[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati-Do / Pazar Alanı (İkinci El)
|-- |-- |+ Arayıp da Bulamadığınız Şeyler......
Yazar RSS Konu: Arayıp da Bulamadığınız Şeyler... {27378}
Syf: ««/ 21 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 07 Apr 2016, 13:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Anhora
Kız arıyorum.

Ahahahaha bunu ne düşündün de yazdın lan. Cidden saçmalıyorum bazen.
Üye
medal 1k
ID § 03 May 2016, 10:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bak hala ya..

1.618
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 03 May 2016, 11:12    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Dragonfire
ucuz yollu 2.monitör arıyorum 19 inç. satmak isteyenler ulaşsın lütfen.
flam dan ses çıkmadı hala lazım bana.

"I am Fire , I am Death."
Üye
medal 1k
ID § 03 May 2016, 14:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Casper, 19 inç. Çok b*ktan bişi. Ben daha mantıklı bişey bekliyordum, utandım sana tekrar yazmaya şöyle bi ekranı.

Taktım bilgisayara, film izlerken kenardan hearthstone filan oynamak için o ekranda. Yeni, yepisyeni bir ekran alacam bu aralar ikinci ekranı birinciye eşitlemeyi planlıyorum, alınca sana 2 cs:go anahtarına satarım. Steam hesabım yok dersen hediye ederim. 50-60 lira parayı istemeye ben utanırım, zaten yarısı EFT'de gidiyor. lel.

edit: acil değilse biraz beklersin sanırım?

k

1 defa güncellendi. Son güncelleme 03/05/2016 14:48 tarihinde Flam tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 03 May 2016, 15:08    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
lel acele etmyorum bakıyorum bir yandan düşerse bişey diye =)

"I am Fire , I am Death."
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 07 May 2016, 19:24    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
barış mançonun gitar tipi klavyeden arıyorum. daha doğrusu aramıyorum da aklıma geldi, ne diye ararsam bulurum onu? alasım geldi çok fena sdfg
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 07 May 2016, 19:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
keytar o

Alesisin uygun fiyata olanı var. Paran varsa roland direk

sraise the pun
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 07 May 2016, 19:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
para yok, alesis'e bi bakiyim eyv.

üç beş gün harmandalı çalar sonra duvara asarım zaten tahminim

edit: oha 1000 liraya buldum bi tane de wireless midi klavyeymiş sanırım o. ben elli yüz liraya oyuncak gibin bişey bakıyodum sdfg

edit 2: beş dakika içinde pes ettim ararken ya. bit pazarına gideyim arada bi iyisi mi, belki denk gelir

2 defa güncellendi. Son güncelleme 07/05/2016 19:38 tarihinde Drall tarafindan yapilmistir.
Yörünge Disi
ID § 07 May 2016, 21:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Dragonfire
lel acele etmyorum bakıyorum bir yandan düşerse bişey diye =)

17 var istermisin ?
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 07 May 2016, 21:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
olabilir.

"I am Fire , I am Death."
Üye
medal 1k
ID § 08 May 2016, 01:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Flam
Casper, 19 inç. Çok b*ktan bişi. Ben daha mantıklı bişey bekliyordum, utandım sana tekrar yazmaya şöyle bi ekranı.

Taktım bilgisayara, film izlerken kenardan hearthstone filan oynamak için o ekranda. Yeni, yepisyeni bir ekran alacam bu aralar ikinci ekranı birinciye eşitlemeyi planlıyorum, alınca sana 2 cs:go anahtarına satarım. Steam hesabım yok dersen hediye ederim. 50-60 lira parayı istemeye ben utanırım, zaten yarısı EFT'de gidiyor. lel.

edit: acil değilse biraz beklersin sanırım?

80 vereyim bana ver
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 22 Jul 2016, 16:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Forumun ucuz windows satıcısı kim?
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 Jul 2016, 16:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bana da lazım. sahte hesapla sleeper üye varsa ulaşsın sdfs.
Yaz Aşkı
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 Sep 2016, 10:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Speakout intermediate 2nd edition kitap dvdsi lazim bir arkadasa yardimci olabilcek ??

escape : kernel ne bilmiyorum, kullanmıyorum
Red : bazı sahneler var kadının her yerini yalıyosun
Laraken : nası oyun lan bu millet karakterine giriyor?
Üye
medal 1k
ID § 07 Oct 2016, 11:34    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ankara dan ps3/4 satan var mı

sex is evil, evil is a sin, sins are forgive so lets begin...
Syf: ««/ 21 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum