[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Masaüstü
|-- |-- |+ The Order of the Stick #2...
Yazar RSS Konu: The Order of the Stick #2 {70538}
Syf: ««/ 53 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Nov 2017, 22:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Oha mükemmel dönüş yaptı. Beklemiyordum böyle bir şey.
Ama cidden Durkon'un yerine gelebilecek tek karakter olabilir yalnız.

Kaçıranlar ve tekrar izlemek isteyenler için;
Üye
medal 1k
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Nov 2017, 22:24    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
@shadowfury en güzelini eklememişsin: [www.giantitp.com]

durkon'un yalnız başına karanlıktan çıkıp (dat renk geçişi) "i dont wanna talk aboot it" demesi ve bi allahın kulunun da çıkıp "hacı hayırdır, canın mı sıkkın" dememesi. çünkü normal hali, çünkü lawful good cüce olmak bunu gerektirir.

ESPECİALLY İF İT MAKES YE MİSERABLE!

insane yet?
TW
medal 1k
ID § 14 Nov 2017, 00:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Kaç zamandır bu teori konuşuluyordu forumlarda, çağırdılar resmen bu karakteri geri. Aksiyon güzel geldi bu arada :)

Everybody wants me to be a leader, until I make a decision they don't like.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 26 Nov 2017, 11:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Yine boşlamaya başladı ya

Parodi hesap
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 Nov 2017, 22:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
1106

Parodi hesap
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 29 Nov 2017, 23:27    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
nale denince neydi onun son olayları diye wiki'sine bakayım dedim.

[www.giantitp.com]

ulan şu arc'ı komple bi daha okumak lazım ya. hatta garanti olsun (göndermeler karakterler tanınsın) diye ilk gate patladıktan sonrasından başlamak lazım.

ilk gate olayı da 160 sayı mı neydi sanki. BİN KÜSÜRE girerken onu da aradan çıkarıveririz diyerek en baştan başlicam sanırım smiling smiley

insane yet?

2 defa güncellendi. Son güncelleme 29/11/2017 23:45 tarihinde Cokomantis tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 29 Nov 2017, 23:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
resmen silinmiş hafızadan hiç hatırlamıyorum.

"I am Fire , I am Death."
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 29 Nov 2017, 23:37    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi o çöldeki climax baya iyiydi. tarquin'in yanındaki tipleri falan şu an hiç hatırlamıyorum da hani öyle bi combat serisi yok. roy'u bi gergedan boynuzluyordu bi tarquin impale'liyordu falan, her sayı bi cliffhanger, acayip büyüler havalarda uçuşuyor falan, çok çok iyiydi. julio'nun gelişi (gene official forumcular bilmişti tongue sticking out smiley), tarquin'in "STORY ARC'IM BİTMEDİİİ" diye hönküre hönküre narrative olarak yok edilişi dhjsfgs thumbs upthumbs up

acayip büyüler dedim de tarquin'in yanındaki şu büyücü karının kafasındaki toplardan birini mi hacılıyordu v'nin kuşu? (yoksa son karede mal gibi gidip 1cp değerindeki boncuğu mu alıyordu grinning smiley)

şu yeni sezonda sıçtı ya, artstyle'a kıl oldu millet, ayda 1.25 bölüm çıkarması da sağolsun... hani "beleş bişi yabıyoz beğenmiyorsanız okumayın bilader" dediği için yüklenemiyoruz da "bozdu abi" demek harici.

insane yet?

3 defa güncellendi. Son güncelleme 29/11/2017 23:43 tarihinde Cokomantis tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k
ID § 05 Dec 2017, 17:00    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bebek: +5Armor

1 defa güncellendi. Son güncelleme 05/12/2017 17:00 tarihinde Ozan tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 10 Dec 2017, 19:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
1107

ngl = lyr
TW
medal 1k
ID § 31 Dec 2017, 15:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
1108 - Boys Don't Scry

Mutlu yıllar herkese. Seneye 1150'ye gelir mi acaba?

Everybody wants me to be a leader, until I make a decision they don't like.
TW
medal 1k
ID § 09 Jan 2018, 21:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
1109 - Spy Bowl

ahaha son kare şahane.

Everybody wants me to be a leader, until I make a decision they don't like.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 20 Jan 2018, 14:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
1110

Parodi hesap
TW
medal 1k
ID § 20 Jan 2018, 15:20    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]

Everybody wants me to be a leader, until I make a decision they don't like.
Syf: ««/ 53 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum