[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Kişisel
|-- |-- |+ Grego`s Weirdlist...
Yazar RSS Konu: Grego`s Weirdlist {16193}
Syf: ««/ 21 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 14 Nov 2017, 17:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Siz geçin testisinizi adam ünlü olup gelecek buralara tekrar hesap sormaya sdf

[̲̅k̲̅][̲̅e̲̅][̲̅k̲̅]
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Nov 2017, 17:57    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ben o videoyu izlememişim hiç.

olm bize niye bunu yapıyonuz lan kalsaydı yerinde video offff 15 saniye bakabildim.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 14 Nov 2017, 17:59    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
adam o videoyu topic açıp buraya attı of of unutulmaz
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Nov 2017, 18:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
content'e bakmadım (o riske bi daha giremicem lel) ama cinli minli iyi yerden girmiş yalnız thumbs up

insane yet?
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Nov 2017, 19:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Aynen abi, adam ulkedeki cahil surusune hitap etmeyi ogrendi burdan tokati yiyince sdfsdf

Bundan sonra sahan gokbakar / acun cizgisinde yurur iste paranormal olay sosuyla.

Mal.

1.618
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 14 Nov 2017, 23:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Neredeyse 15 yıldır şuradayız bir dikili taşımız yok


edit: Ahahahahah şimdi baktım 15 yıl olmasına 2 gün varmış grinning smiley

Parodi hesap

1 defa güncellendi. Son güncelleme 14/11/2017 23:27 tarihinde Aket-Atum tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Jul 2018, 11:29    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
unuttunuz galiba


[twitter.com]

the body is not one member, but many. now are they many, but of one body.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Jul 2018, 11:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bi ara periliköşk videoları çekiyodu devam ediyo mu acaba bakim bi
tüh



rsL#21506

1 defa güncellendi. Son güncelleme 13/07/2018 11:32 tarihinde sanssizsansli tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Jul 2018, 11:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
unutmuştuk niye hatırlatıyosun

he who knows best knows how little he knows.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Jul 2018, 11:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
çünkü ben hatırladım, siz de hatırlayın.

the body is not one member, but many. now are they many, but of one body.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Jul 2018, 11:49    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ayakkabının altına sakız yapışır inş.

he who knows best knows how little he knows.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Jul 2018, 20:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Unutsak iyiydi ya sdfs

1.618
Üye
medal 1k
ID § 15 Jul 2018, 15:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Grego
unuttunuz galiba


[twitter.com]

video ve kanal silinmiş, en son tweet 4 aylık, adam yine cooldowna girmiş galiba

yo mama is so fat kadir topbaş asked her to jump into bosphorus to drain it before building marmaray
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 16 Jul 2018, 12:20    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Kim ki bu? Forumda mıydı? Nick'i ne?

hihi
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 16 Jul 2018, 12:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
foruma reklama gelmişti galiba
ben de hiç izleyemedim
mutsuzum, ucundan kaçırmıştım galiba

LIFE IS A DAY ROOM IS TODAY
Syf: ««/ 21 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum