[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Eğitim
|-- |-- |+ Master için referans mektubu...
Yazar RSS Konu: Master için referans mektubu {5429}
Syf: ««/ 5 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 05 Jan 2017, 11:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
+1
gmati de alirsin bu sirada, gmatli okullara basvurmuyorum diye birsey olmaz. Eger basvuracagin gerektiriyorsa 1 hafta calisip alman lazim o gmati.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 Jan 2017, 11:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Marty
Alinti
senko
bi iki okula mail attim ben
boyle boyle 5kusur senedir sektordeyim
tanidigim hoca yok sektorden getirsem olur mu diye
bi de dedim ortala 3.5 fln degil degerlendirirseniz gondereyim basvuruyu da degerlendirmeyecekseniz hic ugrasmayayim tatinda

bi tanesi direk siktir cekti, sert bi dille hemde, not ortalamaiz dusuk diye gerizekali statusune koymus adami, sanki amme hizmeti yapcak, parasi neyse vercez okulun zaten. ayri bi tilt oldum o okula

digerinden de haber bekliom da, hoca referansi olmadan olcakmis gibi durmuyor, herhangi bir okula kabul.

ya sen niye bu kadar negatifsin?
referans mektubu istiycem vermezler. okula basvurucam almazlar. alsalar yas tutmaz. yas tutsa not tutmaz.

yazdigin mailde de degerlerndirir misiniz degerlendirirseniz gondereyim dersen tabi sktr de ceker sover de adam.

adam seni niye istemiyor? sen gireceksin ve basarisiz olacaksin diye istemiyo. daha basvuruyu yapmadan ya acaba basvuruyu yollayayim mi beni kabul eder misiniz notum cok dusuk diye yazip tereddutlu kararsiz biri oldugunu gostermissin.

yazsana 5 senelik is tecrubem var suralarda calistim, kendimi su su konularda daha gelistirmek icin master yapmak istiyorum. okurken calismak zorunda kaldigim icin de not ortalamam dusuk kaldi ama kararli ve inatci oldugum icin okulu da bitirdim de bilmemne vs.
ben calisirim yaparim ederim mesaji ver kisaca.

negatiflik değil abi. Yani ben negatif değilim.
Ama dezavantajlarım çok, belki ondan negatif gibi gözükmüşümdür.
Adamlara da öyle mail atmamın sebebi, sitelerinde ortalama hakkında birşey yazmıyor olmalarıydı.

Zaten bazı okullar diyor 3.5 ortalama veya şu derslerden şu kadar kredi diyor, onlara ok zaten başvurmaya gerek yok diyorum.

Ama okul yazmayınca not ortalamasını arafta kaldım, acaba yazmamalarına rağmen böyle bir beklenti var mıdır diye. Ki gelen cevaba göre varmış diye anladım zaten smiling smiley
diğer taraftan da 40 okula başvurup 40ından da red yemek istemiyorum ben de gurur diye bişi var tongue sticking out smiley ondan kabul şansımın en yüksek okulların hangileri olacağını anlamya çalşııyorum.

s.e.n.k.o Sucuk Ekmek Ne Kadar Oldu
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 05 Jan 2017, 11:54    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya sen sktr et onlarin beklentilerini. sen yaz yapicam edicem skerim diye gazli gazli yaz. is tecrubemi akademik bilgiyle destekleyip ilerde sunlari sunlari yapmak istiyorum diye yaz. master sonrasini da planlamis ibneye bak planli programli kararli biri demekki desinler.

cevap da almiyoruz lan dusuk notlu yerine, kusura bakmayin ama alamiyoruz diye gelir. ona da cevap yazarsin unideki not ortalamam sanirim beni engelliyor. ne yapmaliyim, hangi uniler bu konuda daha rahattir aklimda bunlar var, ne dusunuyorsunuz tavsiyede bulunur musunuz diye cevap yazip adamla samimi olursun.

gecen sayfada biri demis, uninin sitesinden hocalari bul direkt hocaya yaz diye. onu yap

1 defa güncellendi. Son güncelleme 05/01/2017 11:55 tarihinde Marty tarafindan yapilmistir.
Syf: ««/ 5 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum