[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Spor / Futbol
|-- |-- |+ Beşiktaş 2017 - 2018 Sezonu Genel Tartışma...
Yazar RSS Konu: Beşiktaş 2017 - 2018 Sezonu Genel Tartışma {282001}
Syf: ««/ 684 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 May 2018, 10:45    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Kurtarış oranı en yüksek kaleci bu sene Fabri, adam bi lyon maçında hata yaptı diye ne yapsa yaranamıyo artık.
Bi adam gibi santrfor olsa kimse yere göğe sığdıramazdı ama işte olmayınca olmuyo, çok hızlı spor araba ama tek tekerleği yok, gidemiyo gibi.

Es deli külek bu günü apar,
O öten ömrü yeniden gaytar.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 May 2018, 10:47    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
turbosu kaciriyo, yoksa iyi hizlaniyo da ust devirlerde geberiyo

So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..
Üye
ID § 30 May 2018, 12:57    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Llama
smiling smiley
kudur

asdafzcazx
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 May 2018, 21:50    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Fabri bu sezon açık ara ligin en iyi kalecisi ya, farkında değildik ama sezon bitince böyle bi geriye dönüp baktığında zaten ligin en az gol yiyen takımının kalecisi + en iyi kurtarış istatistiklerine sahip kalecisi. Hani 2 ön libero ve Pepe-Tosic-Adriano'lu defans hattınında katkısı yüksek ama işte geleni de içeri almıyor.

Muslera mesela bence kesinlikle en iyisi değil, ligin son döneminin ve belki de en önemli döneminin en iyisi tartışmasız ama sezon geneline yayılmış bir üst düzey performansı yok. Fabri'de var mesela, keza Beto öyle mesela hatta takım kalitesinden bakınca belki Fabri'den de iyi olabilir. Tek başına aldığı, kurtardığı çok puan var.

Negredo'da kesinlikle kötü adam değil ama bu takımın bu oyununun forveti değil, geldiğinde de belliydi işte de son yılındaki farklı rolünü belki burada devam ettirebiliriz kafasıyla bakılıyordu olmadı, denenmedi. Onun dışında adamın değeri de kalitesi de ortada. Yapmayın etmeyin asdfsda

Talisca'nın hayvani artan performansının en temel sebebi Negredo'dur mesela, onun açtığı alan ve dağıttığı stoper hatlarında avlandı Talisca hep, gitti ortalara kafa çaktı falan en temelinden. İstatistiksiz ama kaliteli katkı verdi. Ama işte istatistik de lazım.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 30 May 2018, 22:03    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Fabri'yi bizim defansin arkasina koyalim 4 haftaya intihar etmezse en basarili kaleci o olsun
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 30 May 2018, 23:49    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
fabri gayet iyi kaleci. muslera'yi ovmek icin fabri'yi yermeye gerek yok.

birinin bunlari yazmasi gerekiyordu.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Jun 2018, 00:08    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Atiba ayrıldı. Fırat kekosunun falan söylediğine göre de yönetim 1 milyon euronun altında bir para teklif etmiş o da haklı olarak kabul etmemiş.

Kulüpte Ahmet Bulut'un 32+ yaşındaki adamlarının tamamı 2 milyon üstü garanti para alırken 5 senedir hamallığını yapan adama gidip böyle teklif yaparsan bu basit ifadeyle şerefsizlik, haysiyetsizlik olur.

Menajeri Ahmet Bulut olsaydı çok 2 milyona imza atardı çünkü Atiba bunu da biliyordur tahminen.

Bu kulüpteki kırılmanın başlangıcı olacak, ben boşuna 1 senedir bunlar iyi günler demiyorum daha çok ararsınız son 2 seneyi böyle koşulsuz desteklemeye devam edersiniz.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Jun 2018, 00:14    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
He normal şartlarda Atiba'ya fiziken ihtiyaç yok. Sadece ligde oynayacağımızı düşünürsek Medel + Necip yeterli; düşük ihtimal ama bugün Mitrovic'in opsiyonunu kullanmazsa Brugge eğer o da geri gelecek ve hat gayet yeterli kalacak.

Ama işte olay zaten Atiba'nın fiziksel varlığı değil. Takımın bazen kimliğine ve bütünlüğüne hizmet eden adamlar vardır. Onları tutman gerek. Bu adam takımı buraya kadar getiren kilit adamlardansa hatta belki de en kilit adamsa bunca yıldır, ailesine kadar kulübün sembol ismi olduysa ve takım içinde de büyük saygı görüyorsa bazen fizikten öte şeyler yüzünden onu barındırmaya devam ettirmen gerekir.

2 sene önce ben de West Ham'a satılması gerek, yaşlandı diyenlerdendim ama o iki senede bile takım için olan önemini öyle katladı ki eğer çıkartıp şu adama 1.2 milyon euro vermek bile fazla geliyorsa Ahmet Bulut'un adamı değil diye işte diyecek bir şey yok.

( BJK muhabirlerinin dediğine göre Atiba'nın istediği para 1.2 milyon euro garanti, başka bonus vs. yok.)
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 01 Jun 2018, 00:25    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
mitroviç'in opsiyonu geçmedi mi zaten? 1 haziran 0.01 itibariyle kesin bizde değil mi artık? ciddi anlamda bu adamı atiba yerine oynatabileceğimizi düşünüyorum ben. pepe - medel - mitroviç omurgası iş yapar bence.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Jun 2018, 00:42    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
1 Haziran dahil, yarın alabilirler.

Ama yine söylenene göre opsiyonda indirim yaptırtmaya çalışıyorlar bizimkiler kabul etmiyorlarmış. Tam para basmazlarsa döner de son anda çıkıp vurabilirlerde masaya. Dua edin almasınlar.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Jun 2018, 01:11    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Oğuzhan'da resmen boşta bu arada, keşke FB'ye GS'ye falan imza atsa sırf piçliğine sevinirim bile valla sdafsd
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 01 Jun 2018, 01:48    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
DarKRideR
Oğuzhan'da resmen boşta bu arada, keşke FB'ye GS'ye falan imza atsa sırf piçliğine sevinirim bile valla sdafsd

İyice aştın kendini valla.

the instant you started smiling was when the new story began
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 01 Jun 2018, 01:53    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
e niye oynamıyordu, çöptü hani. giderse sevinirsiniz işte yükten kurtulur kulüp.
Üye
medal 1k
ID § 01 Jun 2018, 05:57    [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
enayilik etmeseymiş menajerini kovup ahmet bulut ile anlaşsaymış o zaman.

kaçan şampiyonluğun baş suçlularından biri atiba'dır. ona güvenilerek bu orta saha ile devam edildi. herif normalde sezon başı hiç oynamayıp sonradan açılırdı, bu sezon sadece yattı.

oğuzhan da gerçekten bu sezon oynadığı gibi oynayacaksa, kayserispor tier bir adam oldu demektir. muhtemelen anlaşılır ama yani anlaşılsın bir zahmet. oğuzhan'ı boş beleş göndermek ayıp.

şöyle uefa'da bir yarı final görürsek güzel olur bu sezon. şampiyonlar ligi güzel falan da, öyle bir gruba düşersin ki gerçekten adamı dümdüz ederler.

galatasaray'ın başına geleceği gibi bu sezon.

test
Syf: ««/ 684 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum