[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati-Do / Pazar Alanı (İkinci El)
|-- |-- |+ Sıfır Sapphire NITRO+ RX 580 8gb Tr garantili...
Yazar RSS Konu: Sıfır Sapphire NITRO+ RX 580 8gb Tr garantili {702}
Syf: ««/ 2 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 26 Feb 2018, 15:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ürün şu ;

[www.hepsiburada.com]

alan çıkmaz elbet ama yinede buraya ilan bırakim dedim, mining sevdalısı vardır belki aranızda kart bulmakta zorlanan.


fiyat kazık takibi piyasanın 100-150 lira altına bırakırım patiye özel.

edit: 2400TL

420 defa güncellendi. Son güncelleme 20/04/2017 04:20 tarihinde GONDARCENGIZ tarafindan yapilmistir.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 28/02/2018 11:11 tarihinde CthuLhu tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 26 Feb 2018, 15:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Hem gaming hem de mining için biçilmiş kaftan o kart.
İnşallah o fiyata satarsın grinning smiley

Your visit is more than appreciated to
www.azmiallusoglu.com to get more info about me.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 26 Feb 2018, 15:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi 580 nasil 2800 lira yapabilir ya of mk

So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 26 Feb 2018, 15:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sahibindene koyup, "1050ti + kaç para verirsem olur" mesajlarıyla uğraşırken arada alan çıkarsa bakalım fdsf


2800 e satmak harbi değişik bi kafa, 2499 dese hadi neyse fds

420 defa güncellendi. Son güncelleme 20/04/2017 04:20 tarihinde GONDARCENGIZ tarafindan yapilmistir.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 26/02/2018 15:17 tarihinde GONDARCENGIZ tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 26 Feb 2018, 15:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi çok boktan bir döngünün içerisindeyiz. Sırf ekran kartı değil, nand üretimi yetmiyor dünyada. Telefonlara bile 8gb ram girmiş durumda.

SSD desen NAND
Ram NAND
Ekran Kartı NAND
Telefon NAND

zincirleme şekilde hepsinin fiyatı artıyor. Hele ram ve ssd farkında değil insanlar ama uçtu gitti. Bugün 16gb ortalama hızda bir ram 1k fiyatı var. SSD desen, o eski 128gb ssd fiyatları vardı ya o döneme geri döndük. Ekran kartı üretim tesisi kapasiteleri gayet yeterli ama NAND bellek sıkıntısı yaşıyorlar. Tedarik edemiyorlar. NAND üretimi için ise wafer gerekli. Wafer üretimi de NAND üretimi için yetişmiyor. Yani wafer sıkıntısı var. Wafer ı üretebilen dev makineleri de yapan tek firma var. Firma 1 sene içerisinde sadece 12 adet bu makineden üretebiliyor. Yani ayda sadece 1 adet bu wafer makinesinden üretiyorlar. Öyle 3-5 makine alayımda wafer üretim diye bir şey yok. Zaten milyon dolarlık bir yatırım olduğu için bugün yarın piyasadaki darboğazlık olurda geçerse o wafer fabrikalarıda içinde patlar diye kimse girişmiyor. Her şey bombok halde kısaca.

Özetle olay şu wafer da.
bu zıkkımda böyle bir ortamda üretiliyor artık siz düşünün


3 defa güncellendi. Son güncelleme 26/02/2018 15:36 tarihinde stormeagle tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 26 Feb 2018, 15:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
telefon çok üretiliyo harbi, her sene yeni model cıkıyo, biyerde okuduydum 2017 de 2milyar cep telefonu üretilmiş, artık siz hesaplayın ne kadar bellek gitti bu telefonlara fds

geri dönüşümü yapılabilse xeske.

420 defa güncellendi. Son güncelleme 20/04/2017 04:20 tarihinde GONDARCENGIZ tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 26 Feb 2018, 15:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
yahu benim evimde win 10 üzerine Assasin C çalıştırdığım PC de 8gb ram var. Götü boklu telefonun içindeki androide 8gb nedir yani.

özetin de özeti konsol alın kurtulun. Şu kart fiyatının daha ucuzuna 4k 60fps oynatan konsol var. Diğer pc bileşenlerini saymıyorum bile. Bugün pc de 4k 60fps dedin mi monitör hariç rahat 8-9k yı çıkar gözden.

10k ya 55" HDR tv alır yanında konsol alırsın. ha bende nefret ediyorum konsoldan her şeyi oynayamıyorsun bir mouse değil ama yani 55" HDR TV almakta hoş bir şey.

3 defa güncellendi. Son güncelleme 26/02/2018 15:40 tarihinde stormeagle tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 26 Feb 2018, 18:09    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
2400 lira yazim şuraya, ilandaki rakam sanan olursa diye. 1-2 haftaya satılmazsa dürümle takas yaparız.

420 defa güncellendi. Son güncelleme 20/04/2017 04:20 tarihinde GONDARCENGIZ tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 26 Feb 2018, 19:13    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
stormeagle
abi çok boktan bir döngünün içerisindeyiz. Sırf ekran kartı değil, nand üretimi yetmiyor dünyada. Telefonlara bile 8gb ram girmiş durumda.

SSD desen NAND
Ram NAND
Ekran Kartı NAND
Telefon NAND

zincirleme şekilde hepsinin fiyatı artıyor. Hele ram ve ssd farkında değil insanlar ama uçtu gitti. Bugün 16gb ortalama hızda bir ram 1k fiyatı var. SSD desen, o eski 128gb ssd fiyatları vardı ya o döneme geri döndük. Ekran kartı üretim tesisi kapasiteleri gayet yeterli ama NAND bellek sıkıntısı yaşıyorlar. Tedarik edemiyorlar. NAND üretimi için ise wafer gerekli. Wafer üretimi de NAND üretimi için yetişmiyor. Yani wafer sıkıntısı var. Wafer ı üretebilen dev makineleri de yapan tek firma var. Firma 1 sene içerisinde sadece 12 adet bu makineden üretebiliyor. Yani ayda sadece 1 adet bu wafer makinesinden üretiyorlar. Öyle 3-5 makine alayımda wafer üretim diye bir şey yok. Zaten milyon dolarlık bir yatırım olduğu için bugün yarın piyasadaki darboğazlık olurda geçerse o wafer fabrikalarıda içinde patlar diye kimse girişmiyor. Her şey bombok halde kısaca.

Özetle olay şu wafer da.
bu zıkkımda böyle bir ortamda üretiliyor artık siz düşünün

kemal usta iyi yapiyor bunu modaya gideseniz yiyin, fabrikasyon guzel olmaz
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 06 Mar 2018, 11:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
2300 yaptım bunu

420 defa güncellendi. Son güncelleme 20/04/2017 04:20 tarihinde GONDARCENGIZ tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 06 Mar 2018, 11:34    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
2k'ya düşersen ben alırım ama miningden dolayı eşek gibi talep var o karta daha yükseğe satarsın rahat grinning smiley
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 06 Mar 2018, 11:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
talep varda, bu aralar piyasaya çok düşmüş, 2300 teklif eden vardı geçen hafta satmadım kek gibi fdsf, şimdi 2100 teklif ediyolar.

420 defa güncellendi. Son güncelleme 20/04/2017 04:20 tarihinde GONDARCENGIZ tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 11:41    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bitcoinin 11k civarına saplanıp kalmasının etkisi var mı moody smiley
Üye
medal 1k
ID § 06 Mar 2018, 11:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
gtx 2080 1000$ dan giriş yapınca alırlar merak etme
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 06 Mar 2018, 11:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ona da gerek yok Ethereum 1k dolar üzerine atsın tekrar millet aramaya başlar.
Syf: ««/ 2 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum