[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati-Do / Tutorials [Öğretiler]
|-- |-- |+ Sarma Sigara Tutosu...
Yazar RSS Konu: Sarma Sigara Tutosu {15348}
Syf: ««/ 5 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jun 2014, 23:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bu sarma tutosu guzel baya yeni baslayanlar icin.

Sari Old Holborn, 5mm OCB filtre, kirmizi smoking papers kullaniyorum ben (arada kahverengi smoking de olabiliyor).

Makina olayina falan hic girmeyin elle sarmaya alisin, bir noktadan sonra farketmiyorsunuz bile sardiginizi, 15-20 saniyede hazir oluyor sigara.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jun 2014, 23:08    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
5 dakkada sarıyodum en başta, şimdi yarım dakkada falan sarıyorum sdf
püf noktası, çarşafa tütünü koyduktan sonra iki ucu yukardan tutup işaret & baş parmak ile ileri geri yaparak sıkıştırmak, en son da uçlardan birini içeri sokmak. işte gevşek sarmamak için o sıkıştırma işini iyi yapmak gerekiyor
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jun 2014, 23:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
vaay böyle bi konu varmış asdasd,bi gün bi 3lü sarimde video çekim koyim şuraya asdasd

420 defa güncellendi. Son güncelleme 20/04/2017 04:20 tarihinde GONDARCENGIZ tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jun 2014, 23:11    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sigara içsem hep sarma içerdim lan çok güzel
Üye
medal 1k
ID § 14 Jun 2014, 23:12    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
pontipati
5 dakkada sarıyodum en başta, şimdi yarım dakkada falan sarıyorum sdf
püf noktası, çarşafa tütünü koyduktan sonra iki ucu yukardan tutup işaret & baş parmak ile ileri geri yaparak sıkıştırmak, en son da uçlardan birini içeri sokmak. işte gevşek sarmamak için o sıkıştırma işini iyi yapmak gerekiyor

nasıl anlatılır diyordum o "içeri sokma" kısmını güzel anlatmış valla.

bir de kalın filtre bence slime göre daha iyi oluyor, daha rahat içimi.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jun 2014, 23:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Tutunu kagida olabildigince homojen sekilde dagitip tutune basmadan kagidi yuvarlayarak sekil vermek lazm. Ne cok bol ne cok sikisik olacak tutun, duzgun yanabilmesi icin aradan bir miktar hava gecmesi gerekiyor.

Paket sigaralara tercih ediyorum cok net sekilde elle sarilani ama sari holborn harici tutunu de cekemiyorum.


edit. Filtre 5 mm OCB siddetle tavsiye edilir, ne cok ince ne cok kalin

1 defa güncellendi. Son güncelleme 14/06/2014 23:16 tarihinde Bright tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jun 2014, 23:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben genelde filtresiz içiyorum ama filtreli saracakken, filtrenin ucu azıcık dışarı taşsın kağıttan. yukarıda yazdıkları gibi çok sıkı olmayacak şekilde sardıktan sonra filtreyi içeri ittirirseniz filtre ile tütün arasında boşluk kalmaz. bazıları çok sıkı sarıyor veya boşluk bırakıyor, çekiyorum çekiyorum gelmiyor lol spinning smiley sticking its tongue out
ama bırakmak en iyisi ya, dün 2 paket falan içtim, bugün hiç içmedim smiling smiley
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jun 2014, 23:49    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Aynen ya, kapatmadan once filtreyi hafif disarda birakip sonda iceri itiyorum hem gorunus hem icim acisindan sahane oluyor.

Gene benzer sekilde acik ucundan bi objeyle tutunu bastirabilirsin sikistirma amacli

1 defa güncellendi. Son güncelleme 14/06/2014 23:50 tarihinde Bright tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jun 2014, 23:54    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
chesterfield'ın mentollüsü çıkmış, click ti sanırım adı. mentollü içmeyeli baya olmuştu, geçen biri ikram etti, sonra gidip paket aldım tongue sticking out smiley ben çok beğendim, tadı marlboro blue-ice a benzer, ondan west kent vs. ye 10 basar drinking smiley
google da aradım resmi çıkmadı yahu lol
mavili beyazlı çok egzantirik bi pakedi var
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 Oct 2015, 22:03    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
folks,
hırş hırş çekmeli makina + filtreli boş sigara + adıyaman tütünü alıp leş gibi yaşamak istiyorum.
istanbulda en adam gibisini nereden bulurum (eminönü demeyin, kürtçem yok), online düzgün yerden almayı deneyen var mı?
MTG Turnuvası 1.si
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 Oct 2015, 23:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
çabuktütün
Syf: ««/ 5 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum