - would result in almost guarnateed death at the hands of superior enemies, enemies now level-scale right back down to your level. You never need be afraid of encounters any more because whatever level you're at, it's been guaranteed to be beatable for you!

Alinti

The success of Double Fine saw the potential for an industry reborn. Old games (like the adventure game market Double Fine were aimed at) with their old fans and niche market couldn't get funding in the modern era. Fans clamoured for these games on forums but the true size and financial possibility of that market was not understood. Or at least, it was a lot smaller and harder to make games for than simply stuffing another Call of Duty remake out the door and cashing the profits. And perhaps the publishers themselves, being inbred dimwits, only really understood games where lots of stuff exploded.

KickStarter changed all of that. By bypassing the publishers and sourcing funds directly from the market, suddenly a whole new world of funding opened up.

And it was huge.

Devamı için

[www.rpgcodex.net]

Malê axê diçe canê xulêm dêse
Ağanın malı gider uşağın canı yanar
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Aug 2013, 20:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bundan 5 yıl önce ilk topikte tartışmaya başladığımızda acaba bitek indieler mi adam gibi oyun yapacak derken kickstarter güneş gibi doğdu piyasaya. Shadowrun mesela bütün eksiklerine rağmen son dönemde oynadığım en iyi oyunlardan biri, ne zaman eternity / torment asseti görsek ağzımızın suları akıyor, wasteland in demoları çok iyi görünüyor. Mainstream iyice QTE konsol oyunlarına kayar ve mmolar RMAH/p2winlere doğru giderken sonunda bizlerin de keyifle yer alabileceği bir habitat oluştu.

Malê axê diçe canê xulêm dêse
Ağanın malı gider uşağın canı yanar
Üye
medal 1k
ID § 08 Aug 2013, 20:49    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kickstarter anita sarkeesian gibi felaketler de meydana getirmiş olsa, ben de kickstarter'ın oyun sektörünün son umudu olduguna inanıyorum artık. özellikle old school RPGlerin geri dönüş sinyalleri veriyor olması ve space-simlerin yeniden yükselişi bana doksanlardaki o güzel günleri hatırlatıyor.

pascalnouman:
sidik yaristircaksan bizim gibi isemen lazim fyi
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Aug 2013, 21:08    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Kickstarterdan çıkan oyunlar hep bu kadar eksiğine rağmen iyidi ile sınırlı kalırsa olmaz ama.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 08 Aug 2013, 21:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
1 2 oyunla parayi vurmalari, sonra daha buyuk islere girismeleri lazim. 2020'de bg grafikleriyle oyun oynamayalim pls.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Aug 2013, 21:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
oynayalim.

no woman, no megri.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Aug 2013, 21:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Grafiklerden değilde paramız yettiği kadar yaptık panpa idare et kafasıda kötü yani. En azından kötünün iyisi.

Birde 100 milyon dolar harcayarak rezil olmak var.
Üye
medal 1k
ID § 08 Aug 2013, 23:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
otuz yaşına geldiniz

hala oyun oynuyorsunuz

çare skynet
Üye
medal 1k
ID § 08 Aug 2013, 23:03    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
on beş sene sonra da dh bebeleri "oyun yok yea" diyecekler

çare skynet
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Aug 2013, 23:04    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
gençken oyun mu oynanır ya
Üye
medal 1k
ID § 08 Aug 2013, 23:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
İki kelime:

Tomb Raider.

çare skynet
Üye
medal 1k
ID § 19 Aug 2013, 17:29    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]

TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 19 Aug 2013, 17:48    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]

bu ikinci axedice için geliyor, wallpaper yapar bırakır 10 yıl. spinning smiley sticking its tongue out

Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 19 Aug 2013, 18:04    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Übermenschen tartışmalarında o resmin çok ekmeğini yedim zamanında, yine de sağol. Bu arada hak dinini ait olduğu gibi en üstte görmek gözlerimi yaşarttı.



Bonus



Malê axê diçe canê xulêm dêse
Ağanın malı gider uşağın canı yanar


1 defa güncellendi. Son güncelleme 19/08/2013 18:06 tarihinde axedice tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 01 Nov 2013, 11:41    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
[www.escapistmagazine.com]


Syf: ««/ 116 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum