[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati-Do / Pazar Alanı (İkinci El)
|-- |-- |+ Alinik iphone 5...
Yazar RSS Konu: Alinik iphone 5 {574}
Syf: ««/ 2 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 08 Jan 2017, 02:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ezik buzuk gocuk vs olabilir. Kenarda kosede duran elinden cikarmak isteyen ve uyguna birakan varsa talibim. Tusu kamerasi zimbirtilari duzgun calissin yeter. Ipod gibi kullanilacak. Birde en onemlisi ios 9x yuklu olmasi lazim. 5c falanda olur

1 defa güncellendi. Son güncelleme 08/01/2017 02:57 tarihinde stormeagle tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Jan 2017, 03:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi ios'u nasıl güncelleyeceğini mi bilmiyorsun?

blood on her skin, dripping with sin, do it again living dead girl
Yörünge Disi
ID § 08 Jan 2017, 03:04    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
hayır 10x yüklenmemiş olsun downgrade için uğraşamam diyor sanırım.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Jan 2017, 03:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
onda da bişi yok ki. neyse kaça gider acaba ya bakim. 5 var bende de.

blood on her skin, dripping with sin, do it again living dead girl
Üye
medal 1k
ID § 08 Jan 2017, 03:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Aynen. 9x jb iyidir. Piyasa fiyattindan satmayi dusunen degilde işte patide cikiyor bazen kenarda kosede duran hurdamsi aletler uyguna birakiyorlar. Ole bise lazim. Kozmetik hali onemli degil.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 08/01/2017 03:08 tarihinde stormeagle tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Jan 2017, 03:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bende var taş gibi hemde 64 gb fiyatlarına bakıyım yarın resim falanda atarım haber vericem bekle

#HAYIR
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Jan 2017, 03:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
onu aramıyor lan adam. böyle üstünden dozer geçmiş, son nefesiyle çalışan iphone arıyor.

blood on her skin, dripping with sin, do it again living dead girl
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Jan 2017, 04:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
mokoko
bende var taş gibi hemde 64 gb fiyatlarına bakıyım yarın resim falanda atarım haber vericem bekle

Ucuz bisey soyle anama alayim

30 Ocak 2015 21:27
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 08 Jan 2017, 04:04    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
1550'ye 6s 16 gold var. Alsaniza.
Üye
medal 1k
ID § 08 Jan 2017, 10:29    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
16gb falan olasun ki ucuz olsun. 64 fazla kacar
Üye
ID § 08 Jan 2017, 11:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
....

1 defa güncellendi. Son güncelleme 08/01/2017 12:38 tarihinde logtrig tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Jan 2017, 11:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bende 7 var yeni aldım
500 tl atın da bi taksidini ödeyeyim

verbum sat sapienti est
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Jan 2017, 12:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
logtrig
bende 5s var. 500'e bırakayım.

Foto atsana
Üye
ID § 08 Jan 2017, 12:38    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
fenn
Alinti
logtrig
bende 5s var. 500'e bırakayım.

Foto atsana

yok be abi ilk defa şuraya yazdığım bişi trollenmedi.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 08 Jan 2017, 13:12    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
elesso
Alinti
mokoko
bende var taş gibi hemde 64 gb fiyatlarına bakıyım yarın resim falanda atarım haber vericem bekle

Ucuz bisey soyle anama alayim

benim anam önce davranmış gitmiş telefonu bozulan bi arkadaşına vermiş benim kenarda duran telefonumu....

#HAYIR
Syf: ««/ 2 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum