[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Zone / Konu Dışı
|-- |-- |+ yaklaşık 2 yıldır bu çizgi filmle ilgili bilgi arıyorum...
Yazar RSS Konu: yaklaşık 2 yıldır bu çizgi filmle ilgili bilgi arıyorum {4942}
Syf: ««/ 9 »»   [ A ]
Pati
medal 1k
ID § 15 Jun 2001, 07:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya çoook eskiden trt'de "Kayıp Dünyalar" diye bi çizgi film vardı, ve hayatım boyunca seyrettiğim en süper çizgi filmdi. simpsons, southpark, tom&jerry falan halt etmiş. süper bi de müziği vardı. yo hatta iki ayrı müziği vardı, biri iyilerin, biri kötülerin. sanırsam uzay gemilerinin, psişik güçlerin olduğu fanastik bi dünyada 4 ya da 5 kişilik kahraman grubumuz bi şekilde ayrı düştükleri dünyalarını arıyolardı, peşlerinde birileri vardı falan. ve iyilerin müziği abartı güzeldi ya. bu müziği ilk duyduğumdan beri hiç unutmadım ve hala arıyorum. sadece müziği deil, çizgi filmle ilgili herşeyi arıyorum. biliyorumki çizgi filmi görünce "amaaan bumuymuş beğendiğim şey" falan diycem ama olsun. resmen kafayı yedim bulcam diye. lütfen bileniniz hatırlayanınız varsa söylesin ya. internette aratçam, orjinal ismini bilmiyorum. kimbilir adı neydi de ne çevirdiler hem. offf. hadi yaw, yani bulamasanız bile hatırlayan varsa bişeyler anlatsın da bari bi iki ufak şey hatırlıyım hakkında. resmen ağlıycam ya. biliyorum size çok saçma gelicek ama bana çok şey ifade ediyo bu. aranızda bi yakını TRT'de çalışan ve benim için arşivde bunun orjinal adını arayacak olan varsa çoook sevinirim ya. bi izleseniz, bana hak verirsiniz. müziği manyak ötesi, kendisi de süper.

çok mu saçmaladım bilmiyorum ama inanın bütün gece onu aradım her tarafta ve kafayı yedim. nolur bulun bunu bana ya...
Üye
ID § 15 Jun 2001, 07:53    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
onu bende biliyorum galiba annatsana biraz su cizgifilmi bende bi kere izledim sonra hastası olmustum eger oysa
Üye
ID § 15 Jun 2001, 07:55    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
hatta bi kız vardı arkadan bıcaklıyodu sonra asıl kahraman onu tam öldürcekken onu baskasının kontrol ettiini falan anlayıp öldürmüyodu öle biseydi hatırladıım kadarıyla
Pati
medal 1k
ID § 15 Jun 2001, 07:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya nasıl anlatsamki... hiç hatırlamıyorum nerdeyse. hatırladıklarım şunlar: o bahsettiğim müzik çok yavaş ve hüzünlüydü ve dizi başlarken kahramanlar karanlıkta ufuğa bakarken poz verirlerdi. bi erkek, bi kadın, ikide velet vardı yanlış hatırlamıyosam. sonra kötülerin müziği başlardı. oda çok hareketliydi. şişman kötü adamlar sağa sola zıplarlardı. sanırım kadın kahramanın iki kaşının ortasında bi şey vardı ve özel güçleri vardı sanırım. öyle bişeylerdi. çizgi filmin tarzı japon özentisi amerikan tarzıydı sanırım. yani ince uzun adamlar falan, gözler kocaman deil ama. bacak boyları adamların %75'i falandı. çoook güzeldi ya. bütün dizi bunaltıcı ve efkarlı bi atmosferde geçerdi. ya çok özledim ya...
Üye
ID § 15 Jun 2001, 08:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bak hatta bi robot vardı galiba ama canlı gibi sonrada onu öldürüyolardı falan ?
Pati
medal 1k
ID § 15 Jun 2001, 08:03    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
allallah.. hiç hatırlamıyorum öyle bişey. sanırım kahramanın giysisi maviydi?
Üye
ID § 15 Jun 2001, 08:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
hmm
ya ehe kahramının giysisini bilemicem ama
heralde o tur bi cizgifilm yok fazla garanti odur
orjinal adı biliyosan kolay bulunur aslında
Pati
medal 1k
ID § 15 Jun 2001, 08:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
yaw yok işte... orjinal adını bulamıyorum ya.
lost worlds dedim, in search of the lost worlds falan dedim. aklıma gelen herşeyi denedim ama atıyorum resmen. ne kadar tutturabilirimki?
Üye
ID § 15 Jun 2001, 08:09    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
japon yapımı oldugundan eminsen japonların toplu arsiv seklinde cizgifilm sayfaları vardır orlara bakmak gerek ama japonca bilmedikten sora yine zor eheh
Üye
ID § 15 Jun 2001, 08:13    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
"çizgi filmin tarzı japon özentisi amerikan tarzıydı sanırım"
o zaman olay cok daha zorlasır tabi
en iisi yine trt nin arsiv bolumune telefon ac ama ne kadar ilgilenirler bilemem



<font size=1>[ Bu mesaj Melroth tarafından on 2001-06-15 08:17 tarihinde editlenmiştir. ]</font>
Pati
medal 1k
ID § 15 Jun 2001, 08:24    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
of ya offf.
bakın size müziğini mırıldanıyım.
ehe.

nıııın nıııın, nırınının nın-nı nın-nın-nın
nıııın nııııın, nırınının nın-nı-nıııııııııııııııııın
nıııııııııııın, nırınının nın-nı nıın nın nın
nııııııııııııın, nırınının nın nın nın nııııııııııııııııııııın

:-)
Üye
ID § 15 Jun 2001, 09:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
eğer yanlış hatırlamıyorsam adı Ulyses (yanlış yazmış olabilirim) idi. burda bir grup gezgin uzayda dolanırken tanrılar ile aralarında bir sorun çıkıyor ve lanetleniyorlardı. lanetleri ise tanrıların evreninde çıkışı bulana kadar hapsolmaktı. ama şöyle bir sorunları vardı gemide kaptan ve oğlu ile bir robotu dışında herkes derin bir uykuya dalmıştı. dediğiniz anlı lekeli kadını ise başıboş gezen başka bir uzay gemisinden kız kardeşi ile beraber kurtarıyorlardı. harika bir çizgilimdi.
Pati
medal 1k
ID § 15 Jun 2001, 09:17    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
arşivlere baktım, ulyses diye bişey yok ama "ulyses 31" die bi çizgi film var. çok saol yaw. aramaya devam :-)
Üye
ID § 15 Jun 2001, 09:22    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bulursanız soyleyin bu arada ehe

cidden ulys li biseydi hafiften hatırlar gibi olduk
Pati
medal 1k
ID § 15 Jun 2001, 09:25    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
evet... sanırım bulduk. daha o olup olmadığına emin deilim ama az sonra mp3'ünü indiricem. henüz ortada hiç resim yok... çok çok saolun ya.
demek ulyses 31'miş.
ehe.
güzel isim :-)
Syf: ««/ 9 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum