[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Paticik.com / Paticik.com
|-- |-- |+ entera basınca postu atıyor....
Yazar RSS Konu: entera basınca postu atıyor. {979}
Syf: ««/ 2 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 00:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
çok noobluk olabilir ama anlayamadım. yeni başladı bu. post yazarken entera basınca bazen direk gönderiyor her seferinde yarım post gönderiyorum editlemem falan gerekiyor. sıkıntılı kısmı her zaman olmaması ve neyden dolayı olduğunu çözememem. aynı şey backspace'de de oluyor. geri sayfaya gidiyor falan.

ya da windowsumla mı ilgili bir ayar bozukluğu mu bu? yoksa forumla mı ilgili anlamadım.

bir de enterla postu atarsam atılmamış gibi gösteriyor yukarıda spam falan yazıyor ama post gitmiş oluyor.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 06/03/2018 00:27 tarihinde Black-ice tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 00:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
donanımsal bişey bence
mouse ya da klavye

verbum sat sapienti est
Yörünge Disi
ID § 06 Mar 2018, 00:32    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
dandik mouse'ta oluyor
çift tık algılıyor spam sanıyor bir tıkı
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 00:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
copy paste yapınca kromdaki modez eklentisi yüzünden oluyor. alt satıra geçip panoyu yapıştuırırken oluyor.

muhtemelen bundan
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 00:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bana da oluyo. chrome. extension olabilir. forumun dandikligi de olabilir. ben forumun dandikliginden dolayi diyor, ve di ye open source cagrimi tekrarliyorum.

ac ulen kodlari!
Yörünge Disi
ID § 06 Mar 2018, 00:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
açar mı ya
adam tayyip erdoğan
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 00:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
api acsin. o da olumlu.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 06 Mar 2018, 00:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
atmasin mi??????
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 00:42    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
forumdan o

So i grab my boombox and hit the TURBO BASS..
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 00:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
iki saattir her şeyi denedim olmuyor ya asddg
gold onu da denedim olmadı.

demin wot yazarken yarısında oldu mesela dellendim ama. dandik mousela alakası yok klavyeden bahsediyorum lan. klavyem de locitek g213. efsodur.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 00:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
forumu di mi yazdı arkadaşım. karakedi karakedi diyorsunuz, onlardan enkaz devraldık! bunları da yazın!
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 00:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
blekas varsa firefox'ta dener misin abi ? bende firefox quantumda modez yokken olmuyor hiç. kromda oluyor.

onda da oluyorsa donanımsal olması muhtemel ama post butonuna tıklaması da zor donanım hatasının.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 06/03/2018 00:46 tarihinde goldbären tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 00:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi chrome'da yapmayı beceremiyorum şuan. en olmadık anı bekliyor bence o olay. wotun yarısında falan. hele bi de quote varsa saydırdğım adam öm'den okuyacak diye üzülüyorum. sad smiley
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Mar 2018, 00:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bundan sikayet eden baskalari da vardi ya.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 06 Mar 2018, 01:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
mode-z'den kaynaklanıyor sanırım. ctrl-tab yapıp yana geçiyorsun, o tab'da işini bitirip post'u yazdığın tab'a gelince ctrl hala basılı sanıyor. satır atlamak için enter'a basınca ctrl-enter --> gg oluyor.

enter'a basmadan önce ctrl spam'leyince geçiyor. şu post'u yazarken attığım enter bile anksiyete yaşattı inceden. anlayamazsınız.

thanks, i hate it!

1 defa güncellendi. Son güncelleme 06/03/2018 01:29 tarihinde Cokomantis tarafindan yapilmistir.
Syf: ««/ 2 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum