[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Pati Pet
|-- |-- |+ kedi üzerinde canlı hayvan...
Yazar RSS Konu: kedi üzerinde canlı hayvan {994}
Syf: ««/ 2 »»   [ A ]
Yörünge Disi
ID § 14 Dec 2016, 03:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi benim bildiğim tahtakurusu gözle görülmez yav
Üye
ID § 14 Dec 2016, 04:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
adam uçabiliyor dediğine göre tahtakurusu ve kedi piresi uçamadığına göre hmm
Yörünge Disi
ID § 14 Dec 2016, 04:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
pire hayvani zıplıyor belki onu görmüştür dediğim gibi insan köpek kedi çeşitli pireler var böyle soracağına vete gitmesi gerek yani ilk iş
Üye
medal 1k
ID § 14 Dec 2016, 07:16    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
dosdogru ilaclat bence isini bilen birine. Bazi sirketlerin garantisi falan da oluyor. Sabahtan ilaclatmani oneririm cunku sonrasinda (en az 5 saat falan) bi muddet kedi ile birlikte disarda takilacaksin.

One reads alone, even in another's presence.
Üye
medal 1k
ID § 14 Dec 2016, 07:24    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Nasıl bi uykusuzluk. Kedi üzerinde canlı yayın ? nasıl diye düşünüyorum
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 14 Dec 2016, 07:38    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Abi yemeklerde ureyen bir bocek var syni sussama benziyor. Tahillar varsa bak icine ve at.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 14 Dec 2016, 17:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi yemekten gelen bir şey galiba dediğiniz gibi ya

Elli lira gönderin--
www.cnr0.org/abimbiliravarmibe
--
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Dec 2016, 17:13    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
fotoya 10 saniye bakınca ense ile kulak arkası kısım kaşınıyo
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 14 Dec 2016, 17:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
pire yumurtasi falan bayaa bir sure dormant kalabiliyordu galiba, ondan ilacladiktan sonra vs de cikabiliyor.

bu heralde bundan:
[en.wikipedia.org]

her turlu pakedi kapanmamis yarim acik makarna, pirinc, kuru meyve/sebze, kuru yaprakli seyler, un, seker falan incelenmeli vs dibinde toz varsa ozellikle. kedinin mamalari falan.

bide ince posetleri delebiliyor bunlar.

"Did not your mother about me warn?"

1 defa güncellendi. Son güncelleme 14/12/2016 17:31 tarihinde Norak tarafindan yapilmistir.
Syf: ««/ 2 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum