[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  
Forumlar su an sadece okumaya izinlidir. Bu geçici bir durumdur, lütfen daha sonra tekrar kontrol ediniz.

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Görsel Sanatlar
|-- |-- |+ Shutterstock sayfam (a.k.a fırsatçı stokçular dolar üzerinden vatan hayinliği yapoyor)...
Yazar RSS Konu: Shutterstock sayfam (a.k.a fırsatçı stokçular dolar üzerinden vatan hayinliği yapoyor) {1905}
Syf: ««/ 3 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Sep 2018, 17:11    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
[www.shutterstock.com]

Bi süredir bu işle uğraşıyorum. Nihayet 100'ün üzerinde fotoğrafım olduğu için artık burada bir başlık açayım, azcık reklam yapayım, "güzel çekiyon, bok gibi çekiyon, oo helal, iğrençsin" gibi yorumlar alayım, gaz olsun bana. Belki sorusu olanların sorularını cevaplarım, ya da bilgisi olanlardan taktik alırım. İhtiyacı olan patilere fotoğraflarımın yarısını bedavaya veririm. kalan yarısını da paintte eklersiniz artık. Teşekkürler.

Bi kaç örnek:


paraçokomel eğrisi

twitch.tv/xynocidetv


1 defa güncellendi. Son güncelleme 25/09/2018 17:18 tarihinde Xenocide tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 25 Sep 2018, 17:19    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
TELEFONLA MI ÇEKİYON

özerhisar ayran gururla sunar...
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Sep 2018, 17:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
iyi çekmişsin güzel çekmişsindir ben anlamam ama
shutterstocka kimse bu fotoları alıp kullanmaz diye tahmin ediyorum.
olay zaten stok foto. yani pek stokluk fotolar değil kusura bakma.

şöyle fotolar lazım abi genelde para kazanmak istiyosan



SAĞLIĞINIZ İÇİN BİZE GELİN.

Anh Mi Sah Ko
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Sep 2018, 17:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
asdf hayır. ama siteyle bi ara iletişime geçmiştim, "artık telefonla çekip gönderiyorlar hayvanlar, teknoloji öyle bi acayip oldu biz de şaşkınız" demişti.

Makinam Canon 600D. Genelde 50mm F1.8 objektif kullanıyorum. Bi ara burada bi başlık açmıştım ucuza 6D Mark II bırakan DELİKANLI var mı diye, aha bu iş içindi. Ama çıkmadı tabi öyle bi ERKEK, ADAM GİBİ ADAM. Gayiz çünkü hepimiz :/

@kermit her tür fotoğraf çekmeye çalışıyorum, o tiplerden de var bi kaç tane. Yukarıda koyduğum midi klavye fotoğrafı satıldı mesela. Müzayede fotoğrafı da satıldı.

Şu an en çok satılan (3 kere) fotoğrafım şu;


Modelli fotoğraflar daha çok gidiyor ama, o yüzden haklısın. Ben daha işin başında olduğum için HER BOKU çekiyorum ki, portfolyo genişlesin, fotoğraf sayısı artsın. 500 fotoğraf olunca bir üst kademeye çıkarıcak beni, fotoğraf başına kazandığım yüzde artıyor.

paraçokomel eğrisi

twitch.tv/xynocidetv


1 defa güncellendi. Son güncelleme 25/09/2018 17:24 tarihinde Xenocide tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Sep 2018, 17:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
cok hizlica baktim, isime yarayacaklar var.

ilerde pm atabilirim. keep good work.
Üye
medal 1k
ID § 25 Sep 2018, 17:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
millet ne işlerle uğraşıyor

Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Sep 2018, 17:26    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
lan ahkasjdfk yetişemedim resmen.

paraçokomel eğrisi

twitch.tv/xynocidetv
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Sep 2018, 17:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bizim tasarım katındaki 30 kişinin en büyük sıkıntısı shutterda artık hep aynı görseller olması bu arada. şu stokların farklılarına yüklen bence güzel para gelir. 6-7 sene önce iyi para kazanıyodu millet ama şimdi nasıldır bilmiyorum tabi. hatta galeriyi genişlet ben bizimkilerle paylaşırım işlerine yarayanı alırlar.

Anh Mi Sah Ko
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Sep 2018, 17:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi dediğim gibi aklıma gelen her şeyi yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince. 2-3 arkadaşa model formu da doldurttum. Bana buradan fikir falan da verirseniz işime yarar. bazen sıçıyorum "lan ne çeksem" falan diye kalıyorum. interneti biraz araştırdım, 2018 trendlerine baktım, solitude, loneliness vs. gibi başlıklar tutuyomuş.


Sipariş üzerine de çekeriz hocam, diyin bana "şöyle bi fotoğraf lazım, çek birader" YAPARIM.

paraçokomel eğrisi

twitch.tv/xynocidetv
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Sep 2018, 17:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
yakisikli kel adam fotosu lazim olursa haber ver.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Sep 2018, 17:31    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
arkadan çekersem handsome keywordü koyarım. aksi takdirde olmaz.

paraçokomel eğrisi

twitch.tv/xynocidetv
Üye
medal 1k
ID § 25 Sep 2018, 17:34    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Shutter'i aktif olarak kullaniyor bizim sirket. Cogunlukla PNG gorseller satin aliyoruz ve bunlarin bir cogu cicek bortu bocek oluyor tekstil amacli baski islerinde kullanmak icin.

Profile gelince; begendim. Bence her telden bir seyler olmali boyle bir is icin, cesitlilik cok onemli.
kraliçe
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Sep 2018, 17:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
güzelmiş ben de beğendim. thumbs up
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 25 Sep 2018, 17:46    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]


420 defa güncellendi. Son güncelleme 20/04/2017 04:20 tarihinde GONDARCENGIZ tarafindan yapilmistir.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 25/09/2018 17:47 tarihinde GONDARCENGIZ tarafindan yapilmistir.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 25 Sep 2018, 17:48    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
arkadan cekersen playboya satarsin.

Alinti
Xenocide
arkadan çekersem handsome keywordü koyarım. aksi takdirde olmaz.
Syf: ««/ 3 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum