[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Gezdim Tozdum
|-- |-- |+ yaz için avrupa seyahati...
Yazar RSS Konu: yaz için avrupa seyahati {1176}
Syf: ««/ 2 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 06 May 2017, 08:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
erkek arkadaşınla gitme amsterdama çocuğa yazık
Yörünge Disi
ID § 06 May 2017, 08:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
parayı koy çocuğun cebine tek gitsin sevinsin.

rsL#21506
Üye
medal 1k
ID § 06 May 2017, 08:52    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
erkek arkadasmı?? hani benim olacaktın feraysad smiley
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 May 2017, 09:07    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
paranız yoksa gitmeyin.

ciao adios
Üye
medal 1k
ID § 06 May 2017, 10:46    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Frostbite
erkek arkadasmı?? hani benim olacaktın feraysad smiley

sen onu sevgili yapmadan once dusuncektin.......

"Bi sonraki turn deli gibi duktur boom oynicam"
-Spyro, 2016
Üye
medal 1k
ID § 06 May 2017, 11:12    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Onur air kampanyasi 10 mayisa kadar devam ediyor, gecen gun baktigimda 339tl tek kisi bilet vardi Amsterdam gidis-donus.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Üye
medal 1k
ID § 12 Jun 2017, 00:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
biletleri aldım ben bugün. pegasus hiç istemesem de gidiş dönüş 487 tlye buldum. ben aldıktan 20 dk sonra 555 tlye çıktı.

yaz sezonu biletleri aldı başını gidiyor valla. başlığı açtığımdan beri bilet kovalıyorum anca bugün alabildim.

amsterdam yalan oldu dediğiniz gibi. parasızken çekilmez geldi bana da. onun yerine 400 euro ile budapeşte v2 yapıcaz.

"Bi sonraki turn deli gibi duktur boom oynicam"
-Spyro, 2016


1 defa güncellendi. Son güncelleme 12/06/2017 00:40 tarihinde feverfeverray tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Jun 2017, 13:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Şu an Avrupa'ya uçuşlar makul. Hatta İspanya, İtalya gibi yazlık bölgeler bile ucuz, ama Türkiye'ye dönüş biletleri saçma bir durumda. 1200 TL'den falan başlıyor

Haftaya netleşir
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Jun 2017, 13:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ocaktan subattan filan almak lazim o tatilleri..

Life is 10% what happens to me and 90% of how I react to it. –Charles Swindoll
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 12 Jun 2017, 14:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
feverfeverray
biletleri aldım ben bugün. pegasus hiç istemesem de gidiş dönüş 487 tlye buldum. ben aldıktan 20 dk sonra 555 tlye çıktı.

yaz sezonu biletleri aldı başını gidiyor valla. başlığı açtığımdan beri bilet kovalıyorum anca bugün alabildim.

amsterdam yalan oldu dediğiniz gibi. parasızken çekilmez geldi bana da. onun yerine 400 euro ile budapeşte v2 yapıcaz.


hangi tarih abi?

Tek istediğimiz bir damla sevgiydi, onu da tükürerek verdiniz
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Jun 2017, 14:09    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sen de git ramses cerahati atarsın

s.e.n.k.o Sucuk Ekmek Ne Kadar Oldu

1 defa güncellendi. Son güncelleme 12/06/2017 14:09 tarihinde senko tarafindan yapilmistir.
Yaz Aşkı
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 12 Jun 2017, 15:08    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben de norvece baktim bilet ama heyvan gibi pahali

escape : kernel ne bilmiyorum, kullanmıyorum
Red : bazı sahneler var kadının her yerini yalıyosun
Laraken : nası oyun lan bu millet karakterine giriyor?
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 12 Jun 2017, 15:29    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ağustosta edinburgh festivaline gitmek istiyorum ben de, bilet fiyatları kol gibi xeske fakir olmasaydım
Üye
medal 1k
ID § 13 Jun 2017, 02:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
25 agustos-31 agustos

"Bi sonraki turn deli gibi duktur boom oynicam"
-Spyro, 2016
Syf: ««/ 2 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum