[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Görsel Sanatlar
|-- |-- |+ 3d eskizler ve pratik amaçlı çalışmalar...
Yazar RSS Konu: 3d eskizler ve pratik amaçlı çalışmalar {10254}
Syf: ««/ 7 »»   [ A ]
Üye
medal 1k
ID § 14 May 2017, 10:29    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
thumbs up oha negzel 3d printerdan ciktisini alsan baya baya ayakkabi yapmis oluyorsun dfds

One reads alone, even in another's presence.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 15 May 2017, 14:49    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Lvy teşekkürler.


---

3 numaraya karar verdim. Üstünde biraz daha uğraşıp, zincirle süs yapmaya çalıştım fakat ayakkabının tarzını bozdu. Retopodan sonra, kumaş görünümlü süs eklemeyi deneyeceğim (özellikle topuğun olduğu kısım için. Oradaki kalp gibi olan boşluk kötü görünüyor gibi.

Üye
medal 1k medal 5k
ID § 16 May 2017, 01:00    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ayakkabıyı bitirdim (süsleri son aşamada ekleyeceğim (görünümü bozmazsa)



2 defa güncellendi. Son güncelleme 16/05/2017 01:06 tarihinde Densiz tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 22 May 2017, 20:09    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Elbise detaylar ve Saçlarla oynuyorum şuan. Nasıl birşey yapacağıma karar vermedim (silueti belli ama detaylara kararsızım)


Yörünge Disi
ID § 16 Jul 2017, 11:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
blender bilenlerden biri buradamı yau, ses verin. bi texture yüzünden kafayı yemek üzerindeyim
Üye
medal 1k
ID § 16 Jul 2017, 11:51    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sen sor illaki bilen biri cevaplar
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 16 Jul 2017, 17:46    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
aynen.. beklyene kadar sorsaydın keşke smiling smiley




2 defa güncellendi. Son güncelleme 16/07/2017 17:52 tarihinde Densiz tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 18 Jul 2017, 08:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
En azindan bir front bir de side view referans ciziminin olmasi cok daha planli ve rahat calismani saglar.

Bucur melek kizin gogsu hic yok + bacaklarin ve govdenin kisa, kafanin buyuk olmasi direk cocuk anatomisi. Buraya kadar hersey tamam.
Ancak belinin ayrimi ve poposu (basenleri) kadin anatomisi ve boynu da bucur bir karaktere gore uzun kalmis o biraz kafa karistiriyor.

Ama helal olsun tek bir acidan referansla iyi kotariyorsun valla thumbs up.
Modelleyenler bilir tek referansla modellemenin ne kadar zor birsey oldugunu.

One reads alone, even in another's presence.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 18 Jul 2017, 16:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Boyun beni de rahatsız ediyor aslında ama estetik duruyor diye pek kısaltmak istememiştim. Fakat arkadan bakınca (saçlar kapatmadığından) daha da kötü duruyor sanırım. Biraz daha kısaltmayı deneyeyim.

Beli pek değiştirmek istemiyorum.

(Kalça arasındaki boşluk, rahat topoloji yapabilmek için. İşim bittiğinde boşluğu azaltacağım). Kalçayı genel olarak da pek değiştirmek istemiyorum fakat yine de tekrar bakarım.

Aslında bacak arasındaki boşlukta yanlış/fazla AMA, kalça genişliğini azalttığından pek yakınlaştırmadım. Bacakları içeri doğru şişmanlatınca da kötü görünmeye başlıyor. Sanırım bacakları ve kolları biraz daha kalınlaştırarak bunu düzeltebilirim. Zaten referansda böyle aslında ama istediğimden fazla sevimli oluyor diye biraz kadınsılık katmak istemiştim.

topoloji bittiğinde bunlara tekrar bakayım.
teşekkürler.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 18/07/2017 16:16 tarihinde Densiz tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 20 Jul 2017, 20:25    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Şöyle "re-topo" dan sonra, ufak düzeltme yaptım.. Kanat ve elbiseden sonra yeniden dönüp kontrol ederim. Şuan gözüm alıştığından pek birşey rahatsız etmiyor.






2 defa güncellendi. Son güncelleme 20/07/2017 20:26 tarihinde Densiz tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 22 Jul 2017, 00:00    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
güncelleme:
Elbise, iç çamaşırı ve boynundaki takımsı elbise tutacağı yapıldı.
Kalanlar: Gözler, Eller ve ve kolları biraz kalınlaştıracağım Kanat Saçlar




1 defa güncellendi. Son güncelleme 22/07/2017 00:01 tarihinde Densiz tarafindan yapilmistir.
Üye
ID § 24 Aug 2017, 23:59    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
modellerde bir estetik var yakalıyor gibisin gitgide appealing görünümü
Fakat neden T-pose değil? Şahsen hep tpose tercih ettim riglerken
sağlam bi rigger iki türlüsünü de halledebilir de
Riglenebilir mi modelliyosun bunları turntable mı renderlayıp falan yoksa
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 25 Aug 2017, 00:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
acikcasi ne giydiği nasıl bir ortamda kullanilcaıyla ilgili. high poly, üstünde ktman katman giysi olan detaylı ve realistik animasyonları olcak bişide a pose daha iyi oluyo. koltuk altı daha az sünüyo vs vs t posedada daha cılgın atabiliyon kabaca.

ha aynen dediğin gibi iyi rigci ikisiylede calısır hatta t pose tercih eder muhtemelen ama vakit nakit durumu olucaktır her zaman. streamline etmenin zararı yok süreci.

64K RAM SYSTEM 38911 BASIC BYTES FREE
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 01 Sep 2017, 14:08    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
rige hazır modellemeye çalışıyorum aslında. T pozlar çok itici görünüyor diye kolları biraz indiriyordum. Daha sonra başka birisi böyle riglemesi daha kolay oluyor diye birşeyler yazmıştı bende biraz daha serbest bırakmıştım kolları.
Aslında T ile bunun arasında pek zorlayıcı birşey olmaz diye düşünüyordum (her ne kadar rigden anlamasamda)

T poz yapmanın benim için pek bir farkı yok açıkcası. Sadece koltuk altı ve kürek kemikleriyle biraz uğraşırım, birazda omuz üstünü şişirmem gerek hepsi o. Gerçi uv yide düzeltmem gerekir ama toplasan 1 saat sürer.

Doğrusu neyse onu yapmak işime gelir (yinede T poz çok itici geliyor bana)


Boş mesaj atmış olmayayım, 2 tane fil yapıyorum. Hatta birisini bitirdim. Erkek olanı şuan eskiz ama kısa sürede iter diye umuyorum.

kız eskizi: (render spoiler içinde)







2 defa güncellendi. Son güncelleme 01/09/2017 14:11 tarihinde Densiz tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 28 Oct 2017, 00:41    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Vitrin mankenleri
Henüz yapım aşamasında.


Son aşamaya geldiğimde detayları azaltarak daha estetik bir hale getirmeye çalışacağım.

Kas grupları arasındaki boşluklar geçici. Daha sonra düzelteceğim (kollarda göründüğü gibi)

Suratdaki hataları düzelteceğim (şuan o kısımdaydımda, ara verdim. Kaş bölümünde fırça izlerini vs. düzelteceğim. Birazda değişiklik yapacağım)




Syf: ««/ 7 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum