[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Spor / Spor Genel
|-- |-- |+ Split / Double Split Workout Hakkında...
Yazar RSS Konu: Split / Double Split Workout Hakkında {611}
  [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 21 May 2017, 22:00    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Normalde Split antreman ile her gün bir bölge çalıştırıyorum bu sayede istediğim yoğunlukta antreman yapabiliyorum ancak şuanda oldukça fazla vaktim var, acaba şöyle double split bir antremana dönsem etki 2 katına çıkar mı?

  • Pazartesi (Chest, Biceps)
  • Salı (Back, Triceps)
  • Çarşamba (Shoulders, Legs)

  • Perşembe (Chest, Biceps)
  • Cuma (Back, Triceps)
  • Cumartesi (Shoulders, Legs)

  • Pazar (Rest Day)

Bunu da A-B yapıp, plato free bir hale sokulabilir. Bölge başına 3'er hareket ile 4 setli piramit yapmayı planlıyorum. Yani bir günde toplamda 6 hareket yapıp ortalama 45 dk, ısınma ile 1 saatte bitecek bir program.

1) Merak ettiğim bu program her gün bir bölge çalıştırmaktan daha verimli olur mu?
2) Chest / Biceps dedim, sizin öneriniz ne olurdu reddit'te Chest/Triceps verimli diyenler var Arnold ise Chest ile Back gibi iki büyük kas grubunu aynı günde yapıyordu açıkçası şuan güncel olarak hangi kombo daha verimlidir?



1 defa güncellendi. Son güncelleme 21/05/2017 22:10 tarihinde Lord_Argos tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 21 May 2017, 22:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
naptın tribal dövmeyi sildirdin mi asds

verbum sat sapienti est
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 21 May 2017, 22:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kaslı vücut check
sakal check
kulaklık check

tamam moruk olmuşun işte daha ne kasıyorsun ya
Üye
medal 1k
ID § 21 May 2017, 23:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Pektorallerinin simetrisi bozulmuş.

Ciddi oyunculuk.
Üye
medal 1k
ID § 22 May 2017, 00:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
çok yardımcı olmuşsunuz helal

( ͡° ͜ʖ ͡°)
Üye
ID § 22 May 2017, 00:04    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
olm bu vücut geliştirmede yemek çok önemli diyorlar, doğru mu?
şu yukarıda yazılanları yapıp normal yemek yesek olmaz mı?

insanı anlamakla meşgulüz, üstelik görünürde hiç ipucu da yok.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 22 May 2017, 01:08    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ooooooo Dan Bilzarian patide yazıyormuş. Selam
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 22 May 2017, 01:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
simetri fotosundan beri baya evrim geçirilmiş hakkını verelim.
Üye
medal 1k
ID § 22 May 2017, 10:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Tek bölge split storoytçi işi, naturel bir sporcu için en mühim nokta frekans olduğu için haftada 2 defa vurmak en ideali bir kas grubuna. Beginner değilsen ki değilsin, 3xtotal body yapmak yerine en iyisi bu zaten.

Antagonist/protagonist split (Senin Arnold spliti dediğin) de biraz istiröytçi işi. İki büyük kas grubu çalıştırmak başlı başına bir mesele, bir de ertesi güne omuz ya da kol koymak istediğinde hemen toparlanmayabiliyor.

Push/Pull/Legs spliti en iyisi.
Chest/Tri - Back/Bi - Shoulder/Legs formatı ideal. Ama bunda da 6 gün değil de; PUSH-PULL-REST-PUSH-PULL-LEGS-REST-REST gidebilirsin, ya da pazar günü yerine başa dönebilirsin. Yoksa bir sonraki güne ideal çıkmıyor.

Bu tür splitlerde undulating periodization şeklinde gitmek en mantıklısı. 3 set 4 set 5 tekrar 25 toplam hareket falan diye düşünmeden ayarlamanı yap, inanılmaz faydalı olduğunu göreceksin.

Haftanın ilk cycle'ında str ağırlıklı git mesela, büyük kas gruplarını 4-6-8 rep range'lerde tut, pump work'ünü yine yapabilirsin yüksek set gidebilirsin. İkinci cycle'da bir hafta 8x4 yaparsın, bir hafta 3x12, bir hafta 4x10 falan filan. Bütün fiberler fayda görsün, kapılar açılsın.

Ciddi oyunculuk.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 22/05/2017 10:21 tarihinde Sorieno tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 22 May 2017, 22:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Çok doğru, PPL'yi unutmuştum hatırlattığın iyi oldu daha önce yeah1985'in PPL programını kullanmıştım ve oldukça faydasını görmüştüm yine ona başlayabilirim hatta buraya da paylaşayım, oldukça başarılı bir modifikasyondu, senin söylediğin çalışma günleri ile birleştirilebilir:


Acaba tekrarları Piramit / Progressive Overload değilde Myo Rep yapsam daha faydalı olur mu?

Myo Rep bildiğim kadarıyla time/efficiency olaran en iyi çalışma prensibi, bilmeyen için şöyle örnek verebilirim normal bir çalışma prensibinde aldığnız yolu 2'ye katlayabiliyor çünkü antremandan maksimum verim alıyorsunuz.

2 defa güncellendi. Son güncelleme 22/05/2017 22:38 tarihinde Lord_Argos tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 23 May 2017, 22:55    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Dün pull antremanı myo rep ile acayip verimli geçti ama push antremanında özellikle de büyük kas gruplarında o verimi alamadım acaba neden, ben mi yanlış yaptım diye düşünmeye sevk etti.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 23 May 2017, 23:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
fotoğrafı açarken bi tedirgin olmadım değil

paraçokomel eğrisi
ED:
Cmdr Xynocide
  [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum