[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Zone / Konu Dışı
|-- |-- |+ Bayan değil Kadın...
Yazar RSS Konu: Bayan değil Kadın {7576}
Syf: ««/ 13 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 24 Mar 2017, 16:29    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
abi ben "ne kadar hayvansın bayan demelisin kibar olun azcık, öküz erkekler" şeklinde bi dönem hatırlıyorum, bu internet feminizminden çok önce tabi. maymun ettiler anasını satim onu deme bunu deme, bu ırkçı, şu cinsiyetçi.


Mesela "ADAM GİBİ ADAM" falan gibi tabirlerin cinsiyetçi olduğu iddiası. Ben de yeni öğrendim, arkadaşlar TDK'ya göre "ADAM" kelimesinin birinci anlamı "insan". Kim takar TDK'yı diyen de bok yesin mümkünse, sanki ikinci bir türkçe diliyle ilgili kaynak varmış da ben tdk'yı tercih etmişim gibi.

paraçokomel eğrisi
ED:
Cmdr Xynocide
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 24 Mar 2017, 16:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Zor abi bu kadın milletiyle uğraşmak grinning smiley aşağı da tükürsen yukarı da tükürsen her türlü sana patlıyor o iş. Hiç bulaşmamak lazım da yani ben de dikkat ederim oturmama kalkmama falan, buna rağmen farklı şekilde itham edilmek insanı çileden çıkarıyor bazen. Kilo var, iri adamım, yanımda kadın olursa resmen koltuğun yarısında otururum sıkıştırmamak için. Neyse konuyu dağıtmiyim smiling smiley
Yaz Aşkı
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 24 Mar 2017, 16:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Jaegerjaquez
seni kim züker kızsındır der geçersin

OVERKILL AJHSFDAHVDSKADS

escape : kernel ne bilmiyorum, kullanmıyorum
Red : bazı sahneler var kadının her yerini yalıyosun
Laraken : nası oyun lan bu millet karakterine giriyor?
Yörünge Disi
ID § 24 Mar 2017, 16:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Black-ice
Alinti
yekeyeke
Yav yeri gelince de hatunlar bayan diye kullanıyor bunu. Geçen otobüse bindim, en arka sıra çift katlıda 5'li koltuk. Abla yayılmış oturuyor, bacak bacak üstüne de atmış. Hasta hasta geçtim son koltuğa oturdum. Bacaklarımın arasında laptop çantam var. Yarı uyur haldeyim. Abla başladı bağırmaya "beyfendi bir bayanın yanında oturuyosunuz bacaklarınız açık oturmayın" diye. Yahu zaten iri adamım, çantamı koyacak yer de yok, e sende bacak bacak üstüne atmışın haribo yiyosun yanımda üstüne cep telefonunda dizi izliyosun, rahat herkes, hasta halimle düzgün de duruyorum. "bir bayanın yanında böyle oturamazsınız azıcık edepli olun" diye hönkürüyor. Toplayacak yerim yok napayım diyorum, "toplu taşıma burası binmeyin o zaman bayanım ben resmen sıkıştırıyosunuz beni" diyor. Bir süre sonra sustu da bezdirdi yolun yarısında ama tutturmuş bayan bayan, ben desem "bayan değil kadın diceksin öküz" der bir de...

abi bu konularda kullanılabilecek en kötü karşı tez "kadınlar da yapıyor aynısını" . kadınların da bunu kullanıyor olması doğru yapmıyor. zaten aklı başında feministler kadınları eğitiyor önce.

he otobüsteki kadının mallığı ayrı bi konu onu bilmem.


işte tam bir sjw, geçen defa dodge'lamıştı ama bu defa kaçamaz.

feministlere baya gıcığım ben ya. kadın haklarını savunmakla feminizm arasında baya kalın bi çizgi var.

'Never argue with stupid people,
they will drag you down to their level and then beat you with experience.'
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 24 Mar 2017, 16:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
adem o...

adam Ar. ¥dem

"zenginliği gürültülü sözlerle övünmek için değil, bir iş başarabilmek için bir fırsat biliyoruz.
yoksul olmayı değil fakat bundan kurtulmak için uğraşmamayı ayıp sayarız.
devletle ilgilenmeyen kimseyi zararsız değil, yararsız buluruz." Perikles
Yörünge Disi
ID § 24 Mar 2017, 16:48    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
yekeyeke
Yav yeri gelince de hatunlar bayan diye kullanıyor bunu. Geçen otobüse bindim, en arka sıra çift katlıda 5'li koltuk. Abla yayılmış oturuyor, bacak bacak üstüne de atmış. Hasta hasta geçtim son koltuğa oturdum. Bacaklarımın arasında laptop çantam var. Yarı uyur haldeyim. Abla başladı bağırmaya "beyfendi bir bayanın yanında oturuyosunuz bacaklarınız açık oturmayın" diye. Yahu zaten iri adamım, çantamı koyacak yer de yok, e sende bacak bacak üstüne atmışın haribo yiyosun yanımda üstüne cep telefonunda dizi izliyosun, rahat herkes, hasta halimle düzgün de duruyorum. "bir bayanın yanında böyle oturamazsınız azıcık edepli olun" diye hönkürüyor. Toplayacak yerim yok napayım diyorum, "toplu taşıma burası binmeyin o zaman bayanım ben resmen sıkıştırıyosunuz beni" diyor. Bir süre sonra sustu da bezdirdi yolun yarısında ama tutturmuş bayan bayan, ben desem "bayan değil kadın diceksin öküz" der bir de...


ahah sen zoppayı yemediğine dua et. şunlar çok sinir bozucu ya. hem halkı kışkırtma ve lince azmettirme çabası, hem toplu taşıma kullanma o zaman falan demesi. sen bacağına falan mı dokundun bir de yoksa bacakların açık diye mi sadece hani mal meydanda diye mi çemkirdi. hadi temas falan varsa yanlış anlamıştır diyeceğim de, ikincisiyse ulti açıcam.

'Never argue with stupid people,
they will drag you down to their level and then beat you with experience.'
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 24 Mar 2017, 16:52    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
Jaegerjaquez
seni kim züker kızsındır der geçersin

benim de favori lafım, sana mı kaldım akşam all alla lan diip atar yapmak.

cevap verebileni görmedim.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 24 Mar 2017, 16:54    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
peki bir soruda ben sorayım, yekeyeke nin case için, "kadın sana iş atmış, bir bayanın yanında oturuyorsun, birazda benle ilgilen, aradan kes diye celallenmiş" desem bu cinsiyetçi bir yaklaşım mı olur?

"zenginliği gürültülü sözlerle övünmek için değil, bir iş başarabilmek için bir fırsat biliyoruz.
yoksul olmayı değil fakat bundan kurtulmak için uğraşmamayı ayıp sayarız.
devletle ilgilenmeyen kimseyi zararsız değil, yararsız buluruz." Perikles
Yaz Aşkı
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 24 Mar 2017, 16:57    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
yetmez ama evetci yapar bu seni

escape : kernel ne bilmiyorum, kullanmıyorum
Red : bazı sahneler var kadının her yerini yalıyosun
Laraken : nası oyun lan bu millet karakterine giriyor?
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 24 Mar 2017, 17:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
tabi kadın şöylede düşünmüş olabilir, "sapığa bak yandan beni kesiyo, çantayı bacaklarının arasında almış bir yandan da ona sürtüyor"

bu cinsiyetçi bir yaklaşım olur mu?

"zenginliği gürültülü sözlerle övünmek için değil, bir iş başarabilmek için bir fırsat biliyoruz.
yoksul olmayı değil fakat bundan kurtulmak için uğraşmamayı ayıp sayarız.
devletle ilgilenmeyen kimseyi zararsız değil, yararsız buluruz." Perikles
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 24 Mar 2017, 17:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Feamer yakında beni forumdan banlatıcak grinning smiley. Abi laptop çantasını bacaklarınızın arasına alın. Aralık o kadardı işte. Ama abla bacak bacak üstüne attığı için doğal olarak onun tarafta bir boşluk oluyor, sağımda oturduğundan sağ bacak ayrılmış olabilir ama sürekli kontrol etmeye çalışıyorum, topluyorum kendimi. Niyetlik bir durum da yok zaten hastayım uyukluyorum, tam uyuyamıyorum kontrol edicem kendimi diye zaten otobüste.
Yörünge Disi
ID § 24 Mar 2017, 17:34    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
yekeyeke
Yav yeri gelince de hatunlar bayan diye kullanıyor bunu. Geçen otobüse bindim, en arka sıra çift katlıda 5'li koltuk. Abla yayılmış oturuyor, bacak bacak üstüne de atmış. Hasta hasta geçtim son koltuğa oturdum. Bacaklarımın arasında laptop çantam var. Yarı uyur haldeyim. Abla başladı bağırmaya "beyfendi bir bayanın yanında oturuyosunuz bacaklarınız açık oturmayın" diye. Yahu zaten iri adamım, çantamı koyacak yer de yok, e sende bacak bacak üstüne atmışın haribo yiyosun yanımda üstüne cep telefonunda dizi izliyosun, rahat herkes, hasta halimle düzgün de duruyorum. "bir bayanın yanında böyle oturamazsınız azıcık edepli olun" diye hönkürüyor. Toplayacak yerim yok napayım diyorum, "toplu taşıma burası binmeyin o zaman bayanım ben resmen sıkıştırıyosunuz beni" diyor. Bir süre sonra sustu da bezdirdi yolun yarısında ama tutturmuş bayan bayan, ben desem "bayan değil kadın diceksin öküz" der bir de...

"bayan degil, kadin" dicektin orada. "ha?" diye kalicakti. smiling smiley

Sonra baslicaktin boyle "once kendinize sayginiz olsun, kadinsin sen, bayan degil" diye, sanki cok onemli bir sey anlatiyomussun gibi bir ses tonuyla baslicaktin.

"Hastayim, gurbuzum, anca sigiyorum, ustune sahsinizla ilgili herhangi bir munasebet arzulamiyorum" diye de bitirip, kulakliklari geri takicaktin kulagina. smiling smiley

Afyon'dan vekilime taze taze kaymak lazim.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 24 Mar 2017, 17:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ya işte o an bi adrenalin salgısıyla "lan zaten geberiyorum bitkinlikten bi de sen ne anlatıyon" kafasında olunca gelmiyo bişey kitleniyosun. Sonradan düşününce bir çok şey geliyo keşke şöyle deseydim falan diye ama o an bi kopuş oluyor grinning smiley. Güzel yazmışsın aslında o an şöyle sakin kalıp dediklerini söylesem halk kahramanı olabilirdim grinning smiley
Yörünge Disi
ID § 24 Mar 2017, 17:45    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ulan tarih boyunca, hem özel hem kamusal her alanda sömürüyonuz kadınları zaten kırk yılda bir başınıza şöyle bir olay gelse kaç yazar, geçiniz efendim.

kusura bakmayın dalmışım der geçersin bi de
ayrıca kim bilir nası oturuyodun ayı yavrusu grinning smiley

diyafram8.com

2 defa güncellendi. Son güncelleme 24/03/2017 17:46 tarihinde yav tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 24 Mar 2017, 17:48    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Ayıp yav hiç öyle salmam kendimi, cüssemi biliyorum diyorum ya karşim hatta yarım oturuyorum "bağyan" yanına oturursam ama 5li koltuk olunca tabi o koltuğa sığman lazım bi şekilde smiling smiley.
Syf: ««/ 13 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum