[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Gezdim Tozdum
|-- |-- |+ Istanbul'da Restaurant...
Yazar RSS Konu: Istanbul'da Restaurant {3179}
Syf: ««/ 6 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 17 Jan 2018, 11:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
BonePART

Adam ayrıca misafirim var dışarda restoran derken eve çağırcan eve demek nasıl bi kafa abi. Japon müşterin var gel bizim hanım sarm ayaptı yoğurtta var diyip eve mi götürcen zorla.


kim nerde demiş abi dışarda ağırlamanız gereken bir misafiri eve götürün, iş yemeklerinizi evde yiyin diye ?
ben mi bir şey kaçırıyorum.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 17 Jan 2018, 11:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
konu onun üzerine
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 17 Jan 2018, 11:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
konunun konuyu açanla ilgili kısmı bitti ama.

biz şuan keyif kısmına geçtik ?
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 17 Jan 2018, 12:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Lopeth
haftada 3 4 kere müşteri getirip anneye sarma sardırırsan evlatlıktan red olabilirsin

canim anne sofrasi diye ev yemekcisi urunlerinden de takviye yapacaksin tabi..cerkez tavugunu mesela oradan alsan cakilmaz..



Life is 10% what happens to me and 90% of how I react to it. –Charles Swindoll

1 defa güncellendi. Son güncelleme 17/01/2018 12:17 tarihinde dana22 tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 17 Jan 2018, 19:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
applev0dka
Alinti
BiTcH_oFBaT
zaten rakının şişesi 100 küsür tek başına...
soğuk mezeler 15 filan en kötü yerde, balıklı mezeler 25-30, ara sıcaklar 35'ten başlıyor.

bunlarla bile 400 etti şimdiden smiling smiley

kadıköydeki tırt benusen de bile 2 kişi 240 filan verdik ki rakı ve şarabı bardak aldık. şişe değil.

baya pahalı keyif yapmak artık.

keyfi evde yapacaksınız abi artık..

şu etil alkole çamaşır suyu katılmadan hemen 2-3 şişe alacak kendi rakınızı yapacaksınız.

gidip güzel manavdan sebzeleri alıp kendi mezelerinizi hazırlayacaksınız misss

spotify yüklü bir cep telefonu ile birlikte servis edeceksiniz.

hem emek harcadığın için daha çok zevk alacaksın, hem de ayak üstü seni silkmeye çalışan istanbul esnafından kaçmaya çalışmayacaksın.


AKP gidene kadar, vergiler bir şekil normalleşene kadar öyle dışarısı falan lüks artık

abi evde aynı zevk olmuyor. evde uykum geliyor direkt smiling smiley

ayrıca yani mekanlardaki mezeleri yapmak da ayrı bir beceri. meze işini beceremiyorum. Dışarı çıkmak için gidiyorsun oralara. değişiklik oluyor.

bu arada bu fiyatlar asla değişmez. bu böyle kalacak artık. eskidendi deyip anıcaz.

sahiciaraba.com // twitter.com/sahiciaraba
Syf: ««/ 6 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum