[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Spor / Basketbol
|-- |-- |+ NBA 2016-2017...
Yazar RSS Konu: NBA 2016-2017 {14506}
Syf: ««/ 30 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 23 Feb 2017, 10:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ersan yine trade olmuş. Bu sefer Hawks. Bazemore bu sezon çıkışını devam ettiremedi, 3 numarada alır baya süre

Haftaya netleşir
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 23 Feb 2017, 12:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
son 1 aydır falan bazemore iyiydi önceye göre. ersan net bench'e takviye olarak alındı ya pek olayı olmaz onun.

çok uzun kalırlar ersan 3 oynarsa bir de, o da yeni oyuna uymaz.
Üye
ID § 02 Mar 2017, 03:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]


*ötünde sorun olan adamın dünya malında gözü olmaz.
Üye
ID § 12 Mar 2017, 00:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Kawhi Leonard Strips Ben McLemore back to back and gets him benched




*ötünde sorun olan adamın dünya malında gözü olmaz.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Mar 2017, 02:53    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
gece saat 4.30'da batı'nın ilk 2 sırasında ki gsw ve sas'ın maçı var. aralarında 1,5 maç fark var. sezonun en önemli maçı yani belkide. sezon sonuna kadar 1 kez daha karşılaşıcaklar.

dun steve kerr klay thompson, steph curry, draymond green ve andre igoudala'nın dinlendirileceğini açıkladı. kawhi ztn kafaya darbe protokolünde olduğu için yok. bide bugun lamarcus'ta kalp ritm bozukluğu ile ilgili bir şey bulundu (daha onceki senelerde 2 kez aynı şeyden maç kaçırmıştı)

böyle iş mi olur ya ...

#HAYIR
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Mar 2017, 09:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
SAS harcadı GSW'yi 22 sayı farkla fakat ilk 5'ler çok bombaydı. GSW'de Ian Clark 36 sayı attı ya

Draymond, Curry, Klay, Iggy yoktu. SAS'ta da Kawhi, Parker, LMA vs yok. NBDL line-up'ı gibiydi. İki takım da çok saldı ama bu rotasyon işinin kralı Popovich'tir bu ligde; en dandik kadrosuyla bile yaptıkları ortada. GSW saha avantajını kaybederse unutsun NBA finalini.

Haftaya netleşir

1 defa güncellendi. Son güncelleme 13/03/2017 09:40 tarihinde BulletRide tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 04 Apr 2017, 13:53    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]

orlando yeni bi oyuncuyla imza fotosu paylaşmış

arkada takımın tüm yaz hedefleri ve kovaladığı takaslar kabak gibi gözüküyo safdsadfsadf

#HAYIR

1 defa güncellendi. Son güncelleme 04/04/2017 13:53 tarihinde mokoko tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 04 Apr 2017, 17:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Olm hedef dediğin bütün NBA'i yazmışlar oraya.

Bir sorun falan çıkmaz da komikmiş

hopdediks
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 04 Apr 2017, 17:57    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
hacı saric for ag yazıyo orda aasfasdfas

aaron gordon ne düşüyor onu sormak lazım bence grinning smiley

#HAYIR
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 08 Apr 2017, 15:22    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Westbrook triple double ortalaması bu maç ile kesinleşti. Gerçekten tarihe tanıklık ediyouruz.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Apr 2017, 18:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
yo
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 Apr 2017, 10:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Oyun o kadar hızlandı ki, her gece yeni bir NBA rekoru kırılıyor. Herhalde en kırılmayacak rekor ne deseler Oscar'ın triple-double ortalamalı sezonu derdim ama onu da kırdı ayı. Bir de normal sezonda en çok triple-double yapan adam oldu. Gerçi Oscar'ın kariyer ortalaması triple-double ama onu da kıran biri çıkar oyun böyle giderse

Haftaya netleşir
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 Apr 2017, 22:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]



oh dude

#HAYIR
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 10 Apr 2017, 22:56    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
boş rekorlara karnımız tok



bu arada yanlış anlaşılmasın. herif hayvanoğlu hayvan gibi oynuyo, takımı da playofflara soktu. ama vay efendim 42 tane triple double'mış, yok ortalaması triple double'mış. geçeceksin. Steven Adams senden daha çok 3'lük contest ediyorsa, ve bu konuda bütün ligdeki guardlar arasında kıyaslanacak seviyede bile değilsen, bana hikaye falan anlatma. saf ribaund almak için adamını bırakıyor her pozisyonda. şaka gibi..

1 defa güncellendi. Son güncelleme 10/04/2017 23:24 tarihinde sabonis tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 11 Apr 2017, 00:07    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Maclari izliyor musunuz yoksa sadece grafik bakip mi.yorumluyorsunuz? Napsin adam.bi de defansa mi kosustursun surekli
Syf: ««/ 30 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum